Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Rok nie wyrok - jaki był 2014 r.?


Gdy zaczynałam blogowanie, informacja o tym, że ktoś gdzieś mnie otagował, szalenie mnie cieszyła. W miarę wzrostu popularności tego typu zabaw, zaczęło to być męczące. Mam wrażenie, że wszystkim tagi znudziły się mniej więcej w tym samym czasie, dlatego obecnie nie funkcjonuje ich zbyt wiele na blogach. U Piękności Dnia i Dolly zobaczyłam jednak tag podsumowujący ubiegły rok, dlatego postanowiłam, że zamieszczę go u siebie, tak dla odmiany.

Dominujące uczucie na 2015 r.?
Jeżeli nadzieja to uczucie... 


Co zrobiłaś po raz pierwszy w 2014 r.?
Kosmetycznie - rozpoczęłam znajomość z markami Sylveco i MAC, życiowo - byłam na diecie dłużej niż dwa dni (tak z 2 miesiące zleciały :D) oraz przekonałam się do tego, że lektura na czytniku książek też może być przyjemna.



Co zrobiłaś ponownie w 2014 r, po długiej przerwie?
Poszłam do fryzjera. Co prawda nie porównałabym wizyt u fryzjera z wizytami u dentysty, ale nie przepadam za tym, gdy ktoś majstruje mi przy włosach.

Czego nie zrobiłaś w 2014 r.?
I to jest właśnie urok braku planu -  z tego powodu, że niczego nie planowałam, dzisiaj nie mogę powiedzieć, że czegoś nie zrobiłam. Sasasasa, jestem trollem w życiu :D.

Słowo roku?
Szczerze? Wstyd się przyznać, ale niezbyt piękne. A kiedyś byłam taką grzeczną dziewczynką... Jeżeli chodzi o blog, to chyba "dość" - wszystko było dość twarde, miękkie, interesujące, różowe, intensywne...

Przytyłaś czy schudłaś?
Podobno schudłam, ale się do tego nie przyznaję.



Ekscesy alkoholowe?
Jestem abstynentką. Używałam sobie za to, jeżeli chodzi o czekoladę, znalazłam swoją prawdziwą, nieprzemijającą miłość - Milkę Oreo.

Włosy dłuższe czy krótsze?
Skracałam je w sierpniu, ale dość znacząco urosły, więc pod względem długości są podobne do tych, z którymi zaczynałam rok 2014.

Wydatki większe czy mniejsze?
Większe

Wizyty w szpitalu?
Nie i mam nadzieję, że w tym roku też mnie to ominie. 

Miłość?
Milka Oreo

Zdjęcie pochodzi z milka.com.pl


Osoba, do której dzwoniłaś najczęściej?
Są dwie - mama i ciocia

Z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile?
Z mamą!

Z kim spędziłaś najwięcej czasu?
W najlepszym towarzystwie na świecie - ze sobą :D. I z komputerem :).

Piosenka roku?
Niedawno odkryty zespół Bastille i Things we lost in fire.

A wy jak będziecie wspominały ubiegły rok? Czego oczekujecie w tym?

57 komentarzy:

  1. O! Post nowy !
    Faaajne masz życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kindle od trzech lat jakoś i na dzień dzisiejszy wygodniej czyta mi się na nim niż zwykłą książkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie "zależy jak leży" - jednego dnia wolę ebooka, innego książkę w formie papierowej :).

      Usuń
  3. Milka Oreo! Uwielbiam! <3

    Wszyscy tak ładnie ćwiczą i chudną, też się muszę zabrać za siebie, eh eh smuteczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie smuć się, jak znam życie, to zaraz nabiorę masy i to wcale nie mięśniowej :)

      Usuń
  4. Ja też czytnikom, mówię tak. Choć długo nie lubiłam, nie rozumiałam i byłam przeciwna, gdy wszyscy wokół sie z tym obnosili, aż do chwili gdy usiadałam, wzięłam we własne ręce i zrozumiałam, że mam w zasięgu, bez ruszania tyłka setki książek...uff luksus :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam przeciwna. Byłam święcie przekonana, że to nie dla mnie. Wzięłam i z miejsca się zaprzyjaźniłam z tym urządzeniem :).

      Usuń
  5. Też nie przepadam za TAG-ami, ale ten jest ciekawy :)

    Też mam mniejszy kalendarz na 2015 niż 2014 :D Niegrzeczne słowo roku, no ładnie ;))) Ja też ostatnio mam trochę powodów do brzydszego wysławiania się, niestety ;) Czytanie na Kindle bardzo polubiłam, ale ostatnio totalnie nie mam czasu. W pociągu stoję ściśnięta jak baleron, na uczelni ciągle coś trzeba załatwić, w domu same obowiązki aż po szyję... Odbiję sobie innym razem, tak sobie mówię. Też nie planowałam niczego na 2014, na 2015 też raczej niczego sobie nie obiecuję, choć chciałabym, żeby mój stan cywilny się zmienił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za to, żeby udało Ci się wygospodarować trochę czasu.

      Usuń
  6. Nawet nie wspominaj o tej Milce... To jest moja zguba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezusicku, zaraz poczytam dalej, ale najsampierw muszę wykrzyknąć: KOCHAM MILKĘ OREO! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Populacja fanów Milki zwiększa się :D

      Usuń
  8. No to nie mogłybyśmy dzielić szafki ze słodyczami :D Bo ja wyjadałabym oreo Tobie, a zapewne Ty nie pozostawałabyś dłużna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka: nie zdążyłabyś mi wyjeść :D

      Usuń
  9. Też mam zamiar zrobić ten TAG u siebie :)
    Chyba ze mną coś nie tak,bo nie przepadam,aż tak bardzo za Oreo w żadnej postaci :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Milka Oreo też skradła moje serce ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię samego oreo, ale milkę oreło uwielbiam :)
    Ciekawa jestem Twojego słowa roku i czy czasem nie jest ono takie jak moje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię Oreo, a lubię tę czekoladę :D.
      Możliwe :)

      Usuń
  12. w sumie to dobrze nic sobie nie narzucać, żadnych postanowień noworocznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co się potem rozczarowywać :)

      Usuń
  13. Ciekawe odpowiedzi :) Dla mnie Kindle to najlepszy zakup ever ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przygoda z nim jest dość krótka, ale też się lubimy :)

      Usuń
  14. Też spędziłam najwięcej czasu ze sobą i z komputerem, no, często towarzyszył mi kot, zasłaniając przy okazji ekran ;)
    Nie ma to jak doborowe towarzystwo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Milka oreo smakuje jak 3bit :D
    I jest pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ale nie ma w sobie takiego grubego ciastka :)

      Usuń
  16. Ooo Milka Oreo <3. Uwielbiam! Boska jest też ta w dużej wersji, gdzie zamiast kawałków ciastek jest całe ciastko z nadzieniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że o tym piszesz, teraz wiem, że na dużą się nie skuszę :)

      Usuń
  17. Ja w tym roku chcę poznać Sylveco, kusi ten ich balsam myjący do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu napiszę o nim więcej :)

      Usuń
  18. Milosc - Milka ha ha ha az zawylam :) Szczesliwego Nowego Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rok ubiegły wspominam źle, w tym oczekuję od siebie przede wszystkim WIĘCEJ. Więcej odwagi, więcej zaangażowania, więcej ambicji, więcej starania, chcę być lepszą sobą!

    W Milce Oreo to chyba każdy się zakochał!

    Pomyślnego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się stać się lepszą wersją siebie. Trzymam kciuki :)

      Usuń
  20. Fajne podsumowanie :D
    Spróbuj zespół the xx album xx. Ciut spokojniejszy klimat, ale wciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przejmuj się, ja też podobno przeklinam jak szewc :P
    Co do 2015 to mam nadzieję, że będzie jednak lepszy niż 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze może być lepiej, prawda :D?

      Usuń
  22. Spędzanie czasu z sobą jest fajne. Ma się towarzystwo na swoim poziomie ;-)

    Fajne odpowiedzi - sympatyczne! -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A towarzystwo na poziomie się ceni :)

      Usuń
  23. Ojj, ja również ubóstwiam Milkę Oreo!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakim cudem ja nie jadłam jeszcze Milki Oreo? Wszyscy ją jedli, oprócz mnie...Mam nadzieję, że coś jeszcze zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak czytam i chyba jestem jakaś inna bo nigdy tej milki nie jadłam - oj trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety nie mogę się przekonać do czytników i pozostaje wierna papierowym wydaniom, za to Twoje głębokie uczucie do Milki Oreo w pełni rozumiem. Pyszota!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna notka! milka oreo to również moja miłość, więc możemy sobie przybić piątkę! a strollowania siebie samej - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...