Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

sobota, 2 marca 2013

Przedwiosenna lokata kapitału, czyli nowa oferta Hebe


Właśnie dostałaś wypłatę? Stypendium? Niespodziewaną premię? Jeżeli z jakiegoś powodu nie wiesz co począć z napływem gotówki na początku miesiąca, Hebe wychodzi na przeciw właśnie twoim oczekiwaniom. Nie trap się zatrważająco wysokim stanem konta! Dzięki Hebe znikną twoje troski związane z rozsądnym gospodarowaniem funduszami. Tylko w dniach od 7 do 13 marca będziesz miała szanse na inwestycje na świetnych warunkach! Tak świetne lokaty kapitału odchudzą nie tylko twój portfel, ale i ciebie - mniej zjesz, mniej przytyjesz :D:D.

7 marca - Max Factor
8 marca - Revlon
9 marca - Bell
10 marca - Rimmel
11 marca - L'oreal
12 marca - Astor
13 marca - Maybelline

Ja już wiem, gdzie i kiedy ulokuję swoje pieniądze, a ty :D?

77 komentarzy:

  1. Jak ja żałuję, że u mnie nie ma Hebe ! : <

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam Hebe w Krakowie! :( A z chęcią skusiła bym się na kilka revloniaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba będzie się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby jeszcze u mnie Hebe było...

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze a stypendium dopiero dostanę po 14 ;(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna promocja. Szkoda, że nie mam w pobliżu tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  7. moja stypa na ten miesiac została ulokowana w Helfy.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczecin nie dorobił się jeszcze Hebe. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę o Bell :) ale nie wiem jaki jest asortyment tej firmy w moim Hebe..

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tam konta nie ruszy, bo nie mam tej drogerii w pobliżu. Nie wiem tylko czy się cieszyć czy płakać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nie ma Hebe ;) portfel będzie bezpieczny:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja też :). Upatrzyłam sobie lakier :)

      Usuń
  13. I po raz kolejny mogę się tylko pozłościć, że nie mam Hebe u siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. o! a muszę mieć do tego jakąś specjalną kartę, czy nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu oferta obowiązywała z kartą Hebe, teraz nie widzę takiego zastrzeżenia. Ale nie mogę stwierdzić, że tak na 100% będzie.

      Usuń
  15. jutro po raz pierwszy w swoim życiu przekroczę progi hebe :D
    8 marca też to zrobię :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj otworzyli w Galerii MM na św. Marcina 24 :)

      Usuń
    2. Nareszcie! Jeszcze nie byłam, ale zamierzam być ;-))

      Usuń
  16. Polubiłam Hebe, jakoś lubię tam zaglądać o wiele bardziej niż do Rossmanna ;) Dostałam kupon rabatowy kiedy zdecydowałam się na wyrobienie karty, na pewno skorzystam przed wyjazdem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś często biegam do Hebe. Rossmanna i SP odwiedzam już rzadziej, za to praktycznie w ogóle nie chodzę do Natury.

      Usuń
    2. Natury już nie ma u mnie w mieście, do SP to specjalna wycieczka i jakoś nie bardzo podoba mi się rozplanowanie asortymentu. Nie czuję się komfortowo, wszystko przytłacza i brakuje mi przestrzeni. Hebe niby nie jest dużo większa, lecz bardziej z głową ktoś zabrał się za rozplanowanie całości.

      Takie moje małe zboczenia :D

      Usuń
  17. Po raz kolejny ubolewam nad tym, że w Krakowie nie ma Hebe. Nie rozumiem, wielkie miasto, a nie ma nawet zapowiedzi, czy tę drogerię otworzą.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja kurcze nie mam Hebe w mieście :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekałam na tą promocję ;) 8 i 11 marca na pewno pojawię się w Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ci zazdroszczę.. Jak bym miała Hebe to bym na pewno kupiła Revlon Just Bitten:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Aaaa, i chcę jeszcze napisać, że bardzo mi się podoba Twój kwiatkowo/wiosenny napis :)

      Usuń
    2. Dziękuję, jestem z niego dumna, bo to zdjęcie zrobiłam sama :)

      Usuń
  22. Bardzo fajna promocja, kolejna naprawdę ciekawa oferta Hebe. Kibicuje tej sieci i mam nadzieję, że utrzymają poziom częstych akcji, który sami sobie narzucili. Niestety u mnie w mieście nie ma ich drogerii, więc pozostaje mi czekać na rozwój sieci, bądź jakieś wycieczki po kraju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sieć się będzie rozwijała i obejmie swoim zasięgiem większą część kraju :)

      Usuń
    2. Myślę, że tak będzie, bo jeśli się nie mylę właścicielem sieci jest Jeronimo Martins, grupa która dość twardo stąpa po Polskich ziemiach :D

      Usuń
    3. Nooo, Biedronki rozpychają się wszędzie :D

      Usuń
  23. a ja będę silna i prędzej zahaczę o rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio przeszło zauroczenie Rossmannem i częściej zaglądam do Hebe.

      Usuń
  24. wszyscy piszą o hebe, a u mnie go nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Oho! Coś czuję, że rzucę się znowu na Revlon :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety mam Hebe w okolicy i też dzisiaj znalazłam tą ulotkę, na pewno skorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. żałuję, że zrobiłam duże zakupy w Hebe w zeszłym tygodniu :(

    OdpowiedzUsuń
  28. A u mnie portfel bezpieczny, Hebe nie ma w promieniu jakiś 200 km :D
    Choć podobno w nowym Parku Handlowym mają otworzyc jakąś drogerię, tylko nie podpisali jeszcze umowy. Może to właśnie będzie Hebe? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja udupiona w domu na kolejny tydzień z moim chorym brzdącem :( auuuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Getdemit! Nie mam Hebiaka! :p

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooooż kurde, wczoraj otworzyli dopiero a ja zaraz wydam tam kasę :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Zoila tak sie zastanawiam czy Ty przypadkiem nie masz jakiś udziałów w tej drogerii...zawsze pierwsza wiesz o akcjach, a jak widze powyżej ...wiesz w którym mieście, kiedy i gdzie otwierają sklep...podejrzane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu mam uszy jak radary i umiejętność wtapiania się w tłum :D:D

      Usuń
  33. na pewno wpadnę do Hebe 9go marca, bo mam kilka rzeczy upatrzonych z bell:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chciałam odwiedzić Hebe 9 i 10 marca, ale chyba nic z tego nie wyjdzie. Zainteresowały mnie apokaliptyczne usta od Rimmela, ale zapach tego produktu nie do końca przypadł do gustu mojemu nosowi. Z kolei zachwalane płynne pomadki z Bell od kilku tygodni występują w dość okrojonej formie i na dodatek wszystkie są zmacane...

    OdpowiedzUsuń
  35. skusiłabym się na Revlona, tym bardziej, że 8 marca to piątek i dzień kobiet, więc jakiś prezent ciężko pracującej kobiecie w ten dzień się należy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że każdej kobiecie codziennie należy się jakiś prezent :D:D

      Usuń
    2. i takie podejście lubię :D

      Usuń
  36. How could you?! HOW COULD YOU?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszem do mniem pisadź w jenzyku ktury rozumieeeeee! :D:D

      Usuń
    2. Po polsku to by była garść niewybrednych słów. Wolałam Ci oszczędzić tego widoku.

      Usuń
  37. hehe fajnie sobie to wymyślili, idealna promocja, trzeba ich odwiedzić codziennie:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cwani są to prawda. Klientki będą wpadać codziennie i może coś więcej niż planowały wpadnie im do koszyka także z pozostałego, nieprzecenionego asortymentu.

      Usuń
  38. Nie myślałaś o pracy w akwizycji? Masz dar przekonywania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam kiedyś w drogerii, ale źle się czułam w obsłudze klienta - nie przepadam za kłamstwami, wciskaniem komuś kitu :D. Nie odpowiadało mi wychwalanie produktu, którego nie znałam, a musiałam sprzedać.

      Usuń
  39. Ogłaszam żałobę, bo nie ma u mnie Hebe... No ale może to i lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój portfel nie pozwolił mi doczytać tego posta... :P

    OdpowiedzUsuń
  41. znowu? dobrze, że mam Hebe nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. W Szczecinie niestety Hebe nie ma... A może i dobrze - dla mojego portfela ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak! Polecę po Kissable Stainy z Revlona! : ))

    OdpowiedzUsuń
  44. ahahaha wariatko Ty :) ciekawam co tam masz na celowniku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie , że powtórzyli tę akcję. Może uda mi się tym razem upolować małe co nieco ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...