Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

sobota, 8 listopada 2014

Ostatnie podrygi. Weekend rabatów z Avanti i Wysokimi Obcasami



Po październikowej akcji z Twoim Stylem i Grazią byłam przekonana, że sezon zniżkowy mamy już za sobą. Niedawno zdziwiłam się w kiosku, gdy w moje ręce wpadł listopadowy numer Avanti (cena 4,99 zł), w którym znalazłam rabaty na następny weekend (15-16 listopada; w akcji bierze też miesięcznik Wysokie Obcasy). Tym razem jest wyjątkowo skromnie, ale osoby, które chcą uzupełnić trochę swoją kosmetyczkę, też znajdą coś dla siebie. Niewiele, ale zawsze :).

Bath&Body Works - 30% rabatu uruchomi się przy zakupie minimum 2 produktów.

beGlossy - zniżka na pierwsze pudełko w subskrypcji lub pakiecie.
Kod: WO20GL.

Golden Rose -20% na cały asortyment w sklepach stacjonarnych i na goldenrose.pl
Kod: Avanti14

Merlin -  skromne 10% na artykuły do pielęgnacji włosów na merlin.pl
Kod: AVANTI1014

Mydlarnia u Franciszka - za zakupy u Franciszka zapłacimy 20% mniej.

Pat&Rub - zniżką w wysokości 20% objęte są wszystkie kosmetyki i zestawy na patandrub.pl
Kod: AVANTI

Tołpa - 20% na linię Botanic Amarantus na tolpa.pl
Kod: avanti2014

Vipera - ten rabat obowiązuje najdłużej, bo od 15 do 21 listopada. Cały asortyment w punktach firmowych będziemy mogli kupić z 20% zniżką.

I po bólu :). Jest tego niewiele, ale być może komuś uda się skorzystać.

11 komentarzy:

  1. Możliwe że z jakiejś propozycji skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na golden rose sie pokusze : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją uwagę też zwrócił ten kupon :)

      Usuń
  3. A do sklepów z ubraniami są kody?? Czy tylko te co wymieniłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, ale z racji tematyki poruszanej na blogu ograniczyłam się (jak zwykle) do tych kodów.

      Usuń
  4. na razie kosmetyczki nie muszę uzupełniać ;-)
    szafa zaczyna świecić pustkami, ale cóż akurat w promocyjny weekend nie dam rady wyrwać się na zakupy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że w poblizu nie mam zadnego saloniku vipery :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość skromnie, ale zawsze coś ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...