Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

czwartek, 26 września 2013

Gładka droga do połysku? Balea Professional Glatt + Glanz Spülung

Z moimi włosami nie mogę dogadać się od lat. Ja mam inną wizję, one widzą swój byt zupełnie inaczej. Chcę je wyprostować - kręcą się, chcę zakręcić - odmawiają współpracy z wałkami i lokówką. Przez większą część swojego żywota są albo spuszone jak lwia grzywa, albo oklapnięte. Zawsze marzyły mi się włosy gładkie, jak z reklamy. Do szewskiej pasji doprowadza mnie to, że nie mogę mieć włosów Idalii albo Orchidei, tylko tę swoją miotłę. Upodobałam sobie więc odżywki wygładzające i po takie sięgam najchętniej, mając nadzieję, że wyprostują kręcące się kłaki. Przy okazji realizacji kosmetycznych zachcianek w DM, uzupełniania zapasów wszelakich, do koszyka wpadła ta odżywka. Pro, polecana przez fryzjerów - ale bajerują :D.

Lubię tubki. To, po pompkach, chyba moje ulubione rozwiązanie. To opakowanie przypomniało mi o masce do włosów z jedwabiem z Isany. Jakoś taki mi się ta maska skojarzyła, gdy popatrzyłam na tę odżywkę. Maska z Isany charakteryzowała się jednak fatalnym opakowaniem. Tuba Balei jest również dość miękka, ale nie taka licha - łatwo się z niej wyciska, tworzywo pracuje, nie pęka. "Dziurka" też jest znacznie bardziej dopracowana - nie trzeba się siłować z opakowaniem, żeby wycisnąć produkt, ale też nie wylewa się on z niej. Co zresztą byłoby mało prawdopodobne ze względu na konsystencję.

Pod względem konsystencji, odżywka przypomina maskę z Isany. Balea jest gęsta, treściwa. Mimo wszystko, na włosach ma bardzo dobry poślizg, łatwo ją rozprowadzić. W przeciwieństwie do maski z Isany, trochę trudniej sobie nią zrobić strąki. Ale również nie radziłabym nakładania jej od nasady - dość znacznie skraca to świeżość włosów. 3-4 cm od cebulek powinno załatwić sprawę.

Mam pewien problem z oceną jej działania. Niby pod pewnymi względami mnie zadowala, ale z drugiej strony czuję niedosyt. Odżywka, tak jak głosi jej nazwa, ma za zadanie wygładzić i nadać blasku włosom. I faktycznie to robi. Po jej użyciu czupryna ma gładszą strukturę (nie przypomina bukietu pogiętych drutów), włosy sprawiają wrażenie bardziej "układnych". Odżywka dobrze je dociąża, ale nie obciąża - nareszcie moje włosy zaczęły wyglądać znośnie w dzień umycia, a nie kilkanaście godzin po nim (czyli zwykle na drugi dzień). Produkt nadaje blasku włosom - moje lepiej niż po innych odżywkach odbijają światło (choć nie jest to taki piękny "lustrzany" połysk, jaki można zaobserwować u wyżej wymienionych dziewczyn, albo przy oglądaniu metamorfoz u Anwen). Skoro jest tak świetnie, to czemu w takim razie nie pieję z zachwytu? Brakuje mi czegoś w tej odżywce. Mam wrażenie, że moje włosy domagają się większej porcji nawilżenia niż zapewnia omawiany produkt. Mam ochotę czymś podrasować tę odżywkę. Tymczasem zaczęłam posługiwać się dodatkowo maską Alterry.

Uważam, że to dość udany produkt. Nie żałuję kupna dwóch tub. Nie realizuje ona co prawda wszystkich moich wymagań, ale jedno z głównych kryteriów, czyli wygładzenie, zapewnia w zadowalającym stopniu. Szkoda, że nie nawilża włosów w większym stopniu.

Bonus z dedykacją dla antypolki. Standardowy dramat po umyciu (zdjęć radzę nie powiększać). Chyba więcej nie zdecyduję się na cieniowanie :). Mój aparat nie chciał zrobić porządnych zdjęć, musicie więc uwierzyć na słowo, że nie mam połamanych włosów :D.

Nawet mój siwy kłak się załapał
W świetle reflektorów... Znaczy się, lampy błyskowej

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Diethylhexyl Carbonate, Stearamidopropyl Dimethylamine, Panthenol, Dipropylene Glycol, Propylene Glycol Dibenzoate, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Chloride, Parfum, Hydrolyzed Wheat Protein, PEG-90m, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Citric Acid, Silica, Calcium Carbonate, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol.

Cena: 1,45 euro/200 ml
Dostępność: Drogerie DM (Niemcy, Czechy, Słowacja, Chorwacja)
Ocena: 4/5

77 komentarzy:

  1. masz ładne włosy,co ty mi tutaj rozmawiasz o miotle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość odpowiednia do zamiatania :)

      Usuń
  2. No i gdzie ta mietła o.O Wiesz ile dałabym za taką objętość... Mają piękny kolor i połysk taki, jak większość wysokoporowatych.
    Tej konkretnej odżywki nie znam i nie wiem czy się w ogóle na nią zdecyduję. Na chwile obecną nie zachwyca mnie seria profesjonalna Balea w odróżnieniu od linii standardowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - objętość - też bym się zamieniła. Ja mam dość gładkie włosy, ale po ostatnim cięciu jest ich strasznie strasznie mało :(

      Usuń
    2. Ja bym chciała mieć oklap :D. W ogóle mam wrażenie, że na głowie mam trzy włosy na krzyż, a na zdjęciu wyszło ich podejrzanie dużo :D

      Usuń
  3. na Węgrzech też jest DM ;)
    i mam takie same odczucia, ale w stosunku do tej z serii z olejkiem arganowym. niby wszystko okej, ale brakuje takiego kopa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię uczucia takiego niedosytu :)

      Usuń
  4. szkoda że nie mam dostępu do tych kosmetyków ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że DM kiedyś się u nas pojawi :)

      Usuń
  5. O mamo jaka grzywa! :D Nie narzekaj bo Twoje kłaczki mają piękną objętość! :D Moje są cieniuśkie - spięte w kucyk wyglądają jak mysi ogonek :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zbiorę włosy w kucyk, to mam ich dużo na czubku głowy, ale kitka na końcach jest bardzo mierna :D

      Usuń
  6. O takich włosach jak Twoje albo Idalii to ja mogę sobie pomarzyć, więc proszę tutaj nie jęczeć :P
    Co do odżywki, to tej nie miałam, przywiozłam sobie tylko tę z olejkami. Zobaczymy czy będzie szał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bonyś, moje włosy też nie chcą współpracować :/ I też jutro idę do fryzjera ciachnąć włosy na prosto, bo pocieniowane niezbyt sobie radzą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też następnym razem zetnę je na prosto :)

      Usuń
    2. Będą Cię wtedy słuchać :*

      Usuń
  8. Takie piękne włosy, a Ty marudzisz? Za tą objętość dałabym się pokroić ;) Miałam kilka odżywek z serii Professional i najbardziej polubiłam wersję w złotej tubce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złota tubka, będę pamiętać :).
      Ja się źle czuję z lwią grzywą. Mam okrągłą buzię i z takim puszkiem-okruszkiem czuję się źle :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak piszecie, że są gęste, że zaczynam w to wierzyć :)

      Usuń
    2. oczywiście, że są :) bardzo dobrze wyglądają :D

      Usuń
  10. Nie miałam i żałuję, że nie przywiozła włosowych Balei do domu z Niemiec jak byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zdecydowanie warto spróbować tych produktów do włosów. Można sobie odpuścić żele pod prysznic, ale włosowe cuda trzeba przygarnąć :)

      Usuń
  11. Zaniemówiłam ! Dziękuję, dziękuję, dziękuję ;D
    Masz taaakie długie ?! Masz taaakie gęste ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może centymetra brakuje im do stanika :). Moim zdaniem nie są specjalnie gęste, ale w dzień mycia robią takie wrażenie. Ja je wolę, gdy trochę oklapną.
      Zadowolona :D?

      Usuń
    2. Bardzo zadowolona :D Wręcz onieśmielona z powodu dedykacji :) Ale mi się gęba cieszy :D

      Usuń
  12. myślę że dramatu nie ma - jak swoim pozwolę swobodnie wyschnąć, to wyglądają podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka :). Czasami mam wrażenie, że w powietrzu są jakieś pioruny, które strzelają w moje włosy, gdy schną :D.

      Usuń
  13. no, no, długie masz te włoski. :) balea ma fajne odżywki, na moje włosy też dobrze działają (w przeciwieństwie do odżywek np. isany).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Isany miałam tylko maskę i babassu i nie powaliły mnie na kolana, choć były ok. Z Balei kusi mnie jeszcze ta odżywka bez spłukiwania z mango :)

      Usuń
  14. I Ty narzekasz na włosy>> no nie denerwuj mnie, miotłę to ja mam, jak dla mnie masz włosy jak z reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak z reklamy to chciałabym mieć :D

      Usuń
  15. Ooo co ja bym dała za takie włosy :) Ja za to walczę mężnie o objętość :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej wersji nie znam.
    Póki co, mam zapas odżywek i masek.
    Ale zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz burzę włosów! Moja mysia kitka wpędza mnie w kompleksy. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz cudowne GĘSTE i uniesione włosy, wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wszelką cenę próbuję je przylizać :D

      Usuń
  19. Piękne kudły *.* Dążę do takiej długości i jestem na dobrej drodze - kilka miesięcy temu z włosów do połowy pleców ścięłam jakies 80% ich długości. Miałam boba z mocno wygolonym tyłem i dłuższym przodem. Po tym zabiegu włosy mi odzyły i zaczęły rosnąć jak szalone :D

    Zazwyczaj też sięgam po odżywki wygładzające. Moje najnowsze odkrycie to BioInfusion z keratyną. Szkoda, że nie do dostania w Polsce. Uwielbiam moje włosy po użyciu i szamponu, i odzywki. Są gładkie, lśniące i układają się jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie zrobienie boba, miałam kiedyś :). Ale niestety bobo wymaga odpowiedniej stylizacji, a ja jestem za to zbyt leniwa :D

      Usuń
  20. Ja mam włosy proste i gładkie, marzę o lwiej grzywie...
    Co powiesz na przeszczep? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciągle marzy mi się wypad do DM, tyle dobrych rzeczy, że kiedy tam trafię to chyba przepadnę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tam pierwszy raz wpadłam to zachowywałam się jak dziecko w sklepie z zabawkami :D

      Usuń
  22. Moja fryzjerka jest na macierzyńskim i do jej powrotu nosze oklapniętą pod własnym ciężarem miotłę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze "swojej" fryzjerki nie znalazłam. Przynajmniej u mnie w mieście :)

      Usuń
  23. Dziecię moje, nie płacz :D ja bym z chęcią oddała trochę gładkości w zamian za objętość,bo chodzę ulizana :D a próbowałaś CG? Bo chyba jesteś kręcona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po polsku proszę :D. Co to jest CG?

      Usuń
    2. pielęgnacja Curly girl, zobacz na portalu na W :D ogólnie rzecz biorąc, przy włosach puszących się zazwyczaj ogranicza ten efekt a podkreśla skręt:D poczytaj sobie :D

      Usuń
    3. Ja nie chcę podkreślenia skrętuuuuuuuuuuuuu!

      Usuń
    4. ale nie bedo sie puszyyyyyyyyyyyyyyć! :D nie gadaj tylko poczytaj :D może akurat:D

      Usuń
  24. ależ masz gęstą tą czuprynę.. zazdroszczę! a ta odżywka od dawna jest na mojej liście zakupów i dalej na niej pozostaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się zaopatrzyć, to produkt warty uwagi :)

      Usuń
  25. Ale długie i ładne, nie wiem, na co Ty narzekasz.
    Próbowałaś może odżywki z tej samej serii z olejami? Wszędzie o niej czytam, a mnie na razie jakoś nie powaliła. Swoją drogą, moje włosy są całkiem proste, gdy są równo obcięte, a pocieniowane zaczynają się kręcić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja robią co chcą niezależnie od ścięcia. Choć pocieniowane świrują trochę bardziej. Nie, nie miałam odżywki z olejami :)

      Usuń
  26. Kurczę, jeszcze jeden wpis o czymś z Dm zobaczę, to się wkurzę i wyruszę na jakąś wyprawę na Niemcy albo inny kraj, gdzie MD dotarł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto zrobić małą wycieczkę :)

      Usuń
  27. Ooo, jakie masz piękne i gęste włosy! Tylko pozazdrościć, pozytywnie oczywiście ;)
    Chce tą odżywkę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę Ci gęstości:) Moje nigdy takie nie będą, ponieważ przodkowie nie grzeszyli bujną czupryną;)

    Doskonale rozumiem Twoją walkę o gładkie, lśniące włosy. Moje często przypominają zniszczoną miotłę... Muszę się napracować, aby wyglądały lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze, a mi sie twoje wlosy podobają <3 chce miec tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym mieć takie włosy :) Moje to istna masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy chyba jest niezadowolony ze swoich :)

      Usuń
  31. Zoila, bo Ty masz fale a nie proste włosy! Trzeba się odpowiednio nimi zająć i będą piękne <3 zapraszam na forum wizazowe dla kręconowłosych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mam fale, ale zawsze chciałam je trochę "podprostować". Już druga osoba zaprasza mnie na Kręconowłose, chyba muszę ogarnąć temat :D

      Usuń
  32. eee no co Ty tam wiesz, masz naprawdę ładne i gęste włosy, ja mam pięć na krzyż, więc wiem co mówię:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobne włosy, coś tam chcą się kręcić a zaraz po umyciu mam wrażenie, że grawitacja ogólnie się ich nie ima ;) Jednak z drugiej strony jak już używam tych mega wygładzających odżywek to w sumie efekt gładkich włosów jakoś mi do twarzy nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne masz włosy, serio! Tak żeś nagadała na siebie, że bałam się dramatu :D
    Sama mam grube włosy, więc wiem jak ciężko o nie dbać..

    OdpowiedzUsuń
  35. Wdaje się być ciekawa tylko szkoda ze z dostępnością kiepsko ale włosy jak dla mnie masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz śliczne włosy i jakie gęste!

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo chciałabym takie gęste!

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz śliczne włosy więc nie wyskakuj mi tu z drutami! Z Balea znam tylko odżywkę i szampon kokosowy - prawdziwa miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  39. mam jedną odżywkę z serii professional i bardzo sobie chwale :) masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie testuję tą odżywkę i nie jestem z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam tej odżywki, więc trudno mi cokolwiek powiedzieć. Ale akurat tych, co wygładzają jest sporo na rynku polskim - wystarczy, żeby miały w sobie silikony :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...