Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 24 listopada 2013

Pasta i basta! Synergen Korektor przeciw wypryskom 01 Vanilla

Od pewnego czasu wśród polskich vlogerek urodowych krąży TAG, w którym pokazują one produkty, które zakupiły z polecenia innych nagrywających dziewczyn. Na moje kosmetyczne wybory bardziej oddziałują blogerki niż vlogerki, ale jest kilka takich kosmetyków, których zapragnęłam po zobaczeniu ich w akcji na filmikach. Jednym z takich produktów jest korektor Synergen, którego do tuszowania niedoskonałości namiętnie używała Karolina z kanału Stylizacje2. Dobre skojarzenia i spora promocja (-40%) wystarczyły, żebym, bez zastanawiania się, wrzuciła ten kosmetyk do koszyka.

Zaskoczyło mnie opakowanie tego produktu. Całkiem ładne i wytrzymałe jak na tak niedrogi korektor w sztyfcie. Nie będę zmyślać, ta srebrna wstawka wzięła mnie pod włos :D. Zwykle sztyfty z tej półki cenowej są w tandetnych plastikach. Mechanizm wysuwający działa dobrze, ale korektor jest źle osadzony w opakowaniu i trochę po nim lata. Muszę uważać przy stosowaniu, żeby nie wyleciał albo się nie złamał.

Sztyft jest dość miękki. Produkt jest gęsty, kremowy i tłusty, bardzo dobrze przyczepia się do skóry. Ściśle przylega do niedoskonałości, nie tworząc prześwitów. Niestety wygląda ciężko, kompletnie nie stapia się ze skórą, nie można z nim pracować. Przez swoją formułę jest trudny do okiełznania, potrzebuje bardzo solidnego przypudrowania. Nie wysusza wyprysków, wręcz przeciwnie, dobrze je "dokarmia" i wyłażą piękne diodki.

Od lewej:
Synergen 01 Vanilla
Pixie 01 Vanilla Cream
Bell krem CC 020 Nude
Myślę, że głównym powodem, dla którego ten produkt mi nie odpowiada, jest jego kolor. Paskudnie niezdrowy odcień pomarańczu nie wygląda na mnie dobrze. I to podobno jest jego jaśniejszy odcień. Wątpię, żeby komukolwiek było w nim do twarzy.

Niestety, ten produkt nie jest dla mnie i nie polecam go nikomu. Wolę mniejsze krycie niż chodzenie z twarzą w odznaczające się ciapki.

Skład: Hydrogenated, Polyisobutene, Cera Carnauba, Caprylic/Capric Tryglyceride, Octyl-dodecanol, Candelila Cera, Hexyl Laurate, Cetyl Palmitate, Polybutene, Cera Alba, Magnesium Myristate, Tocpherol, Bisabolol, Franesol, Propylene Glycol, BHT, Glyceryl Stearate, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl ethylpropional, Linalool, Alpha-Isomethyl Ione, Cinnamyl Alcohol, Parfum, [+/-CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007].

Cena: ok. 8 zł/4g
Dostępność: Drogerie Rossmann
Ocena: 2,5/5

47 komentarzy:

  1. Miałam ten korektor, mi on pasował, świetne krycie, ale stosowałam tylko na pryszcze, bo wysusza. Chciałabym mieć korektor dobrze kryjący pod oczy, może coś mi polecisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod oczy lubiłam korektor w płynie z Essence (nie w pędzelku) i Multi Mineral Bell :)

      Usuń
  2. Mam o tym produkcie dokładnie to samo zdanie, nie zależnie od sposobu aplikowania zawsze był bardzo widoczny na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś ma odcień skóry jak kolor tego korektora to super sprawa, ale tak to nie da się z nim pracować.

      Usuń
  3. Odcień 01 jest najciemniejszy, w przypadku tego korektora odcienie są ponumerowane odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak z pudrami chyba :) Można dać się zmylić...

      Usuń
    2. No właśnie nie:
      http://www.rossnet.pl/Produkt/Synergen-Korektor-przeciw-wypryskom-Wanilia-01,107599,3363
      http://www.rossnet.pl/Produkt/Synergen-Korektor-przeciw-wypryskom-Bez-02,101185,3363
      http://www.rossnet.pl/Produkt/Synergen-Korektor-przeciw-wypryskom-Piasek-03,96398,3363

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Apetyczna marchewka vel. solarium w sztyfcie.

      Usuń
    2. No nie mów, że to nie w Twoim stylu? ;-)

      Usuń
    3. Oczywiście, że w moim :D

      Usuń
  5. Mam podobne odczucia :) i teraz nie wiem co z nim zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor korektora zniecheca ale tak jak na gorze ktos napisal, to maja inna numeracje :) byc moze inny kolor by sie sprawdzil, mimo slabej oceny jestem chyba w stanie sie pokusic o jego kupienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numeracja jest prawidłowa i Vanilla jest najjaśniejszy. To prawda, Synergen ma straszny bajzel w kolorach.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko wiedziała, że to taka paskuda, to w życiu bym go nie kupiła.

      Usuń
  8. Podobnie dałam się złapać na kamuflaż Catrice ;) Niby na początku było ok, chociaż odcień trochę za ciemny, ale po jakimś czasie okazało się, jak lubi powodować zanieczyszczenia. To co ukrywałam dorobiło się koleżków :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy mnie nie kusił....kolor okropny, a ciężki kosmetyk jest zdecydowanie nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna pomarańcza! Akurat na bal przebierańców, strój na pomarańczę gotowy : ) oj napewno nie popatrzę w jego kierunku!

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie to byłby bronzer :D albo nie wiem co :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam jakieś czas temu i jest beznadziejny, dorodna pomarańcza :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, pojechali z tym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Także nie lubię jego koloru..

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś sztyft z Miss Sporty. Nie był wiele lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale murzyn, że tak powiem ;) Było brać Healthy Mix Bourjois a nie świrować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow,ktoś kto nazwał ten odcień Vanilla musiał mieć dużą fantazję ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Łu hu, będzie niezły do przemalowania ścian ;)
    Ja z drogeryjnych sztyftów używam Miss Sporty, która zamknięta jest w plastik i też mam wrażenie, że dokarmia niedoskonałości... Ale chociaż kolor ma jako taki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak,kolor nie ciekawy,dobrze że nie kosztował Cię bardzo dużo bo szkoda byłoby pieniążków.Dobrze wiedzieć że jest bublem,będę go unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie rozumiem co Ty chcesz od tego koloru, przynajmniej wpasowuje się w porę, zbliża się sezon na pomarańcze, mandarynki i takie tam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. z tego co się orientuje to l'oreal true match ma przyjemne kolory w swojej gamie jeśli chodzi o korektory. Ten wydaje mi się kompletną pomyłką.

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam - był ok jak nie miałam konkretnych wymagań - obecnie nawet nie patrzę w jego stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go również z polecenia Karoliny i również nie jestem zadowolona ;) Fatalnie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  24. oj nie kolor straszny :( ja używam obecnie mineralnego w sztyfcie z Bell oraz w płynie z Miss Sporty. Z obu jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha to jest vanilla? Leżę i kwiczę. Dla mnie to żarówiasty pomarańcz. :D Mam obecnie puder z Synergen i początkowo byłam z niego zadowolona. Jednak ma strasznie miękką, pylącą formułę. Po chyba miesiącu użytkowania widzę już metalowe denko, a nie robię sobie ciężkiej szpachli na twarzy. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja bardzo lubię ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miała go 2lata temu i chyba na niego nie narzekałam ale nie zwróciłam uwagi na kolory. Fakt ten najjaśniejszy wcale do takich nie należy;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Również nacięłam się na ten korektor.. Grzecznie sobie leży i czeka.. ale chyba na wywalenie bo nie widzę go w użyciu.. To był jakiś nieprzemyślany zakup (w moim przypadku)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie rozumiem komentarzy ponieważ jeśli chodzi o kolor 01 wanila- to w rzeczywistości w ogóle nie jest ciemny, ani tym bardziej pomarańczowy, chyba został pomylony z innym odcieniem.Kolor wanilia jest średnio jasny z lekko żółtym prześwitem- dobrze kryje zasinienia i zaczerwienienia. Jeśli ktoś ma różowawy odcień skóry, chłodną karnację może być za żółty. Dla ciepłej karnacji niezbyt ciemniej, jest bardzo dobry. Jedno jest pewne: do pomarańczowego mu daleko- zamieszczone zdjęcie w ogóle mi nie pasuje do tego koloru w rzeczywistości. Mam go w ręku i zapewniam, że tak nie wygląda, jest bardziej zbliżony do tego koloru w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od karnacji. U mnie wygląda na pomarańczowy.

      Usuń
  30. Kochana dziękuję za recenzję właśnie miałam go kupić ale chyba jednak nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...