Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

czwartek, 21 marca 2013

Spod śniegu wyłaniają się... Nowości?


Dbanie o ciało nie jest moją mocną stroną. Często dopiero, gdy skóra zaczyna mieć fakturę papieru ściernego, łapię za wszystkie możliwe produkty masło-, balsamo- i oliwkopodobne i zaczynam się nacierać. Ale staram się walczyć ze swoim lenistwem i smarować ciało częściej. 

Wbrew urodzajowi produktów pielęgnacyjnych, tak naprawdę ciężko jest znaleźć taki, który sprosta naszym oczekiwaniom w pełni. Może marce AA uda się spełnić te wszystkie ciche nadzieje. Właśnie teraz rozpoczyna  kampanię "Stwórz z AA Balsam marzeń", podczas której zostaną wyłonione testerki nowej serii balsamów, jeszcze niedostępnej na rynku. Zasady akcji prezentuje niniejsza grafika, którą znajdziecie też na facebookowym profilu marki:


Czy warto? Jeżeli macie w sobie żyłkę recenzentki, jesteście łase na nowości i lubicie wypełniać ankiety, to myślę, że tak. Próbka do testów jest naprawdę spora starczy na pewno więcej niż na 2 posmarowania :). Chętnym, zwartym i gotowym radzę się pospieszyć, bo o możliwości udziału w teście decyduje kolejność zgłoszeń. 

Na marginesie zdradzę, że jeden z tych gagatków już zdążył podbić moje serce swoim zapachem :).

36 komentarzy:

  1. Ja już się zgłosiłam po próbkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm, ja bym chciała poniuchać ten z olejkiem arganowym- musi pięknie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie balsamowo, nie wyróżnia się jakoś szczególnie :)

      Usuń
    2. Uuuuu, to szkoda- spodziewałabym się, że ten zapach będzie najładniejszy :(

      Usuń
  4. też się zgłosiłam zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Dzięki kochana za cynk!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa a więc tu o to chodzi :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna akcja, no i "próbka" 200ml, to naprawdę kawał smarowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. |Trochę inaczej zrozumiałam ich akcje na FB, ale wysłałam zgłoszenie. Z AA nie było mi nigdy po drodze. Może poznam i pokocham :) Albo znienawidzę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł jest trochę mylący. Wydawać by się mogło, że chodzi o skomponowanie balsamu od początku do końca, a to po prostu test prawie gotowego produktu :)

      Usuń
    2. prawie robi wielką różnicę ;) z tego co wiem te balsamy będą jeszcze dopieszczane, to nie jest gotowy produkt! :O

      Usuń
  8. Zapraszam na nowy post, będzie mi bardzo miło gdy zajrzysz ;* W poście wiele zdjęć ;* Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. niezła 'próbka' :) niebywałe, zwłaszcza w obliczu ostatnich paczek z L'Occitane :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie próbka nie kojarzy się raczej z jakąś zatrważającą ilością :D.

      Usuń
  10. ciekawa jestem, czy nie będzie to chwyt na recenzje i rozreklamowanie produktu tylko rzetelne wysłuchanie biadolenia recenzentek :) fajnie byłoby znaleźć w końcu balsam, który nawilża i odżywia, a nie ma formuły zostawiającej mega tłusty film na skórze...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, to nie jest akcja tylko dla blogerek, może w niej wziąć każdy, kto się zgłosi. Nikt nie każe pisać recenzji po przetestowaniu i reklamować tych produktów, tylko wstępnie ocenić produkt w ankiecie dla firmy :). Na podstawie tych ankiet pewnie opracują sobie jakieś statystyki, jakie często widzimy na opakowaniach produktów czy w reklamach - 90% twierdzi, że nawilża, 75% odnotowało wygładzenie itd.

      Usuń
  11. Ciekawa akcja, chętnie się zapoznam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie że coraz częściej firmy kosmetyczne organizują tego typu akcje. Plusem jest też to, że zabawa w testowanie jest dla wszystkich- nie tylko dla blogerek i youtubowiczek kosmetyczno-urodowych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czy ten zapachowy ulubieniec to ten co mój :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ich kosmetyki do ciała, więc wysyłam zgłoszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wysłałam i zobaczymy co z tego będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za info, zgłoszenie wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, super sprawa z tym testowaniem :D
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna akcja :) Ja też mam problemy z balsamowaniem, moze takie testowanie mnie zmobilizuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajny pomysł, ciekawa jestem jaki zapach Cie uwiódł

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłosiłam się do testów. Uznałam, że ta akcja zasługuje na uwagę, ponieważ możemy poznać balsamy, które są niedostępne na rynku i wyrazić swoją opinię w ankiecie. Za standardową pojemność balsamów do ciała uważa się 200-250 ml, więc w tym przypadku można poznać właściwości produktu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...