Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Nie wszystko złoto... Tołpa Dermo Face Lipidro Odżywczy krem regenerujący pod oczy

Chłodne miesiące nie sprzyjają mojej skórze. Przetłuszczająca się cera i dość "normalna" reszta ciała zaczynają wariować. Susza najczęściej atakuje moje łydki, dłonie i okolicę pod oczami. Trzeba ratować co się tylko da i wytoczyć cięższe działa. Tylko jak rozróżnić ostrą artylerię od ślepaków, skoro producenci tych drugich mamią obietnicami?

Powtarzałam wielokrotnie, że w kwestii kremów pod oczy nie jestem ekspertem. Ale nawet tak początkująca w tej dziedzinie osoba, jak ja, potrafi rozpoznać bubla. Bo bohater dzisiejszej notki, jest jednym z najgorszych kosmetyków, z jakimi zetknęłam się w tym roku.

Krem z Tołpy trafił w moje ręce za sprawą spotkania blogerek. Początkowo miałam go oddać mamie, bo wydawało mi się, że odżywczy krem będzie dla mnie zbyt ciężki. Ale ponieważ do kosmetyczki zawitał też odżywczy krem pod oczy AA, postanowiłam porównać te dwa specyfiki. AA mnie nie uwiódł, ale przy Tołpie jego działanie jest na medal.

Krem marki Tołpa zamknięty jest w niewielkiej (bo mieszczącej zaledwie 10 ml) aluminiowej tubce. Przyzwyczaiłam się do plastiku, więc takie rozwiązanie jest dla mnie nowością. Jak przeczytałam na kartoniku produktu, takie opakowanie kryje w sobie głębszą filozofię - "aluminiowa tubka nie zasysa powietrza i bakterii, dlatego krem jest dłużej bezpieczny." Wszystko pięknie, ale jest też druga strona medalu - jeżeli wypłynie za dużo kosmetyku (o co nietrudno) nie możemy go "wcisnąć" z powrotem. Tubka posiada niewielki dzióbek, który ułatwia dozowanie.

Zaskoczyła mnie konsystencja tego kremu. Po dość skoncentrowanym AA spodziewałam się czegoś równie konkretnego. Tymczasem z tubki wypłynęła bardzo rzadka maź, która łatwo się rozprowadza. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Trochę zdziwiło mnie to, bo w składzie ma trochę konkretnych olei. Widocznie jednak jest ich odrobinka, bo produkt ma wyjątkowo lekką, wręcz wodnistą, formułę.

Jeżeli chodzi o działanie, to ten krem zdecydowanie zalicza się do wagi piórkowej. Nie robi niczego. A producent naobiecywał sporo. Po pół godziny od aplikacji skóra jest sucha. Niezależnie od tego, ile go nałożę, skóra go całkowicie wypija. Przypuszczalnie mogłabym wsmarować pół opakowania i efekt byłby równie marny. Odżywienie, regeneracja, wygładzenie? Tak, na pewno. Redukcja cieni pod oczami? Ekspresowa. I dodam tylko, że przeznaczony jest dla skóry wrażliwej, suchej i bardzo suchej. Powodzenia.

Wyjątkowo nieudany produkt. Może i za dużo od niego wymagam (czyli spełnienia choć jednej z obietnic producenta), myślę jednak, że poprzeczkę można obniżyć, ale nie powinno się jej zakopywać.


Skład: Aqua, Coco-Caprylate, Squalane, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Peat Extract, Sodium Hyaluronate, Butyrosperum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Ceteareth-25, Honey Extract, Panthenol, Allantoin, Hesperdin Methyl Chalcone, Dipeptyde-2, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Glycerin, Steareth-20, Stearic Acid, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Sodium Citrate, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid.

Cena: ok. 30 zł/10 ml
Dostępność: Super-Pharm, Hebe, apteki
Ocena: 1/5

22 komentarze:

  1. Paskud. W sumie, bubla lepiej dostać niż kupić (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się zupełnie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedni są nim zachwyceni, inni rozczarowani, na wszelki wypadek nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię z tej serii bogaty krem do twarzy, sprawdził się u mnie znakomicie zeszłej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to juz wiem czego nie kupowac

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza produktami do ciała Tołpa zalicza u mnie same niewypały... Szkoda, że krem się u Ciebie nie sprawdził - ja mam w zapasach nawilżający krem pod oczy od nich, ale pewnie dopiero po zimie zacznę go używać ;)

    Póki co niedawno nabyłam krem pod oczy Dermedic z serii Hydrain 3 Hyaluro i jestem nim póki co pozytywnie zaskoczona - ma leciutką, półżelową konsystencję, ale nawilża naprawdę porządnie (nie zauważyłam redukowania worków, ale może dlatego, że ja takiego problemu nie mam ;) ). Jeden z niewielu produktów pod oczy, który mogę polecić bez wahania

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremu nie znam i zapewne nie poznam. Niestety większość kremów pod oczy ma bardzo lekką konsystencję, która nie zapewnia odpowiedniego nawilżenia i regeneracji wrażliwej, cienkiej skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  8. No rzeczywiście, nic tylko brać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja, posiadaczka skóry suchej stwierdzam ze to bubel ! U mnie też robi NIC więc hmmmm coś tu jest nie tak !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam wersję rewitalizującą.
    Stosuję prawie od miesiąca.
    Uwielbiam konsystencję, formułę i nawilżenie jakie daje.
    Na dalsze efekty cały czas czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako, że lubię krem do twarzy z tej serii to i pewnie ten pod oczy kiedyś kupię, najwyżej będę żałować, że Ciebie nie posłuchałam.
    Te metalowe tubki mi się akurat podobają, bardziej widać ile zostało produktu i mam wrażenie, że to jakiś lepszy produkt:P

    Może to np różnica czy się aplikuje na skórę suchą czy wilgotną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio pisałam posta o wersji ujędrniającej która jak i ten tez nic nie robi :/
    Zużyłam ale rozczarowała mnie Tołpa bo wciska niezłą ściemę z tymi obietnnicami...

    OdpowiedzUsuń
  13. takim wodnistym kremom pod oczy mówię zdecydowane nie :) szczególnie zimą lubię gęste i treściwe specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki, które zawierają olej z awokado i skwalen zazwyczaj charakteryzują się treściwą konsystencją. Nie dziwię się, że spotkało Cię spore rozczarowanie, gdy z niewielkiej tubki zaczęła wylewać się wodnista maź, która na domiar złego nie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo osób zachwyca się Tołpą, ale ja jak na razie trafiam na same buble, a po ten krem na pewno nie sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Planowałam kupić Tołpy krem do twarzy, ale po Twoim opisie chyba kosmetykom tej firmy podziękuję, choć parę produktów i tak mnie kusi, taka babska natura :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że się nie sprawdził. Miałam jeden krem tej marki i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie sprawdził. Ja też szukam porządnego kosmetyku pod oczy i na razie mam Ziaja Calma, ale nie jestem pewna, czy czasem nie został wycofany.

    OdpowiedzUsuń
  19. aktualnie uzywam sylveco, jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda że się u Ciebie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...