Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 28 sierpnia 2015

Dzień jak co dzień, weekend jak weekend - wrześniowe akcje rabatowe


Po krótkiej przerwie (tylko lub aż miesięcznej) wracam, tak dla odmiany, z dobrymi wiadomościami (spokojnie, spokojnie, maruda nie była na urlopie, już przebiera paluchami po klawiaturze). Wrzesień nigdy nie był moim ulubionym miesiącem, ale od pewnego czasu zaczynam darzyć go większą sympatią. Nie tylko z tego względu, że miło kojarzy mi się ze studencką labą, ale także z rozpoczynającego się sezonu na kupony w czasopismach. Już 5 i 6 września pierwsza tura promojożerców powinna wyruszyć uzbrojona w Joy, Hot lub Cosmopolitan (ceny tych pisemek wahają się w granicach 5 zł), zaś w następny weekend (12 i 13) w Zwierciadło albo Sens (te czasopisma są już droższe, taka przyjemność to koszt 10 zł).

5 i 6 września


Sklepy stacjonarne

Bath&Body Works- standardowe już 30% przy zakupie minimum dwóch produktów.

Dayli - 20% na kosmetyki do twarzy i ciała.

The Body Shop - również 30% przy zakupie co najmniej dwóch kosmetyków.

Yves Rocher - 30% rabatu na jeden kosmetyk, a przy zakupie dwóch dodatkowo zniżka 50% na ten drugi. Zielone pryszcze się nie łapią.

Stacjonarnie i online

Bandi - 20% zniżki na zakup kosmetyków oraz zabiegi firmowe w salonach partnerskich oraz na bandi.pl (tu po wpisaniu kodu: iloveshopping).

Denique - 10% na produkty z wyłączeniem marek Kerastase oraz Revitalash (kod do sklepu online: Joy2015)

Zakupy online

Alledrogeria.pl - w tej drogerii z kodem LOVEMUR o 15% taniej będzie można kupić kosmetyki marki Makeup Revolution. Po wpisaniu LOVE79 otrzymamy rabat 15% na Skin79, a dzięki LOVESLEEK o 15% niższa będzie cena produktów marki Sleek. 

Beautikon - sklep oferuje 15% rabatu na kosmetyki oraz akcesoria. Kod:  BTKC-LOVESHOPPING.

BeeYes - kosmetyki marek Propolia i BeePure tańsze o 20% po wpisaniu BeeTak. Rabat jest ważny nie tylko w weekend zniżek, ale od 1 do 13 września.

Cocolita - 20% na nieprzecenione produkty po wpisaniu SHOPPING.

hair2go.pl- po wpisaniu hasła wlosy20 o 20% mniej zapłacimy za kosmetyki marek Alterna, Kevin Murphy, Living Proof oraz Olaplex.

Matique - 20% na asortyment nieprzeceniony dzięki MATIQUE.

Minti Shop - lepszy rydz niż nic - 10% w tym sklepie internetowym ucieszy wiele osób. Zniżka nie obejmuje jednak produktów specjalnych, w tym marki Zoeva. Kod ILOVESHOPPING uprawia do rabatu w dniach 1-6 września.

Pat&Rub - 20% na wszystkie produkty po wprowadzeniu ECOSHOPPING.

Purles - 15% mniej za sprawą hasła pu9070.

strefaurody.pl - rabat w wysokości 15% obejmuje cały asortyment. Wystarczy wpisać kod WEEKEND15.

Thalgo - dzięki COSMO otrzymamy 50 zł zniżki przy zakupach za min. 250 zł

Urodomania - kod Urodomania10 uprawnia do 10% rabatu

Wibo - 20% (w zeszłym roku marka Wibo poczęstowała rabatem w wysokości 40%...) po wprowadzeniu COSMO15.

12 i 13 września


Nigdy wcześniej nie kupowałam Zwierciadła z uwagi na zniżki, czy dodatki (jak Cosmo, Joye i Glamoury). Nie żałuję, że skusiłam się w kiosku na to czasopismo, ale wybrałam je do czytania, a nie w celu szybkiego wrzucenia do makulatury po uprzednim wycięciu kuponów. W Zwierciadle akcja rabatowa jest dość skromna.

Ponownie czeka Bath&Body Works z 30% zniżki przy zakupie minimum 2 produktów. 25 zł mniej zapłacimy w Super-Pharmie, gdy suma na rachunku przekroczy 100 zł. W The Body Shop otrzymamy 20% rabatu na cały asortyment. Yves Rocher zaoferowało 40% zniżki przy zakupie co najmniej dwóch kosmetyków (bez zielonych kropek).

Jednocześnie w ramach akcji "Kocham, nie truję" od 12 do 23 września taniej o 20% będzie można nabyć produkty marki Clochee (po wpisaniu CLO20), a także mydła z Ministerstwa Dobrego Mydła (kod: Slow). Nieco wyższy rabat, w wysokości 25% (hasło: kochampurite), będzie można uzyskać na kosmetyki z manufaktury Purite.

Początki są dość skromne, ale myślę, że coś wykorzystam (po głowie chodzi mi masło do demakijażu z The Body Shop). Może 4 i 5 października z Glamour będzie więcej (albo chociaż mniej, ale ciekawszych) kosmetycznych rabatów :)?

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wolę gazetki z Lidla i Biedronki :D.

      Usuń
    2. O tak, gazetki z Lidla i Biedronki wygrywają z Cosmopolitanem i jemu podobnym w przedbiegach! :D

      Usuń
  2. a masz może kod zniżkowy do Purite?

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale superowo :)
      Purite i Ministerstwo to coś na co będę polować :D

      Usuń
    2. Miałaś coś z tego Purite?

      Usuń
    3. Tak, miałam peelingi: miętowo-czekoladowy i różano-waniliowe. Oba super, ale czekoladowo-miętowy rewelacja, zapach obłędny, peeeling ostry, cukrowo-solny, mocno natłuszczają skórę, ale ja to lubię. Mam jeszcze w zapasach mydełko, ale jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie lubię takie promocje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się Minti wycwaniło! Nie dość, ze rabat 10% to żaden rabat, to jeszcze wykluczyli Zoevę, a ja nastawiłam się na kupno palety Naturally Yours... Niech się ugryzą, a ja, jak się uprę, to kupię u konkurencji :D Taka franca ze mnie! Kusi mnie jeszcze Pat&Rub, konkretnie krem i tonik, ale nie mam zapotrzebowania w tym momencie...Jak żyć?? Sabina
    P.S Dobrze, ze wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10% jak na Minti to super rabat, za zapisanie się do newslettera jest chyba 5% :D. Ale zagrywka z Zoevą nieładna.
      Tak swoją drogą, to nie rozumiem szału na Naturally Yours. Mam tę paletę od grudnia i baaardzo rzadko używam.

      Usuń
    2. No widzisz, ja do tej pory spotykałam się głównie z bardzo pozytywnymi opiniami. Nie mam na nią szału, ale podoba mi się i potrzebuję w zasadzie dziennej palety. Zastanawiałam się nad Naturally Yours albo nad Nude Dude z The Balm, ale Zoeva jest jednak nieco tańsza. Pomyśle jeszcze :)

      Usuń
    3. Ach te pozytywne opinie :). Paleta nie jest taka zła, ale jest... nudna. Zupełnie nie są potrzebne dwa złote odcienie (bo ten pseudoróż jest złoty), brakuje jakiegoś średniego, nieco chłodniejszego brązu, a kameleon jest burobrązowy. Pod względem jakości też niczego nie urywają. To niezła paleta w dość korzystnej cenie. O drugiej się nie wypowiem, nie miałam.

      Usuń
    4. No tak, opinie opiniami, ale trzeba mieć swój rozum i do nich wszystkich podchodzić krytycznie. Sama się nieraz przekonałam. Dla przykładu: kremy Sylveco, według internetów to ósmy cud świata a dla mnie to tłuste i zaklejające mazidła, dobrze, ze miałam próbki. Nad paletą jeszcze pomyślę, ale nie lubię dużo wydawać na cienie do powiek. Właściwie cena Nude Dude to górna granica. Podoba mi się też czekoladka, ale jej cena to rozbój w biały dzień ;)

      Usuń
    5. Too Faced? Ja odżałowałam i kupiłam. Od dnia zakupu molestuję prawie codziennie, chociaż nie wszystkie cienie zachwycają (np. różowy i fioletowy). Ale zakupu nie żałuję.
      Kusiły mnie kremy z Sylveco, ale jakoś nigdy nie miałam aż takiego ciśnienia, żeby któryś kupić. Zupełnie o nich zapomniałam, może i dobrze :).

      Usuń
    6. Tak, Too Faced. Dla mnie za droga, ale cieszę się, że jesteś zadowolona, bo wtedy ta wydana kwota jakby mniej boli. :) A co do kremów, to wiesz jak jest, co twarz to obyczaj i być moze akurat Ty dołączyłabyś to tych internetowych zachwytów, ale najpierw warto sięgnąć po próbkę.

      Usuń
  5. A ja ostatnio jestem bankrutem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na następną akcję zostanie Ci coś w kieszeni :)

      Usuń
  6. Jaka szkoda, ze nie ma u mnie Bath&Body Works, 30% to sporo :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale zmuszają do zakupu dwóch produktów - gdy chcesz jeden, to jakoś niekoniecznie się to opłaca :)

      Usuń
    2. Zoila uwierz mi, że to raczej ograniczanie się do dwóch niż zmuszanie do zakupu :)

      Usuń
  7. Szkoda, że nie ma The Body Shop ani w moim mieście, ani online... od dawna mam ochotę na ich produkty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście jest, ale ilekroć tam idę, to jakoś nic mnie nie pociąga. Ale często jest tak, że im bardziej niedostępne, tym większą mamy ochotę :).

      Usuń
  8. Promocje w porządku ale jak dla mnie mogłyby być jeszcze jakieś marki ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogardziłabym czymś innym. Ciągle powtarzają się te same kupony.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Do MACa nie było nigdy zniżek - zawsze darmowa szminka albo zaproszenie na makijaż przy zakupach za min. 250 zł.

      Usuń
  10. Sporo zniżek, ale chyba z żadnej nie skorzystam, bo aktualnie czuję się kosmetycznie zaspokojona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto wiedzieć, mnie interesują z tego tylko zakupy online, głównie Ministerstwo i ewentualnie Pat & Rub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zafiksowałam na Purite :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Na razie nie :(. Może pojawi się w październikowej akcji.

      Usuń
    2. Słyszałam że właśnie we wrześniowej ma być a już się napaliłam na pigmenty ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...