Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 18 marca 2013

Pokaż swoją twarz w mojej książce!


Choć etap jarania się Facebookiem mam już dawno za sobą, zdecydowałam się wykorzystać możliwości tego portalu dla niecnych blogowych celów. Wszak mało afer ostatnimi czasy było. Czas zrobić dym :D:D.  Tylko najpierw muszę się zorientować, co z czym się je, bom ciemna. Szaleć będę potem.

Już teraz zapraszam do polubienia - mam nadzieję, że nie będzie to martwa strona i dam radę ciągnąć dwie sroki za ich ogony. Liczę jednak, że nie uzależnię się od tego portalu ponownie i nie zarzucę was "głębokimi" przemyśleniami.

Jeżeli wtyczka nie zadziała - dajcie znać.

W razie czego podaję link do facebookowego profilu Czasami kosmetycznie.

33 komentarze:

  1. Dobra, to będzie niedojrzałe: pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piąta :) Też mam FB od niedawna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się noszę z zamiarem założenia "Fan page`a", tylko potrzebuję mobilizacji, żeby to ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ja ogarnęłam, to każdy da radę :)

      Usuń
  4. Próbowałam dzisiaj założyć, ale nie wyszło.
    Spróbuję innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w wolnej chwili poodwiedzać blogi i zameldować się na każdym fejsbukowym profilu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :D. Bo potem będziesz nadrabiała zaległości tak, jak ja :D. Ile się naklikałam przez ostatnią godzinę :D

      Usuń
  6. A ja ostatnio zawiesiłam swojego blogowego fb, wszystko usunęłam co się dało. Jednak nie mam aż tyle czasu, praca, mąż, obowiązki domowe, blog, wyjazdy w weekendy do rodziny, już na fb nie ma miejsca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kurczy mi się ostatnio dzień, ale jakoś robię wszystko, żeby nie zabierać się za to, za co powinnam :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Klikaj, klikaj, tylko palców nie połam :D

      Usuń
    2. Też sobie klikłam ;)

      Usuń
  8. "Lubię to!" i trzymam kciuki, by profil się dobrze sprawował ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zostanę ostatnią osobą bez fanpejdża ;) Oczywiście polubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez fanpejdża? ale fejsbuka masz, a ja nie :D także tegez :D

      na razie dzielnie się opieram, ale nie wiem na ile wystarczy mi samozaparcia :D

      powodzenia :*

      Usuń
  10. like it ;) ja też to owo cos mom ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie dym :D zapraszam i na mojego fejsa, a coo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkąd założyłam fanpage`a, na nowo odkryłam uroki Facebooka;) Uważaj, to wciąga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedobrze :D. Zwłaszcza, że co innego powinnam robić :)

      Usuń
    2. Hehe:) Ja też czasem powinnam zająć się czymś innym, ale zazwyczaj wtedy trafiam na fascynującą dyskusję, z której nie potrafię zrezygnować;)

      Usuń
  13. Facebook to zło :P polubiłam Twą zacną książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...