Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 14 lipca 2013

Co z tego wyniknęło? Rozwiązanie konkursu AA

Zgodnie z zapowiedzią, dziś nadszedł czas ogłoszenia wyników konkursu. Przy niektórych propozycjach rozwinięcia skrótu "AA" nieźle się ubawiłam :). Te urzekły mnie najbardziej:


Ciekawa jestem tego Awangardowego Adwokata. Będzie miał dredy i różową togę :D?

Antydepresyjnym antidotum jest dla mnie czekolada :D. No dobra, kosmetyki też skutkują.
Ciekawa jestem jakie w tym alfabecie miałyby rozwinięcie poszczególne litery :).

Cud, miód i orzeszki :D

Ciężkie (i najlepiej pachnące) armaty zawsze warto wytoczyć w walce o piękne ciało.

Zwycięzców (a właściwie chyba zwyciężczynie) poproszę o przesłanie adresów na: roztrzepanakrolewna@gmail.com
Na adresy czekam do środy.

Gratulacje!

13 komentarzy:

  1. świetne pomysły na AA wygrały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, dziękuję! ;)
    Adres już poszedł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) ale pomysły :D
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom, no to teraz będziemy leżeć i pachnieć balsamem AA :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super, bardzo się cieszę! :)
    gratuluję pozostałym dziewczynom i serdecznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...