Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 2 października 2015

Człowiek po pierwszym. Szaleństwo zakupów 3 i 4 października


Uwielbiam akcje rabatowe. Nie tylko dlatego, że pozwalają na pewne oszczędności (kwestia dyskusyjna; niektórych rzeczy nie kupiłabym, gdyby nie były tańsze, bo zazwyczaj nie są one niezbędne do życia), ale i za to, że jest ich kilka w przeciągu kilku tygodni. Każdy znajdzie jakąś dla siebie w dogodnym terminie (wypłaty :D). Już w ten weekend z Elle, Glamour, InStyle i Galą (Elle -  8,99 zł, Glamour - 4,50 zł, InStyle - 4,90 zł, Gala - 2,99 zł), będzie można wyprowadzić portfel na spacer i trochę go przewietrzyć. Czy porządnie? To już musicie ocenić same.

Stacjonarne:

Super - Pharm - w tej sieci taniej o 40% zapłacimy za produkty marki Auriga, a połowę ceny za Lumene. 20% mniej będą kosztowały także produkty Le'Maadr - ten rabat będzie można wykorzystać do końca miesiąca. Warto tam wpaść, bo oprócz akcji z czasopismami, SP zaproponował całkiem ciekawy katalog na październik.

The Body Shop - marka zaproponowała 20% na cały asortyment.

Yves Rocher - rabat w wysokości 40% otrzymamy przy zakupie minimum 2 kosmetyków. Z akcji wyłączone są oczywiście produkty z Zielonym Punktem.

Stacjonarne i online:

Aromatella - 20% rabatu na kosmetyki Bomb Cosmetics w sklepie internetowym na hasło SZ2015 oraz w sklepie stacjonarnym w Warszawie po okazaniu kuponu.

Bikor Makeup - marka znana z ziemi egipskiej oferuje 20% zarówno w swoim sklepie w Gdańsku, jak i online. Hasło do sklepu internetowego to szalenstwo.

Clochee - rabat 20% obowiązuje na cały asortyment dzięki wpisaniu CLO20. W Elle zaznaczono, że zniżka będzie aktywna stacjonarnie i w sklepie internetowym, ale nie mam pewności, co do tego, czy rabat zadziała w sklepach partnerskich, które sprzedają Clochee

Clinique - przy zakupach za co najmniej 149 zł marka dorzuca gratis kosmetyczkę z 4 miniaturami. Promocja obowiązuje w punkcie w Złotych Tarasach, jak i w sieci na polskiej stronie marki. Kod do sklepu internetowego to OFERTAVIP.

Stenders - zniżkę 20% na cały asortyment otrzymamy zarówno w sklepach stacjonarnych (haaalo, chcę we Wrocławiu), jak i online na hasło SZ15.

Warsztat Piękna - 20% rabatu na produkty m.in John Masters Organics, Purles czy SeSDERMA w sklepie stacjonarnym w Warszawie oraz w sklepie internetowym z kodem BONM3B.

Online:

BeeYes - naturalne kosmetyki oparte na "produktach pszczelich" (cokolwiek by to nie było :D), taniej o 20% z kodem BeeYes.

Costasy - 15% zniżki ucieszy fanki marek Lily Lolo, Lulu&Boo i I Love Soap. Kod rabatowy: SNZC3415.

Estee Lauder - przy zakupach za minimum 360 zł otrzymamy kosmetyczkę z 7 miniaturami najlepiej sprzedających się kosmetyków marki. Hasło rabatowe to VIP.

Hair2Go - 20% rabatu na marki Kevin Murphy, Living Proof, Olaplex i Alterna na hasło szalenstwo2015.

InspiredBy - rabat w wysokości 20% na pierwsze pudełko z kodem SZ20-IB.

Inveo - odżywki do rzęs, a także płyn micelarny będzie można kupić aż 50% taniej. Kod: Inveo15.

Kosmetykomania - 20% na kosmetyki Makeup Revolution, Freedom Makeup, BrushEgg i Scottish Fine Soaps z kodem SZ20. Kod obowiązuje od 2 do 9 października.

LadyMakeup - dzięki hasłu szalenstwo2015 otrzymamy 20% rabatu na kosmetyki Kryolan, Glazel, Maestro, Sleek, Freedom Makeup, Makeup Revolution.

Love Me Green - eko kosmetyki tej marki od 2 do 9 października będą tańsze o 20% dzięki hasłu: eko20SZ.

MintiShop - także i w tym sklepie w weekend będzie można kupić taniej o 20% kosmetyki MUR i Freedom Makeup. Hasło rabatowe to SZALZAKUPOW. Zniżka obowiązuje od 2 do 7 października.

MomMe Baby Natural Care - przy zakupach za minimum 150 zł otrzymamy żel do mycia w prezencie. Hasło to szalenstwozakupow.

ShinyBox - 20% na pudełko - w gazecie, ani na stronie akcji nie wspominają o tym, że jest to kod na pierwsze pudełko w subskrypcji, ale niestety po wprowadzeniu hasła zniżkowego okazuje się, że automatycznie włącza się subskrypcja. Kod SZ20-SB będzie aktywny od 2 do 9 października.

Najbardziej podobają mi się zniżki do Super-Pharmu. Reszta nie prezentuje się zbyt zachęcająco. A jakie jest wasze zdanie?

38 komentarzy:

  1. Skorzystałabym na MUR i Freedom, katalog SP już oglądałam i kilka rzeczy wpadło mi w oko, ale ledwie zaczął się miesiąc, a ja się już czuję, jakbym nie miała pieniędzy - lista wydatków (i to takich koniecznych, niekosmetycznych) jest w tym miesiącu za długa, więc pewnie ten miesiąc będzie odwykiem. Jedynie jutro zagoszczę w Rossmannie, ale też w zasadzie po kilka drobiazgów pierwszej potrzeby (jedna zachcianka <10 zł, rozgrzeszam się :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum do paznokci z Evree :) Ostatnio zaczęłam trochę bardziej dbać o paznokcie i skórki i jestem go ciekawa, skład ma przyjemny i do tego aplikator z pędzelkiem - może mnie zmotywuje do częstszego sięgania :) Mam obecnie balsam do paznokci z Tisane i choć jest całkiem, całkiem to słoiczek mnie strasznie denerwuje i jedyna forma aplikacji jaką akceptuję to nakładanie patyczkiem kosmetycznym/pędzelkiem, bo inaczej większość ląduje pod paznokciem a nie na nim, co oczywiście jest denerwujące bardzooo :P

      Usuń
    2. Używam i polecam :) mega zapach i super działanie. Od siebie mogę dodać, żebyś nie naciskała zbyt mocno tubki na początku, bo potrafi się go wylać trochę za dużo, a później ciężko je wsmarować, by nic się nie zmarnowało :)

      Usuń
  2. Gdybym była PL na bank skorzystałabym z oferty Warsztat Piękna :)
    Swoją drogą dowiedziałam się jakiś czas temu bezpośrednio od firmy, że Sesderma nie stosuje już zapisu "SeSDERMA".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę...A jakoś nie kwapią się, żeby zmienić to na swojej stronie :D:D. Swoją drogą, nie wiem, czemu ma służyć takie zapisywanie nazwy :D.

      Usuń
    2. Gdzie ja miałam oczy :D. Sprawdziłam nazwę na stronie WP, nie Sesdermy :D.

      Usuń
  3. Poczyniłam trochę zakupów podczas akcji w miniony weekend, więc teraz dam spokój. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ostatni weekend nie szalałam, ale moja ciotka zużyła prawie cały limit na karcie :D

      Usuń
  4. Bardziej interesuja mnie zniżki do sklepów online...

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno ten kod na shiny nie dotyczy subskrybcji? bo wyświetla się że to rabat na pierwsze pudelko w subskrybcji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy InspiredBy była wyraźna informacja, że rabat dotyczy pierwszego pudełka, przy Shiny nie, więc założyłam, że z rabatem można kupić dowolne. Sprawdziłam i faktycznie włącza się subskrypcja :/. Poprawiłam już.

      Usuń
  6. W zeszłym tyg już wykorzystałam kupon do Esotiq :) Lubię akcje rabatowe, ale jakoś tak zawsze są w takim czasie, gdy mam mało gotówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jak ja marzę o dobrym staniku... Byłam w E. w zeszłym tygodniu, znalazłam fajny biustonosz, ale za nic w świecie nie mogłam dopasować rozmiaru :(. W Triumphie to samo :(.

      Usuń
    2. Uuu, już nie ma kuponu do Esotiq ;( ?

      Usuń
  7. Super! Dzięki Tobie zamówiłam w końcu serum do rzęs Inveo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

      Usuń
    2. kumpela stosuje i jest tak samo zadowolona jak z Long4Lashes. A cena w promocji jest połowę niższa więc się skusiłam :)

      Myślę jeszcze nad paletką matte z Freedom Makeup.

      Usuń
    3. Moja mama kocha Long4Lashes, muszę poczytać więcej o tej Inveo, może jej zamówię :).
      Nie pomogę w kwestii palety, nie znam tych produktów :).

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że zoila mnie nie udusi, ale pozwolę sobie wtrącić, że paletka Matte jest zdecydowanie godna polecenia :) Idealna kolorystyka - zarówno ciepłe, jak i chłodne beże/brązy, świetna cena i bardzo dobra pigmentacja. Zastanawiałam się czy na pewno ją kupić bo mam tyyyyle brązów, a okazało się, że to właśnie po nią ostatnio sięgam najczęściej :) Cienie są mocno suche w konsystencji, przyda się dobra baza, ale wybaczam im to :P I ten "czarny" jakby co nie jest czarny - to taki grafit. Ale już w opakowaniu na żywo to widać, więc takie widocznie było założenie.

      Usuń
  8. Muszę rzucić okiem na ciuchowe zniżki, bo tych bardziej potrzebuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przydałoby się odświeżenie szafy :)

      Usuń
  9. Szkoda, że w Minti nie ma zniżek na wszystko:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poki co mam czystki w portfelu po naprawie auta, wiec sie nie skusze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc jakoś nie kuszą mnie te zniżki. Może gdyby były do Inglota;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham zniżki, promocje, rabaty (te kwiatowe też :P), upusty, promocje i wszystko podobne wyżej wymienionym. Również ja wiele rzeczy kupiłam jedynie dlatego, że były w niższej - niż regularna - cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skończyło mi się FlavoC ale zastanawiam się czy kupić kolejną buteleczkę. Tak poza tym nic mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam się skusić na Flavo, ale jakoś wyleciało mi to z głowy :)

      Usuń
  14. Muszę wykorzystać coś na kosmetyki, bo do ubrań już powycinałam kilka kuponów. :D Uwielbiam weekendy zniżek. :) Trzeba tylko pamiętać, żeby kupić gazetę przed wejściem do centrum handlowego, bo w samym centrum na 90% wszystkie będą wykupione (potwierdzone info). :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo :D. W kioskach w centrach hadnlowych aż drukują kartki zapisane dużymi, tłustymi literami :D.

      Usuń
  15. Skorzystałam z kodu do sklepu Costasy i nie mogę się doczekać, pierwszy raz będę używać minerałków ;D Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...