Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 5 listopada 2013

Zakupy? Robisz to bardzo źle

Nie przepadam za postami zakupowymi w swoim wykonaniu. Z racji tego, że grzeszki popełniam małe, ale często, boję się tego ostatecznego rozmiaru rozpusty. Rzadko zdarza się, że ulegnę chwili i poniesie mnie zakupowy melanż. W Biedronce przeszłam jednak samą siebie...  Liczyłam, że z wiekiem zmądrzeję, ale chyba mi to nie grozi.

Zapewne wiecie wszyscy o rabatach, jakie ta portugalska sieć serwuje od kilku tygodni. Wędliny, warzywa konserwowe, ryby w puszkach... Przyszedł i czas na to, co tygryski lubią najbardziej, czyli kosmetyki. Do jutra można szaleć i stracić rozum przy 30% obniżce na żele, płyny, sole i mydła. Nie rozumiem, dlaczego zaledwie kilka blogerek wspomniało o tej przecenie, podczas gdy od postów na temat otwarcia sklepu internetowego MAC można było dostać oczopląsu :D.

Zanim wyspowiadam się, wychłoszczę, położę krzyżem i zawyję, to pragnę wspomnieć o tym, o czym nie wszyscy mogą wiedzieć. Promocją są objęte także zestawy np. szampon przeciwłupieżowy Clear z żelem Dove, dezodorant Playboy z  żelem, dwupaki Original Source. Przecenione są zarówno produkty dostępne w stałej ofercie, jak i te z gazetek.

Dłużej nie będę odwlekać tej zawstydzającej chwili. Na swoje usprawiedliwienie dodam tylko, że nie wszystko jest dla mnie, zapasy do wiosny uzupełniłam całej rodzinie :).


Palmolive Delikatna Pielęgnacja Migdał i Mleczko Nawilżające oraz Nieodparta Miękkość Czarna Orchidea i Mleczko Nawilżające - 6,99 zł/500 ml

Żałuję, że wzięłam wersję migdałową, bo nie pachnie zbyt ładnie. Ech, te wyobrażenia o zapachu :).  Trzeba chyba zacząć macacać. Przecież, jak tłumaczą macanci, otwarcie żelu wcale nie jest jego używaniem i nic się mu nie stanie - przecież kosmetyki są wieczne. Orchidea dla mamy, to jej ulubiony żel.


Palmolive Aroma Therapy Warm Vanilla i Sensual - 4,16 zł/250 ml

Kocham wanilię, jej zapach jest taki cudnie otulający. Róża dla mamy, ja, jak wiecie, nie przepadam za tym kwiatem.


Nivea Supreme Touch Kremowy żel pod prysznic Masło Shea i olejek z orzechów makadamia - 4,19 zł/250 ml

Uwielbiam kremowe żele Nivea i po prostu nie mogłam sobie odmówić kolejnego :).


Be Beauty Energizująca Sól do kąpieli - Bursztyn oraz Ujędrniająca Sól do kąpieli - Lotos - 2,65 zł/600 g

Najpierw kupiłam Lotos o dość intensywnym kwiatowym zapachu. Dziś wzięłam Bursztyn - oooo, ja chcę takie perfumy!


Jardins du Provence Musująca kula do kąpieli Rumianek - 2,79 zł/165 g

W tym wypadku nie mam nic na swojej usprawiedliwienie :D.


Linda Mydło w płynie Kremowe z mleczkiem oliwkowym - 2,09 zł/500 ml

Pompka :D!


Luksja Creamy Kremowe mydło nawilżające - 0,94 zł/95 g

Skarpetki, bójcie się :D!


Be Beauty Energy i Fresh - 1,32 zł/100 g

Bratu uszami wychodzą, używane przez moją rodzinę od lat, oliwkowe mydła, więc niech cieszy się z pomarańczy i ogórka.


Nivea Silver Protect i Sport - 4,86 zł/250 ml


Adidas Dynamic Pulse - 6,12 zł/250 ml

Poszalałyście w Biedronce? Czy nie ruszają was promocje na towary pierwszej potrzeby? Miałyście któryś z tych produktów? Wypatrujcie recenzji :D (myślę, że wszyscy z wypiekami na twarzy będą oczekiwali skarpetkowych potyczek Luksji)!

P.s. Pogoda jest tak paskudna, że chciałam wszystkich trochę rozweselić. Mam nadzieję, że choć trochę mi się udało.

122 komentarze:

  1. KURDE KULA W PROMO LECĘ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjjjjjjj, a miałaś ją wcześniej? Fajne to-to? Bo jak fajne, to ubieram buty :D

      Usuń
    2. ja miałam, dokupiłam wczoraj kolejne, uwielbiam, chociaż osobiście odradzam wersję rumiankową:P

      Usuń
  2. w Biedronce też kupiłam kilka żeli, ale tylko kilka, bo wszystko było już przebrane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pełne półki, nikt się na to nie rzucał :D

      Usuń
    2. U mnie też mocno przebrane, ale planuję kupić żele pod prysznic Be Beauty :) I na kulę bym się skusiła, mimo, że nie mam wanny, ale już w mojej Biedronce ich nie ma :/

      Usuń
    3. O żelach BeBeauty zapomniałam :D

      Usuń
  3. Nie kupiłam nic i świetnie się z tym czuje o! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam różową wersję soli BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na razie zapachem bardziej ujęła bursztynowa :)

      Usuń
  5. Kupiłam kremowy żel BeBeauty z ekstraktem z bambusa i zapachem kwiatu pomarańczy. Mam wielki zapas tego typu produktów, ale ponoć jest to odpowiednik Nivei, więc nie mogłam się oprzeć :D Ponadto kupiłam jeden żel dziecięcy, ale on będzie prezentem mikołajkowym dla siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że dziecięce też są przecenione, chyba będę musiała iść jeszcze raz ;)

      Usuń
    2. Chyba nie wszystkie, bo te produkty 2 w 1 nie były. Ja wzięłam jakiś z serii Monster High, ale były jeszcze Barbie :D

      Usuń
  6. Wiem o promocji, ale mam aktualnie jeden żel w użyciu i jeszcze drugi na zapas, więc nie skorzystam :) Jeśli chodzi o kąpielowe kosmetyki jestem mimimalistką i kupuję najczęściej wtedy kiedy mi się skończą. Mam małą łazienkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam małą łazienkę, ale dużą szafę w przedpokoju :D.

      Usuń
  7. A u mnie puste półki w Biedro. Za to zapasy w domu co najmniej na rok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i u mnie z tymi zapasami :P

      Usuń
    2. Karotka - puste półki, bo ty wszystko wyniosłaś :D?
      Moje zapasy drastycznie się skurczyły, został jeden żel w użyciu i jeden w zapasie, trzeba było uzupełnić braki :)

      Usuń
  8. Ja poszalałam zakupowo na weekendzie, co widać na blogu, więc Biedronkę muszę niestety sobie odpuścić ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. No popatrz, masz zapasy na pół roku :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja widziałam tylko te ceny na mydłach, ciekawe dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Ale tańsze są też żele, płyny i sole - pod czytnikiem i na kasie nabija z rabatem :)

      Usuń
  11. ale zaszalałaś, zapasy robią wrażenie ;) u mnie w Biedronce pustki, nie ma z czego wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie na osiedlu chyba nie załapali, że jest promocja :)

      Usuń
  12. poszalałaś :) ja na nic się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jutra masz czas na zmianę zdania:)

      Usuń
  13. Ja idę dzisiaj, zobaczę co się ostało :) te egzemplarze z Palmolive (szczególnie fioletową wersję) bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z żelami Palmolive mam dość burzliwą relację, ale czasem do nich wracam :)

      Usuń
  14. Oszczędzam, nie kupię nic.... ale sama nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja koniecznie muszę się wybrać po sole do kąpieli, bo już mi się dwie Biedronkowe skończyły i zostałam teraz bez żadnej ;)
    A Ty sobie poszalałaś, ale przecież to nie grzech :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze sole do kąpieli z Biedro. 4 zł było mi na nie szkoda, ale za 2 z kawałkiem rzuciłam się jak głupia ;D

      Usuń
  16. widziałam promocję ale głowy nie straciłam i nic nie kupiłam , generalnie to mam jakąś anty-biedronkową obsesje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Pytam, bo dla mnie Biedronka to jeden (drugim jest Kaufland) z tych sklepów, w których zakupy robię najczęściej.

      Usuń
  17. niach niach niach, jutro idę do biedronki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź dzisiaj, bo dziewczyny piszą, że może być krucho :D

      Usuń
  18. juz napisałam sms chłopakowi, że po pracy ma iść po sole do biedronki!:D dzięki za post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie sobie zażyczyłaś?

      Usuń
    2. bursztyn i trawa cytrynowa&bambus :D

      Usuń
  19. Ja już zakładam buty i pędzę :) Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. O! jak ja mogłam zapomnieć o tej promocji, a miałam lecieć w poniedziałek z samego rana.. no nic może jeszcze coś zostało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam lecieć w poniedziałek rano, ale mi się nie chciało. Poza różową solą wszystko kupiłam dzisiaj :)

      Usuń
  21. Na nowe żele mogłabym się akurat pokusić, bo w tej kwestii nie mam wielkich zapasów, do Biedronki jednak w tym czasie będzie mi bardzo nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety Biedronka atakuje z każdej strony :D

      Usuń
  22. Chcę dziś przypuścić szturm na Biedronkę. W okolicy mam dwie, więc liczę, że coś jeszcze zostało ;) A pogoda była taka, że nawet mnie promocja nie skusiła do wyjścia wieczorem z domu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy udane :D Znalazło się nawet coś dla malucha. Ludzie trochę dziwnie na mnie patrzyli :P

      Usuń
  23. Twoje posty zawsze rozweselają :) A te skarpetki to jakaś bomba :) Kurcze ja póki co tylko sole kupiłam i moją pastę wybielającą Smile w cenie 2,99 ale może jeszcze jutro się wybiorę bo dziś natchnienia nie było :) A widzę zeli przybyło sporoooo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :).
      Dobra jest ta pasta? Masz porównanie z Colgate?

      Usuń
  24. Serio jest promocja? Dobra, kij z kolokwium. Idę zakładać buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz lepiej myśleć, jak kupisz sobie coś pachnącego :)

      Usuń
  25. Mi tam Biedronka się już chyba trochę przejadła od kiedy podnieśli ceny :/
    Ale za to znalazłam Mydlarnię Wrocławską i od tej pory mój portfel schował się przede mną w obawie, że go będę drastycznie odchudzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Mydlarni drogooo. Szczególnie te rosyjskie specjały, więc radzę uważać ;)

      Usuń
  26. Tych kremowych mydeł w płynie używam na uczelni, w porządku są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę pełne szaleństwo;) Ja chyba jednak się nie wybiorę bo wczoraj poszalałam z korektorem i różem;/ a tydzień temu w Hebe

    OdpowiedzUsuń
  28. Również zaopatrzyłam się w Biedronce w mydła i żele pod prysznic. Za takie pieniądze żal było nie brać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej cenie wzięło się więcej niż planowało :)

      Usuń
  29. Zapas na pół roku, haha :D Te sole mnie kuszą, ale kurczę, raczej biorę prysznic niż się kąpię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można w nich stopy pomoczyć :)

      Usuń
  30. Ja leze z grypą pod kołderką,ale tatusia po żele do Biedronki wysłałam ;D Palmolive kupił,dwa be beauty i te różową sól ;P co tam,ze wanny ni ma ;P bede miala ujedrnione stopy ;P wgl te wirusy uswiadamiaja mi to,ze nawet wylezec dnia w domu bez zakupow nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wannę, ale też pomyślałam o moczeniu stóp w tej soli. Kuruj się!

      Usuń
  31. Akurat te promocje na artykuly biedronkowe mnie nie ruszają, na szczęście! Mialam tego fioletowego Palmolive, ale nie powalał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele Palmolive w ogóle nie powalają :)

      Usuń
  32. Ja kupiłam kulę do kąpieli i mydło w płynie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić jeszcze jedno mydło w płynie :)

      Usuń
  33. Mam nadzieję, że u mnie w mieście nie ma szału na te sole i załapię się dzisiaj na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Łohoo, zaszalałaś :) Ja się chyba nie wybiorę bo pewnie wylądowałabym z masą wcale nie potrzebnych mi rzeczy i marnym usprawiedliwieniem - ' bo była promocja'..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobre usprawiedliwienie :D

      Usuń
  35. Istne szaleństwo, ale kto nie lubi uzupełnić zapasów dla siebie i całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie dziś otworzyli Hebe, więc biedronkę ominełam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wałbrzych :)?
      Co kupiłaś, pochwal się :)

      Usuń
  37. Ja w Biedronie nie byłam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam i się nie wybieram :D

      Usuń
    2. Yhym, zastanówcie się :D

      Usuń
  38. Nieźle poszalałaś! :) Ja skusiłam się tylko na żel z BeBeauty, nie wiedziałam, że promocja obejmuje też sole, a uwielbiam tę bursztynową!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zrobiłam zapas Palmolive Turkish Bath bo to mój ulubieniec. Trochę żałuje że nie wzięłam tego różanego, tak z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny taki? To jeszcze pójdę go poszukać :D

      Usuń
    2. Idz i znajdz. Uwielbiam go.

      Usuń
  40. Ale się obkupiłaś :) Ja nic nie potrzebuję, więc nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie poza żelem pod prysznic niczego nie potrzebowałam :D

      Usuń
  41. ja dziś byłam, ale połowy rzeczy nie kupiłam, bo przy tych produktach do kąpieli były pustki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę. U mnie na osiedlu chyba same brudasy mieszkają :D

      Usuń
  42. a myślałam, że to ja jestem chomikiem kosmetycznym :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurcze, miałam nic nie kupować, ale przekonałaś mnie i chyba jutro pójdę kupię sobie sól i może coś z limitki jeśli jeszcze zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hue hue, będziesz miała czym się myć :D

    OdpowiedzUsuń
  45. To tylko nie ja poszalałam żelowo w biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, jest jeszcze kilku odmieńców :D:D

      Usuń
  46. Wow! Ile nowości! Super :) Sól z Biedry bardzo lubię, żele też, szczególnie ten kremowy z BeBeauty (taki z fioletową zakrętką) ;) Może i ja się na coś skuszę jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam żadnego żelu z BeBeauty, ale widzę, że sporo osób chwali, więc może się jeszcze namyślę :)

      Usuń
  47. Ja nie byłam, ale może bujnę się po sole? Chociaż nie powinnam bo mam jakąś z tesco i po nią nie sięgam ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Byłam wczoraj, ale moja Biedrona jest jakaś słabo wypasiona. Mizerny dział kosmetyczny, kupiłam jedynie z gazetki puszki metalowe, bo wypatrzyłam taką w pędzle, szminki, piękne motywy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, muszę poszukać tych puszek :).

      Usuń
  49. Kule do kąpieli są super :) I rumianek i zielona herbata. Teraz został mi jeszcze miód, bo tej czwartej niestety już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupię jeszcze herbatę. Miodu i róży u mnie nie było, ale mała strata, bo nie cierpię tych zapachów :)

      Usuń
  50. również poleciałam wczoraj do biedronki, mimo tego, że zapasy mam o wieeeele za duże:D skusiłam się na sole w dwóch wersjach, bursztyn - to przez Twój post:D oraz wersję z trawą cytrynową. w końcu wzięłam też żel z serii spa, wybrałam ten niebieski- Japonia? i pachnie cudownie, mam zamiar dzisiaj skoczyć po drugi:D kupiłam też zapas szamponów&odżywek z garniera, płyn do kąpieli i mydła do rąk melonowe:D

    OdpowiedzUsuń
  51. Rozgrzeszam Cię, Zoila :-D same dobroci, a wszystko się zużyje, nie ma co :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, od razu lżej mi na duszy :)

      Usuń
  52. Ja mam żeli tak pełno, że chyba przez pół roku będę kupować tylko te w których absolutnie się zakocham.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja tylko dzieciom płyn 2w1 z Nivea kupiłam... i weszłam do Ciebie, na chwilkę - efekt - pomyślałam, że i sobie jakiś żel powinnam sprawić!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapach tego mydła w płynie oliwkowego u mnie wywołuje miłe wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Idę pisać petycję do kierownika mojej Biedry. U mnie były tylko: kule (mam 5 w zapasie i brak czasu na relaksujące kąpiele), sól w dwóch wersjach zapachowych (nie używam) i szampony przeciwłupieżowe. Żeli pod prysznic nie było, nawet jednego, nie mówiąc już o zestawach. Kultowe kapciuchy też się nie pokazały :(

    OdpowiedzUsuń
  56. ja przegapilam. moj portfel sie cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Kosmetykowy sąd orzeka : WINNA ! :)
    jejku jestem przeszczęśliwa, że nie wiedziałąm o tej promocji w biedro, bo jakbym poszła w tango mogłoby być źle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...