Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 23 października 2012

Krycie? Naturalnie! Alverde Camouflage 002 Beige

Od dziecka nie wyobrażam sobie życia bez korektora. W szkole wszystkie kartki zamazywałam białą farbą, po szkole zaczęłam zamazywać siebie beżową mazią. Mogę nie mieć cieni, tuszu i podkładu, ale bez ani rusz. W mojej kosmetyczce widziane były różne formuły korektorów - sztyft, płynny, kremowy... Do tej pory nie skusiłam się chyba tylko na sypki, bo do czasu spotkania z podkładem mineralnym Anabelle Minerals, byłam sceptycznie nastawiona do, z założenia, kryjących proszków.

Za "grzebanymi" produktami nie przepadam - nie lubię podkładów ani wazelinek w słoiczku. Jakoś nie do końca przemawia do mnie taka forma opakowania w przypadku kosmetyków do twarzy, choć z drugiej strony uwielbiam masła do ciała w zakręcanych słoikach. O korektorze, a właściwie kamuflażu z Alverde, przeczytałam na tyle dobrego, że zupełnie zapomniałam o jego opakowaniu. Prosty, odkręcany słoiczek z zielonego, dość cienkiego, ale mimo wszystko wytrzymałego plastiku nie zasługuje na dłuższe dywagacje.

Aż mnie palce świerzbią, nie mogę się doczekać, kiedy opiszę wam to, co w korektorze najważniejsze, czyli o działaniu. Może jednak zacznę od konsystencji. Korektor jest baaaaaaaaardzo kremowy. Świetnie się przez to rozprowadza - można go stosować zarówno pod oczy (nie wysusza), jak i na niespodzianki, a jak się człowiek rozpędzi to nawet na całą twarz :D. Ale przy niespodziankach trzeba go dobrze wpracować, nałożyć nawet kilka warstw, żeby jakaś czerwona dioda nie przebijała. I w tym miejscu dochodzimy do gwoździa programu, czyli krycia. Według producenta jest ono wysokie, co nie oznacza, że całkowite. I faktycznie korektor kryje dobrze, choć nie klajstruje bardzo dużych zmian. Za to z cieniami pod oczami radzi sobie naprawdę znakomicie.

Tak się rozpędziłam, że zapomniałabym wspomnieć o kolorach. Do wyboru są zaledwie dwa - Sand i Beige. Podobno Sand jest bardziej różowy, a Beige żółtawy. Nie wiem, nie macałam, wyboru dokonałam przez telefon, oglądając wpis Sroki :).

Dobiłam już dna w tym produkcie i niezwłocznie zmobilizowałam służby przygraniczne. Jest to na razie mój ulubiony korektor. Nie wykluczam zdrady go z innym, ale jeszcze nie teraz. Szkoda, że do jego zakupu muszę angażować połowę rodziny - ja chcę DM w Polsce i już!

Skład: Glycine Soja Oil, Ricinus Communis Oil, Titanium Dioxide, Talc, Rhus Verniciflua Cera, Mica, Stearic Acid, Simmondsia Chinensis Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Hydrogenated Rapeseed Oil, Silica, Lysolecithin, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, [+/- CI 77163, CI 77491, CI 77019, CI 77492, CI 77499]

Cena: 3,45 euro/?g (nigdzie nie ma podanej gramatury)
Dostępność: drogerie DM
Ocena: 4,5/5

79 komentarzy:

  1. Też chcę DM we Wrocławiu już zaraz teraz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się! Robimy petycję? ;D

      Usuń
    2. Taak! :D Wyjdziemy z inicjatywą obywatelską :P

      Usuń
    3. To kiedy zaczynamy malować transparenty na jakąś manifę?

      Usuń
    4. A ja chcę w Warszawie, bardzo chcę ;)

      Usuń
    5. Idę za owczym pędem! Chcę DM w Krakowie :D!!

      Ten korektor musi być mój :( siostra mojej przyjaciółki jest obecnie w Niemczech, ale w miejscowości, której mieszka nie ma DM- u ;(((((((((((((((( co za pech!!

      Usuń
    6. DM w PL to marzenie nie jednej z nas aby w końcu samodzielnie można było dokonać zakupu ja postuluję: DM w każdym polskim mieście :)

      Usuń
    7. ja też, ja też we Wrocławiu :):)

      Usuń
  2. Wow kupiłabym ale wątpie czy go znajde bo nigdzie nie widziałam jak na razie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli kamufluje cienie pod oczami i nie zbiera się w załamaniach to biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze ten skład ♥
      Już zaczynam na niego polować :)

      Usuń
  4. Oj też bym chciała DM w Polsce :/

    OdpowiedzUsuń
  5. No, po takim opisie to ja jeszcze bardziej chcę DM w Polsce. I tak Ci dobrze, że masz tę połowę rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, taki mały a walczy z diodami. Odważny! ;) Recenzja kusząco - zachęcająca. :> Jak dorwę kiedyś, to sobie pomacam. A co!


    Służb przygranicznych szczerze zazdroszczę (choć może powinnam przestać marudzić, bo i mnie odrobinę dobroci Alverde wpadło). ;) I powiedzcie mi: czemuż, ach czemuż, Drogerie Markt i Alverde nie chcą wprowadzić się do naszej pięknej Polski na stałe?! Bububu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam artykuł, że DM ma w planach wejście do Polski, ale jeszcze nie teraz, na razie skupia się na rynku czeskim i chyba słowackim.

      Usuń
  7. U mnie też korektor to podstawa :)

    Teź jestem za DM w PL :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś go miałam i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a dla mnie korektory mogłyby nie istnieć :) jedyne jakich używam, to te pod oczy.. na twarz wcale :) cokolwiek nałożę wygląda tragicznie i wysusza albo podkreśla suchotki :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go pomacać przy najbliższej okazji. W Cieszynie kolorówka Alverde jest zawsze mocno przetrzebiona, ale mogę Ci dać znać, jak następnym razem będę jechać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na szczęście mam ciocię przy granicy z Niemcami :)

      Usuń
  11. Nie wspomniałaś o tym, że jest wydajny i niesamowicie nawilżający. To jest mój KWC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dzięki tej kremowej konsystencji :).

      Usuń
  12. To mój ukochany korektor - zużywam już trzecie opakowanie. Mam dokładnie ten sam kolor co ty. Jest świetny na cienie pod oczami i do przykrycia tego co chce się ukryć ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że u mnie to też będzie dłuższy romans :)

      Usuń
  13. ja chcę DM w Polsce, kusisz oj kusisz

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba rozejrzę się za nim w sieci, bo opis brzmi wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro wołają za niego 26 zł... Dużo.

      Usuń
  15. Będę pamiętała skoro nadaje się pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę DM w Polsce i Alvedre i p2 i Baleę, aaa....a ten korektor chętnie bym przytuliła, muszę w końcu jakiś kupić bo mój ostatni się wykończył ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podpisuję się pod petycją o DM w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. DM w Polsce to i moje marzenie. Człowiek się naogląda 'słoczy' na blogach, a potem śni o nieosiągalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam go i jak tylko wykończę korektor Rimmela, zabiorę się za niego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. brzmi fajnie, ale ja już na szczęście mam swoich ulubieńców od paru dobrych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. brzmi zachecajaco, a jak utrzymuje sie na twarzy? wytrzyma 8h dzien bez przebijania sie czerwonoglowych nieprzyjacieli?

    OdpowiedzUsuń
  22. Czuję się skuszona! No cóż.. trzeba będzie wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ma ładny kolor, taki beżyk. Sama bym chętnie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam na co dzień korektora, ale czasem z rana mam takie sine leje po bombie pod oczami, że przydałby się jakiś cement, a nie mam dobrego. Mam wrażenie, że wszystkie odznaczają mi się kolorem od reszty twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wciąż szukam dobrego korektora pod oczy. Może skuszę się na ten kiedy moje zbiory się skończą... :) Tylko właśnie... ja też chcę DM w Polsce! :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyk wydaje się fajny, ale niestety nie ma do niego dostępu :/ Ja też chce DM w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O, ja teeeż chcę taaaki!

    Chcę mieć DM w zasięgu 15 km od mojego miejsca zamieszkania :[
    [nie, nie chodzi mi o Depeche Mode^]

    OdpowiedzUsuń
  28. Już zapisałam nazwę.
    Przy następnym zamówieniu na kosmetyki z DM, dopiszę ten korektor do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też chcę DM i to juz;|
    Żałuję że go nie kupiłam jak byłam w Niemczech:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczę, czytając Twoją recenzję chcę go mieć !

    OdpowiedzUsuń
  31. wypróbuję, Twoja recenzja mnie zachęciła

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z kolei korzystam z alverdowego zieleńca... i muszę Ci go gorąco polecić, jeśli masz jakikolwiek problem z zakryciem zaczerwienień z normalnym, gdyż neutralizujący plamy brat robi to obłędnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Nosz powiem Ci, że czuję pragnienie! Jaki cudny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam go kiedyś i jest bardzo fajny :) polubiłam go na tyle, że pewnie jeszcze go kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Alverde coraz bardziej slynie ze swojej kolorowki. Chetnine bym cos wyprobowala tym bardziej ze korektor wydaje sie bardzo ciekawy.
    A wiadomo. Korektorow nigdy dosc:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też mam ten korektor i też jest moim numerem jeden. Do tego pomimo małego wyboru kolorów beige idealnie mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja wciąż szukam ideału pod oczy. Też chcę DM w Polsce - Alverde zaskakuje mnie kosmetykami do pielęgnacji, więc może kolorówka też by mi pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  38. Też rozważałam jego zakup, ale nie wiedziałam, który jest bardziej różowy, a trudno prosić kuzyna przez telefon, żeby wymacał testery w DM-ie i ocenił rodzaj podtonów:P Teraz wiem, który lepiej będzie pasował do mojej karnacji i mogę go uwzględnić w grudniowym zamówieniu:) Dobrze, że mamy kogo angażować w realizację naszych kosmetycznych zapotrzebowań;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj Allegro chyba pójdzie w ruch...

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja mam do dm jakieś 30km i chyba pora się kopnąć na wycieczkę :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phi, chyba cię znielubię :D

      Usuń
    2. Też bym tak chciała;) Niby do Czech nie mam daleko, ale 30 km to też nie jest;)

      Usuń
  41. Tak! Ja tez uwielbiam ten korektor! Ostatnio nawet zwyczajnie wklepuje go cieniutka warstwa na zaczerwienione policzki, platki nosa i odpuszczam sobie w ogole podklad! Jest genialny! Tylko tak szybko sie konczy:( A tez musze angazowac w jego dostawe rodzine;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak, teraz już wiem, że potrzebuję i, że szukałam właśnie czegoś takiego. Muszę się wybrać do dm przy jakiejś najbliższej okazji jak będę za granicą ale na razie się na to niestety nie zapowiada...

    OdpowiedzUsuń
  43. Chcę się z nim poznać!;) Mam kilka ulubionych korektorów, ale ideału jeszcze nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  44. niestety drogeria DM nieosiągalna dla mnie, a to już kolejny kuszący produkt Alverde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka była opinia Twa w kwestii Anabelle Minerals, bo nie mogę się doszukać tu nigdzie?

      Usuń
    2. Aaaaa, no to czekam na nią cierpliwie;)

      Usuń
  45. Chyba sobie zrobię specjalną listę do DM ...
    Następna rzecz - eh

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy przez swoją zbyt kremową konsystencję nie zbiera się w załamaniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się zbiera. Jak każdy :). Ale jeżeli nie przesadzimy z ilością, jest ok :)

      Usuń
  47. hejka ..ja mam ten korektor na allegro za 23,90
    a ze mieszkam w DE to zalwic moge wszystko i wyslac w jednej paczce.
    mam nadzieje, ze sie nie pogniewasz, ze to tu u ciebie napisalam:)

    ja_lamcia

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten korektor jest moim ulubieńcem od prawie dwóch lat. Nie wyobrażam sobie zamienić go na coś innego. :) Dzisiaj rano pojawiła się moja recenzja tego produktu. Gdybyś była zainteresowana to zapraszam! :)
    -----------------------------------------------------------------
    http://urodowyswiatmagdaleny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...