Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 27 grudnia 2013

Zadanie: odżywianie. DeBa Repair Conditioner

Sklepy, które oferują szeroki wachlarz produktów to zło. Jak kobieta pójdzie do piekarni, to kupi chleb i bułki, z warzywniaka przyniesie ziemniaki i pomidory. A jak wybierze się do marketu? Chodzi, rozgląda się, co tu ciekawego mają... Zazwyczaj znajdzie się coś, wcale nie niezbędnego, co tak ochoczo będzie pchało się do koszyka, że ulegnie. Cóż... Początkowo obiecywałam sobie, że nie przyniosę do domu odżywki z Biedronki, ale co do czego przyszło, złapałam butlę i poleciałam do kasy. Wcale tego nie żałuję.

Marka DeBa jest pewnego rodzaju nieodkrytym lądem. Większość z nas po raz pierwszy zobaczyła kosmetyki DeBy w Biedronce - najpierw pojawiły się kremy do rąk, a w jednej z kolejnych gazetek szampony i odżywka. Z racji świetnego stosunku ceny do pojemności, produkty do włosów zrobiły furorę.

Opakowanie odżywki jest bardzo proste, ale etykieta cieszy oko. Butelka kończy się korkiem z klapką, co jest całkiem wygodnym rozwiązaniem.

Zaskoczyła mnie konsystencja tego kosmetyku. Spodziewałam się wręcz kremowej konsystencji, tymczasem DeBa jest rzadka jak mleczko. Z powodu takiej formuły, trzeba jej sporo nanieść na włosy. Pomimo sporej pojemności (aż 400 ml), przez wzgląd na (nie)wydajność, odżywka wystarcza mniej więcej na tyle, co standardowy kosmetyk tego typu (200 ml). Zapach jest ładny, choć nie wyróżnia się jakoś szczególnie. Takie mydliny.

Nie spodziewałam się cudów po tej odżywce i takowych nie było. DeBa robi jednak to, czego nie czyniła wygładzająca Balea - nawilża. Moje włosy ją piją i stają się takie bardziej mięsiste w dotyku (ale nie takie jak po masce Alterry). Nadaje trochę blasku, ułatwia rozczesywanie. Brakuje mi tu jednak dociążenia, czupryna nadal jest trochę zbyt puszysta. Gdy nałożę ją blisko skóry głowy, tworzy czepek.

Dość spontaniczny zakup w Biedronce okazał się trafnym wyborem. Choć odżywka DeBa nie jest idealna, to jednak uważam, że jest to produkt, który całkiem nieźle sobie radzi.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Lactate, Parfum, Lactic Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Lilial, Citronellol, Hexyl Cinnamal.

Cena: 16 zł/400 ml
Dostępność: można sprawdzić na stronie importera KLIK
Ocena: 3,5-4/5

46 komentarzy:

  1. Widziałam te produkty w wyprzedaży za 2,99 zł. Wzięłam dla mamy szampon przeciwłupieżowy, ale na odżywkę się nie skusiłam. Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ona jest ich stałym produktem? Szukam i nie mogę znaleźć. W drogerii osiedlowej sprzedają te kosmetyki znacznie drożej ! :O

      Usuń
    2. Niestety, ta marka nie stanowi części stałego asortymentu Biedronki.

      Usuń
  2. Polubiłam sie z tą odzywką, faktyczni zwyklalk, ale nawilżał całkiem przyjemnie :) jak za tą cene to i nawet niewydajność zniosłam, jeśli gdzieś dorwę napewno kupie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudów nie robi, ale w Biedronkowej cenie jest całkiem przyjemna :)

      Usuń
  3. Ooo.. no proszę, a myślałam że te odżywki to nic ciekawego, żałuję że nie kupiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było wziąć, w razie czego mogłaś ją zużyć do golenia nóg :D

      Usuń
  4. Nie skusiłam się na żaden kosmetyk tej firmy, gdy Biedronka kusiła promocją.
    Zapasy się przecież same nie zużyją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeszcze jedno opakowanie tej odżywki :) na moich włosach spisuje się bardzo dobrze, na pewno nie jest przeciętniakiem ;) miałam też szampon nawilżający i również bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się zaryzykować z szamponem, moja skóra głowy jest dość kapryśna.

      Usuń
  6. Używam, ale u mnie szału nie robi :) Ot, lekko nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału nie ma, ale źle też nie jest :)

      Usuń
  7. Jak wykończę moje zapasy to może się skuszę. Do codziennego używania będzie dobra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że ta odżywka ma całkiem zacny skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego powodu się na nią skusiłam :)

      Usuń
  9. Mam podobne odczucia :) Szału nie ma ale radzi sobie nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ją polubiłam:) fajnie nawilża włoski i nie przyspiesza przetłuszczania skory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przy nasadzie tworzył się czepek :/

      Usuń
  11. Nie taki z niej przeciętniak, znam przeciętniejsze a wychwalane że ho,ho,ho ! Drugą dokupiłam za 2,99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które to takie zachwalane przeciętniaki?
      Jeżeli znajdę tę odżywkę w takiej cenie, to może ją kupię :)

      Usuń
  12. stosuję ją co jakiś czas, ale tak na 2-3min i według mnie jest średnia. Spróbuję jednak któregoś razu zostawić ją na godzinę, może efekt będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odżywki trzymam na głowie około 10 minut. więc może dlatego ta też sprawdza się nieźle.

      Usuń
  13. Też kupiłam, ale nie używałam jeszcze - mam nadzieje, ze mi się spisze : A na razie grzecznie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo wszystko cieszę się, że nie wpadła do mojego koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja właśnie opisywałam dziś szampon z tej firmy :) też go polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam żałować, że go nie wzięłam :)

      Usuń
  16. Mam szampon z tej serii :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie miałąm choć w Biedzr widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie skusiłam się - posiadane zapasy mnie (skutecznie) zniechęciły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mnie, na szczęście, zużywanie produktów do włosów idzie dość sprawnie :)

      Usuń
  19. poniekąd zgadzam się z Twoją opinią, ale i tak uważam, że to jedna z lepszych odżywek jaką miałam okazję używać, skład jest mega prosty, co z tego, że niezbyt wydajna, ale cena też jest niska ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że w tak niskiej cenie nie ma co specjalnie narzekać :).

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Do niedawna też nie słyszałam o jej istnieniu :)

      Usuń
  21. Widzę, że mamy podobne odczucia względem odżywki DeBa:) Moje włosy chłoną balsam niczym gąbka, aczkolwiek nie pogniewałabym się, gdyby wyżej wspomniany produkt lepiej dociążał niesforne pasma;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że byłoby miło :)

      Usuń
  22. There is apparently a bunch to realize about this. I believe you made some good points in features also.
    Sea Horse shoe games

    OdpowiedzUsuń
  23. odżywki to akurat nie znam ale z szamponu byłam zadowolona :)
    szkoda tylko, że w mojej Biedronce to jakaś chwilowa akcja bo ja teraz tych butelek na półce nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam i chyba się nie skuszę. Mam całą masę innych odżywek do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a mi po niej włosy błyszczą jak opętane, bo żadnej odżywce nie miałam takie połysku :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...