Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

sobota, 16 listopada 2013

Żwawo, żywo! AA Ultra Odżywianie Krem odżywczo-nawilżający pod oczy

Kremy pod oczy to dla mnie wciąż nowa grupa kosmetyków. Zwłaszcza, że właściwie miałam/mam styczność z zaledwie trzema markami. Znawczynią więc nie jestem. Nie do końca znam potrzeby swoich okolic oczu, więc nadal eksperymentuję. Do tej pory najbardziej zadowolona byłam z kremu AA Wrażliwa Natura w kwestii rozjaśniania ceni, AA Eco z dziką różą odpowiadał mi pod względem nawilżenia, a żel Flos-lek z chabrem bławatkiem najlepiej koił. Czy AA Ultra Odżywianie sprawdził się w większej ilości ról niż jego poprzednicy?

Prosty kartonik i równie mało skomplikowana tubka z dzióbkiem to wygląd typowy dla kremów pod oczy AA. Tubka jest wygodna i solidna, nie ma co tego roztrząsać po raz kolejny :).

Krem zaskoczył mnie swoją konsystencją. Pod względem formuły przypomina zwykły krem do twarzy. Kremy pod oczy, z którymi się stykałam, zwykle miały mniej zbitą konsystencję. Ten jest taki bardziej treściwy - AA Wrażliwa Natura to, w porównaniu z nim, wręcz woda. Ultra Odżywianie jest trochę tłusty, przez co sprawia wrażenie cięższego. Dość długo się wchłania. Ze względu na warstwę, którą pozostawiał, nie stosowałam go na dzień, poprzestałam jedynie na aplikacji wieczorem.

W kwestii działania radził sobie nieźle. Bardzo dobrze nawilżał obszar pod oczami. Jeżeli zastosowałam na noc, to rano skóra nie wymagała kolejnej porcji kremu. Wystarczała więc jedna aplikacja na dobę. Miałam jednak wrażenie, że oblepiał moją skórę, po nałożeniu czułam go pod oczami, co nie było specjalnie przyjemne.

Producent, oprócz działania nawilżająco - odżywczego, obiecuje także zmniejszenie cieni oraz ulgę dla zmęczonych oczu. Bardzo liczyłam na takie działanie kremu. Niestety zupełnie nie popisał się w tym zakresie. Nie zauważyłam, żeby w jakikolwiek sposób wpłynął na rozmiar i widoczność cieni (w przeciwieństwie do Wrażliwej Natury). Nie odczułam też ulgi na skórze, wolę odświeżenie oferowane przez Flos-Lek.

Ultra Odżywianie nie wskoczył na szczyt mojego prywatnego rankingu kremów pod oczy, uplasował się gdzieś po środku. Szkoda, bo miał szansę spełnić wszystkie wymagania i zdeklasować inne produkty. 

Skład: Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Ethylhexyl Stearate, Hydrogenated Polydecene, Triethylhexanolin, Cetearyl Alcohol, Betaine, Myristyl Myristate, Archidyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Palmitic Acid, Pentaerythirtyl Tetraisostearate, Ribes Ingrum Seed Oil, Sodium Acrylate/Sodium Acrylodimethyl Taurate Copolymer, Behenyl Alcohol, Isogexadecane, Polysorbate 80, Malpighia Punicifolia Fruit Extract, Tocpheryl Acetate, Simmondsia Chinesis Seed Oil, Archidyl Glucoside, Melilotus Officinalis Extract, Propylene Glycol, Allantoin, Theobroma Cacao Extract, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Carbomer, Methylisothiazolinone, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA.

Cena: ok. 20 zł/15 ml
Dostępność: Super-Pharm, Natura, Hebe, Jasmin
Ocena: 3,5/5

P.s. Produkt otrzymałam od marki AA, co w żaden sposób nie miało wpływu na treść tej recenzji.

34 komentarze:

  1. ja z AA chyba jeszcze nic nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś ty się uchowała, dziewczyno :D? Żartuję, też słabo znam niektóre marki, mimo że są z naszego podwórka :)

      Usuń
  2. Miałam już kilka kremów pod oczy z AA i wysnuwam jeden wniosek - trzeba umieć nałożyć odpowiednią ilość, nie za dużą, bo inaczej może być problem z wchłanianiem. Ja je bardzo lubię i kupuję, gdy mam mniejszy budżet. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładałam różne ilości tego kremu i niestety zawsze miałam uczucie ciężkości na skórze :(. Zapewne wrócę do kremu Wrażliwa Natura, odpowiadał mi najbardziej :).

      Usuń
  3. szukam idealnego kremu po oczy ale ten chyba tez nie traf na szczyt mojej listyu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za kremami z AA, ale co do Flos-Leka to również jestem bardzo zadowolona z ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Flos-leku miałam niewiele kosmetyków, więc nie mogę wysnuć tak daleko idących wniosków :).

      Usuń
  5. Jak jest taki ciężki i tłustawy, to nie dla mnie...nie mam co prawda wprawy w wyborze kremów pod oczy, ale ogolnie nie przepadam za ciężkimi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię ciężkich kosmetyków :).

      Usuń
  6. Ostatnio używam kremów pod oczy z Lirene i spisują się całkiem nieźle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie kremy pod oczy AA średnio się sprawdzają.
    Są tylko przyzwoite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Tołpie, której teraz używam są wręcz wybitne :D

      Usuń
  8. Oj nie, nie lubię czuć kremu po nałożeniu, nie dla mnie on ;)

    P.S. dziubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? A ptaki mają dziub czy dziób :D?

      Usuń
    2. Haha, miałam w głowie piosenkę o Dziub Dziubie ;P

      Usuń
  9. Ja planuję wrócić do Flos Leku, pamiętam, że fajnie się sprawdzał :) Ten trochę za ciężki się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Flos-lek za to odświeżenie skóry, ale jego nawilżenie przestało mi wystarczać :).

      Usuń
  10. Zapraszam do zabawy- wybrałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie miałam z nim do czynienia, ale jednak potrzebuję pod oczy już czegoś mocniej działającego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam jeszcze kremów pod oczy, więc narazie to dla mnie czarna magia, i wolę nie zagłębiać się w jej tajniki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój obecny krem pod oczy już się kończy i szukam czegoś nowego,kiedy przeczytałam tytuł myślałam,że może teraz ten wypróbuję,ale jednak nie ;) Może Wrażliwa Natura by się sprawdziła na moje cienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja go bardzo lubię :) Z AA miałam ten z serii Wrażliwa Natura nawilżająco-rozjaśniający i był dla mnie niewystarczający, a następcą Ultra Odżywiania jest kolejny z WN, ale tym razem przeciwzmarszczkowy. UO stosuję wieczorem, zamiennie z masłem shea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oja :( szukam i szukam czegoś na te moje cienie i nic.. Może wypróbuję ten z serii Wrażliwa Natura.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam nadzieję, że na pod koniec wspomnisz o tym, że krem poradził sobie z cieniami;) Ostatnio szukam kosmetyku, który rozprawi się z moimi sińcami. Dotychczas nie miałam z nimi większego problemu, ale ostatnio po przebudzeniu wyglądam jak zombie;p

    OdpowiedzUsuń
  18. szukam własnie czegoś nowego pod oczy - musze zerknac blizej na ten kosmetyk :)wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy odnależć :) :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię tłuste kremy pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. I do not use eye creams, May be I should. Can we follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  21. ja z AA miałam kiedyś krem do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam Aquaoptima Dermiki. Bardzo dobrze nawilża, a o to wiadomo trzeba zadbać, żeby zbyt szybko nie zaatakowały nas zmarszczki :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...