Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 4 lutego 2013

Essence dla łowczyni okazji


Jeżeli lubicie kosmetyki Essence, to zapewne wiecie o tym, że marka ta co jakiś czas wymienia część swojego asortymentu. Zwykle takie odświeżenie ma miejsce w okolicach marca/kwietnia oraz września/października. Zanim jednak zawitają do nas nowości (niektóre z nich są naprawdę interesujące - KLIK), trzeba pozbyć się z szaf niektórych staroci. W tym celu w niektórych punktach oferujących produkty tej marki (Tesco Extra, Super-Pharm i Hebe) przeprowadza się wyprzedaż wycofywanego asortymentu. Według informacji, którą podały dziewczyny to wietrzenie szaf miało się zacząć 21 stycznia. Niestety tak się nie stało. Dziś znalazłam w gazetce Hebe (obowiązującej od 7.02 do 20.02) bardzo interesującą promocję - myślę, że tego dnia Essencomaniaczki powinny się zakręcić koło tej drogerii jeżeli chcą upolować coś z wycofywanych (bo myślę, że to właśnie ich dotyczy ta oferta) produktów (KLIK). Pamiętajcie jednak, że niektóre produkty są dostępne w drugiej szafie, w Hebe zaś jest tylko jedna (nie dostaniemy więc np. cieni Stay All Day).

W czasie polowania, nie zapomnijcie trzymać za mnie kciuków :).

46 komentarzy:

  1. dzięki za info :) przejde się i może cos upoluje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, jednak u mnie nie ma żadnej z wymienionej drogerii i Tesco ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się będę czaić na wyprzedać w SP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo przyjemna promocja. Może się na nią załapię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że i w Douglasie uda mi się coś upolować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam nigdy i przecenach w Douglasie. Oni wycofywane produkty zwykle opychają w promocjach typu 2+1 gratis

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że i w Douglasie uda mi się coś upolować.

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymanie kciuków i jednoczesne wybieranie kosmetyków jest niemożliwe...zatem zostaję w domu i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego nie w Naturze? :((((((((

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło znaleźć linka do siebie w czyimś poście :)) W Krakowie wyprzedaż po 3,99 zł już obowiązuje w drogeriach Filrit, ja postanowiłam poczekać jednak na nowości.

    OdpowiedzUsuń
  10. A moze cos zobacze w SP, bo Hebe niestety nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu w tych sieciach, do których nie mam dostępu? ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. na jakiś lakier bym się skusiła, ale u mnie nie ma takich drogerii :.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrrrr Żądam hebe w Lublinie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za info, na pewno wybiorę się na polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety u mnie tylko dostępna jest Natura :(

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za cynk ;) na pewno wybiorę się w czwartek do hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę wybrać się do tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo :) dobrze, że piszesz o takich promocjach ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że w Naturze nie ma takich wyprzedaży;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Na zdjęciu widzę lakiery z serii "Glam Nude", która ma zostać wycofana, więc prawdopodobnie oznacza to wietrzenie szaf i magazynów;)

    Będę trzymała kciuki:) To już ostatni egzamin?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pisałam przedostatni, w piątek kolejne starcie :)

      Usuń
    2. Na pewno wyjdziesz z niego zwycięską ręką;)

      Usuń
  21. Eh, gdybym miała bliżej to na pewno bym zajrzała.
    A ponieważ muszę jechać kawałek (z Gdańska do Gdyni) nie wiem czy będzie mi się chciało a po za tym nim dotrę to pewnie co lepsze smaczki już znajdą swoje domy ;)
    Ale może to i lepiej (na pewno dla mojego portfela ;) )
    pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w SP już wszystko przebrane praktycznie. Kilka lakierów i kredek zostało.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem czy w Naturze też jest wyprzedaż tych kosmetyków???

    OdpowiedzUsuń
  24. podbijam pytanie poprzedniczki o Naturę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze taka wyprzedaż kosmetyków Essence (w takich cenach) nigdy nie miała miejsca. Zwykle wycofywane produkty były max 2-3 zł tańsze, nie więcej.

      Usuń
  25. Świetna informacja, ale nie uda mi się z niej skorzystać (przynajmniej na razie), a pro po HEBE, czy w każdej tejże drogerii jest jedna szafa essence?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewności nie mam, ale wydaje mi się, że tak. Można spytać na FB tej drogerii.

      Usuń
  26. trzymam! tylko nie wykup wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie ciężko z Essence w takich dużych drogeriach. Przeważnie kupuję ich lakiery i cuda w małych sklepikach, a tam zawsze są w cenie ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za informacje.

    Trzymam kciuki! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawrócę się obok tej promo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nic mi nie potrzeba, nic mi nie potrzeba, nic mi nie potrzeba :-D
    Trzymam mocno :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że ja nie mam Essence w swoim mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że ja nie mam Hebe w pobliżu, ale może to i dobrze dla mojego portfela :)
    Trzymam kciuki i wierze w Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. hmm... szkoda ze u mnie nie ma Hebe. A essence mam dostępne tylko w Naturze - a tam jak już zrobią jakąś "promocje" to szkoda słów po prostu:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...