Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 9 września 2012

Na tropie... Hebe we Wrocławiu

Do stworzenia rysunku wykorzystałam:
Logo ze strony Biedronki
Clipart z MS Word 2010

Jakiś czas temu natknęłam się na informację, że Jeronimo Martins Polska planuje w najbliższym czasie (do końca tego roku) otwarcie 12 drogerii Hebe (tę informację zaczerpnęłam STĄD). Zatarłam ręce, gdy zobaczyłam, że wśród kilku miast znalazł się w końcu Wrocław. Dotychczas mogłam podziwiać hebowe łupy głównie na blogach mieszkanek mazowieckiego i wzdychać.

Ta lakoniczna informacja o wejściu Hebe do Wrocławia mi jednak nie wystarczyła. Zaczęłam kopać. A jak chcę, to się dokopię. Co wynalazłam? Dowiedziałam się, gdzie będzie ta drogeria. Ha! JMP wykupiło siedzibę po markecie Carrefour Express przy ulicy Borowskiej 114 (niedaleko ul. Ślicznej) i otworzy tam drogerię Hebe. Tę informację zaczerpnęłam z... regulaminu konkursu Walcz o najlepszą szczoteczkę Oral-B, który w załączniku wymienia listę 26 drogerii sieci Hebe, w których będzie prowadzony konkurs, a tam została wymieniona jeszcze nieistniejąca Hebe przy Borowskiej. Przebieram nogami ze szczęścia, bo będę miała rzut beretem :).

Jedyne czego nie udało mi się poznać, to dokładnej daty otwarcia. Prace przy Borowskiej mają zakończyć się do końca września (INFO), więc może już w październiku tłum Wrocławianek będzie się rozpychał łokciami w nowej drogerii.

71 komentarzy:

  1. I w Poznaniu również będzie HEBE :)
    Jupi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakieś Raciborze i Prószkowia są, a gdzie Olsztyn ja się pytam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć :) Zaraz sprawdze co u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Chorzowie też niedawno otwarli, ale jeszcze nie miałam okazji pojechać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Krakowa się nie doszukałam na liście, ale u rodziców mają otworzyć- dzięki za informację bo pewnie żyłaby w błogiej nieświadomości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Wrocław się doczeka, to i może na Kraków przyjdzie czas :)

      Usuń
  6. Haha super :). Nie po drodze mi na Borowską jakoś szczególnie, ale dla Hebe mogę podjechać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego się nie robi dla zakupów ;D

      Usuń
  7. w ch*j daleko ode mnie XD ale pewnie się przejadę kiedyś XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie z pracy mam blisko... XD ale i tak nie po drodze XD

      Usuń
    2. Hahah, kocham Twoje stwierdzenia <3
      Zoila robisz konkurencje Rutkowskiemu :D Ode mnie też jakoś super blisko nie jest. Buuu. Żądam bezpośredniego autobusu/tramwaju z Legionów na Borowską XD

      Usuń
    3. Drżyj Krzysztofie Rutkowski :D. Martuś, a pomyśleć, że kiedyś na Borowskiej były tory tramwajowe... Zawsze miałam nadzieję, że pociągną tamtędy jakąś linię, ale przy remoncie je zlikwidowali.

      Usuń
    4. ode mnie też w ch...daleko:)heheh,ale w sumie jednym autobusem mogę podjechać:)

      Usuń
  8. Hebe prędko stało się moją ulubioną drogerią (wiele produktów jest tańszych niż w Rossmannie!). Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odemnie jest kawałek na Borowską, ale co się nie robi dla kosmetyków. Już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. my w kaliszu od końca sierpnia cieszymy się Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, zdziwiłam się, że brak Hebe w niektórych większych miastach (np. Wrocław), kiedy w mojej dziurze o której mało kto słyszał Hebe jest o.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale radocha bo to zaraz koło mojej mamy...yupi...ostatnio już widziałam, że tam coś remontują nawet mamy się pytałam co tam będzie...a tu taka niespodzianka. Ten carefure był sporych rozmiarów więc buzia mi się wciąż raduje na sama myśl plasani między alejkami...jea. Dziś będę w pobliżu...zerkne może będą jakieś informacje na drzwiach.
    Zoila detektyw...hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się nawet tam spotkamy w bezpośrednim starciu na łokcie :D

      Usuń
    2. drogeria nie będzie zajmowała całego budynku. Będzie w nim jeszcze Biedronka i apteka :) Otwarcie 27 września o 8.30

      Usuń
    3. Było by zbyt pięknie, człowiek by się zgubił :D

      Usuń
  13. Ale z Ciebie Szerlok ;)
    Do mojego województwa jakoś im nie po drodze niestety.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, daleko :( Ale ważne, że będzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszzzzzzzuu... Ale ja będę miała blisko;-) ZZoilko świetne wieści!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Otwierają mi w Częstochowie... yay! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. a w Lublinie oczywiście nie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. daleko, ale ważne że jakaś nowa drogeria będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie Ci :) Ja niestety nie mam dostępu do tego przybytku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według pierwszego artykułu w Poznaniu też ma się pojawić :)

      Usuń
  20. Na Borowskiej? Heh, moje stare śmieci :DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę dostępu do tych kosmetyków

    miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdynia!!!

    Dzięki za info zoila :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Detektyw pierwszorzędny! ja muszę dzisiaj poszukać czegoś więcej o Gdyni.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hebe należy do sieci Biedronka? Tak mi się wydawało, że czytałam gdzieś, że Hebe, to drogerie Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hebe należy do grupy Jeronimo Martins, do której należy też Biedronka :). Można więc powiedzieć, że to drogerie Biedronki :D

      Usuń
  25. no proszę, dobrze że w październiku będę we Wrocławiu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hm... daleko, ale każda okazja do wycieczki jest dobra :p

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie, że Hebe rozpoczyna ekspansję w innych miastach Polski :) ja tę drogerię uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale super! Co prawda mieszkam lata świetlne od Borowskiej, ale w drodze do weterynarza chętnie wstąpię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie mogę się doczekać tej drogerii w żadnym z miast, w których najczęsciej przebywam :-( Serce pęka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. mogliby w sz-nie też otworzyć :) ale trudno wykorzystam siostrę w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. szkoda że wśród wymienionych miast nie ma Katowic :(

    OdpowiedzUsuń
  32. ale Ci fajnie :)
    mojego miasta niestety nie ma wśród wymienionych :(

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna sprawa, tylko zanim do mnie dotrą do z 5 lat minie, chyba, że będą szybko o tym myśleć jak z Biedronkami w każdym miasteczku

    OdpowiedzUsuń
  34. Za siecia Hebe nie przepadam a odkąd otworzyli mi pod nosem SP, Rossmanna i Naturę jestem szczęśliwa jak norka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Naturę i Rossa i teraz będę jeszcze miała Hebe :).

      Usuń
  35. ojej nie jest to blisko mnie, musze zrobic specjalna wyprawe. aczkolwiek ja sie jakos nie napalam na ta drogerie, moze dlatego ze nigdy tam nie bylam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale mają czasem całkiem korzystne promocje :)

      Usuń
    2. To znaczy nie byłam, bo napalać się napalam :D

      Usuń
  36. cieszę się Twoim szczęściem :D

    OdpowiedzUsuń
  37. nareszcie Hebe będzie i w Poznaniu :]

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ z Ciebie Szerlok! :D Cieszę się Twoją radością :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Prze wyprowadzką miałam dosłownie 2 minuty do Kerfura przy ślicznej :)) Swoją drogą strasznie tam brudno było i nie lubiłam tam chodzić ale było pod drodze z przystanku po pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ha! Dobrze że studiuję na UE, będę wpadać w przerwach między zajęciami :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem w szoku, że Twój post dopiero teraz przyciągnął moją uwagę! Mają otworzyć również Hebe w Opolu! Wreszcie!

    OdpowiedzUsuń
  42. a mnie ciekawi czy to cos bedzie/jest w Poznaniu?:D

    OdpowiedzUsuń
  43. jaki research ;) może jak pokopiesz to i datę znajdziesz uwierz że stać Cię na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hebe jest naprawdę super. Przejrzyste, fajnie zaopatrzone, przyjazne ceny perfum(!). Nie uświadczycie tam też nadgorliwych ochroniarzy a'la Rossmann. Trochę mi tam nie po drodze, ale zawsze jak jestem w okolicy, chętnie wstąpię. Portfele Wrocławianek, strzeżcie się!

    OdpowiedzUsuń
  45. No, do Wrocka to ja z 10 godzin mam :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Zainspirowałaś mnie do poszukiwań krakowskiej Hebe- i znalazłam, nawet niedaleko obok mnie. Teraz tylko obczaję, co tam można kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale wytropiłas Zoilko ! ;)
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  48. witam kiedy w opolu bedzie hebe czy już wiadomo coś?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę pomóc, bo nie wiem :(. Nie jestem w stanie powiedzieć, czy informacje zawarte z artykule są prawdziwe. Na razie się sprawdzają, trzeba szperać, może pojawi się jakaś nowa informacja.

      Usuń
  49. Hmm we Wrocławiu?? no to super we Wro jestem częcto a więc i tam zajże:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...