Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Konwencjonalny wpis sylwestrowy - łamaga i jej makijaż

Pewnie właśnie spora część z was szykuje się na szampańską zabawę w Sylwestra. Moczycie się w wannach, katujecie włosy prostownicami/lokówkami, a brokat wala się wszędzie. Ja dzisiaj spędzę pod kołdrą, z podręcznikami i jakimiś dropsami na przeziębienie (nie wiem skąd moja mama ma takie dobre dragi :D). Ale liczę, że ktoś będzie się bawił za mnie. Kto zgłasza się na ochotnika?

Ponieważ blogosfera od kilku dni ocieka świecidełkami, które dziewczyny pokazywały z myślą o dzisiejszym dniu, zdecydowałam się, że podążę za wiodącym trendem i też taką "inspiracyję" pokażę. Mam nadzieję,  że wasze makijaże są już gotowe i nie skorzystacie :D. Najlepiej nie powiększać, patrzeć z dużej odległości i nie wgłębiać się w szczegóły (brwiiiiii :D).

Góra: zdjęcie w pokoju, światło dzienne
Dół: sweet focia w łazience, światło sztuczne żółte
Powiekę przez spory okres czasu molestowałam całkiem sporą ilością produktów (czego oczywiście nie widać). Na całą ruchomą powiekę położyłam cień Maybelline Colour Tattoo 25 Bad to bronze. Wykorzystałam też wszystkie cieni z potrójnej paletki Hean Colour Celebration nr 279 (perłowe: biel, złoty, brąz). Na samym środku powieki wylądował brokat z MIYO nr 10, który dostałam jako gratis - miałam go wyrzucić, bo nie korzystam z takich cudaków na co dzień, ale coś mnie powstrzymało  Kto wie, może zacznę uprawiać clubbing :D. W załamaniu wylądował mój ukochany fiolet, czyli Inglot 446 P - to fiolet mieniący się na brąz; w żółtym świetle łazienki wygląda na brązowy, w dziennym świetle jest fioletem. Próbowałam także namalować kreskę eyelinerem z Lovely - miała służyć zagęszczeniu rzęs; oczywiście jak wszystkie moje kreski jest pokazowo krzywa.
Na dolnej powiece także wylądował cień z Maybelline. Ponieważ było mi mało "filetu" chwyciłam kredkę My Secret Satin Touch Kohl Blueberry.
Linię wodną potraktowałam cielistą kredką z Basic, a rzęsy tuszem Hean (1 warstwa, mogłam dać więcej).

Mam nadzieję, że (nie)skorzystacie :).

Z tej okazji, że dziś ostatni dzień w roku 2012, a co za tym idzie ostatni wpis na blogu (nie cieszcie się tak, ostatni w tym roku :D), chciałabym złożyć wam tradycyjne życzenia noworoczne. Nie życzę, aby przyszły rok był lepszy niż ten, to taki banał, który jeszcze nigdy nie znalazł odzwierciedlenia; wręcz przeciwnie większość z nas ma wrażenie, że każdy następny rok jest gorszy niż poprzedni. Życzę wam, aby w 2013 roku udało się lepiej sterować własnym życiem, abyście były kowalami własnego losu :). Szczęśliwego Nowego Roku!

35 komentarzy:

  1. Nie przesadzaj :P jest całkiem w porządku mimo, że takie zestawienie sprawdza się u mnie w ciągu dnia to gdyby delikatnie przyciemnić kąciki zew. i zaszaleć z linerem dałby radę także w Sylwestra :D.

    Zdrowiej, zdrowiej i do przeczytania w nowym lepszym 2013 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten makijaż:) Najlepszego w Nowym Roku:)




    Zapraszam do rozdania u mnie;)

    http://themagicalworld94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż ma bardzo fajna kolorystykę ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. No co za... przecież wyszło bardzo dobrze. Śmiem twierdzić, że jest postęp. W dodatku masz bardzo ładne oko.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmiechem żartem, na imprezie mam być przed godziną 19., a siedzę ciągle przy komputerze i nawet nie przymierzam się, żeby cokolwiek ze sobą zrobić. A później będzie bieganina i stresowanie się, czy zdążę. ;-)
    Życzę Ci, aby nadchodzący rok był lepszy od tego, który mija!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie 2012 nie był przychylny, dlatego sobie życzę właśnie aby kolejny był lepszy...
    Też jestem chora, ale nie zamierzam siedzieć w domu!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolory , nie tylko ty spędzasz sylwestra pod kołdrą, zresztą na imprezy jest cały roook ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zoila, poczyniłaś niezwykle postępy w makijażu! Od (przepraszam, za zbytnią szczerość) makijażu, którego trzeba było się doszukiwać na zdjęciu do idealnego makijażu sylwestrowego. Gdybym gdzieś szła i nie wiedziała jak się pomalować z pewnością skorzystałabym z Twojego pomysłu :).

    Szczęśliwego Nowego Roku, dużo weny pisarskiej (choć wiem, że Ty ją masz w nadmiarze ;))! Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnaś częściej się pokazywać. Poważnie :)
    Podoba mi się Twoja propozycja i jak dla mnie jest świetna na dzień :)

    Zdrowia!

    Niech zbliżający się Nowy Rok 2013 przyniesie same radosne momenty.
    Spełnienia marzeń, również tych głęboko ukrytych.
    Magicznych miesięcy i pozytywnej energii życzy Hexxana.

    OdpowiedzUsuń
  10. stawiam na identyczne kolory w makijażu :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie :) nie wiem czemu mamy się nie zagłębiać w szczegóły :D brwi na zdjęciach z bliska nigdy nie wyglądają, tak jak na żywo. Ja teraz walczę o kształt moich i powiem Ci, że na zdjęciu zawsze wyglądają kiepsko, podczas gdy na żywo jestem z nich coraz bardziej zadowolona. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny makijaż. :) Ja też zostaję w domu, w łóżku. :( Więc 5.
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest źle :D
    Spełnienia marzeń i uśmiechu w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie taka krzywa ta kreska wcale,calkiem fajnie wyszlo! szczesliwego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się makijaż bardzo podoba :)

    ja dziś zrobiłam smokey. po prostu. nie szalałam z brokatami :]

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie - ja bym tak też na co dzień chodziła;p

    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aj tam, brokat musi być chociaż raz w roku ;) Śliczny makijaż!
    Wszystkiego co najlepsze w 2013 i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba.
    I piszę to zupełnie poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Więc zdrowia więcej w Nowym Roku :-)
    I czosnek jedz :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne oko, kurcze ja mam zawsze problem z operowaniem pędzlem nad załamaniem powieki, zawsze wygląda jakbym na ślepo się ciapała, a u Ciebie tak ładnie jest, zazdro :P Sylewstra spędzam w kapciach i szlafroku, bo tak lubię najbardziej ;)

    P.S.
    Z okazji nowego roku chodź na piwo jak się wykurujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze jest:D
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi się podoba! Wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zoila, przecież to jest naprawdę ładne :)
    Noworoczne pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zoila, spokojnie można sobie strzelić taki makijażyk na co dzień, odgapię dziś od Ciebie, a co :D wszystkiego dobrego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wszystko połączyłaś:) Ja jestem na niższym levelu i dopiero się uczę, podglądając lepszych od siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się uczę. Jakby to powiedział mój brat: jesteś noobem na rooku i musisz poexpić, żeby zdobyć wyższy lvl :D

      Usuń
    2. Jakbyś cytowała MOJEGO brata :D

      Usuń
  27. Jest bardzo ładnie! Nie mówię tego fałszywie, naprawdę mi się podoba!
    Dobre dropsy mówisz? Podzielta się :D

    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem możesz spokojnie rozpoczynać ostry clubbing :) Bardzo przyzwoity makijaż!

    Wszystkiego dobrego w nowym (oby jeszcze lepszym) roku.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny makijaż :) Zoila pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...