Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

czwartek, 20 września 2012

Liście z drzewa lecą, a paznokcie mi się świecą. Eveline Holografic Shine 401

O tym jak wielkim i namiętnym uczuciem darzę firmę Eveline, to już zapewne wiecie. Większość kosmetyków tej firmy, które miałam wątpliwą przyjemność poznać, nie bardzo się u mnie sprawdziły. Gdy jednak na kilku blogach zobaczyłam lakiery holograficzne, niechęć została chwilowo zastąpiona przez gwałtowną "chcicę". Rozpoczęłam polowanie na te lakiery. Udało mi się je dorwać na jednej z hal kupieckich na moim osiedlu. Podniecona znaleziskiem, skusiłam  się w niedługim odstępie czasu na 3 kolory - 401, 402 i 406.

To, co od razu spodobało mi się w tych maluchach, to ich pojemność, która daje szansę na zużycie lakieru. Paznokcie maluję fazami, tzn., jak mam wenę na malowanie tych wypierdków, to je maluję, a jak nie to miesiącami "leżą" odłogiem.

Lakier ma standardowy pędzelek - wachlarz. Jest dość cienki, ale nie utrudnia malowania. Lakier nie jest ani zbyt rzadki, ani zbyt gęsty, dobrze się rozprowadza. Do pełnego pokrycia paznokcia potrzeba 3 warstw. Trwałość jest całkiem niezła, u mnie wytrzymuje on około 4 dni.

Nr 401 to taki jasny, ciepły brąz. Ma w sobie dużo srebrnych drobinek, które miały dawać efekt holo. I rzeczywiście dają, choć nie tak spektakularny i zachwycający jak w przypadku dwóch pozostałych kolorów z mojej mini kolekcji. Mimo wszystko podoba mi się ten delikatny efekt. Patrząc na te drobinki miałam obawy co do zmywania lakieru. Na szczęście schodzi on także przy użyciu bezacetonowego zmywacza.

Szkoda tylko, że mój aparat nie chce uchwycić holoefektu... Musicie mi wierzyć na słowo :D.

Cena: ok. 4 zł/4,5 ml
Dostępność: Tesco Extra (Wrocław też: Hala Gaj)
Ocena: 4/5

55 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, elegancki ale przez drobinki zawadiacki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, mnie średnio podoba się wszystko co holograficzne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzy mi się z piaskiem. Swoją drogą, żałuję, że go nie kupiłam wcześniej, bo teraz nigdzie nie mogę dorwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również skojarzył się z piaskiem :)

      Usuń
    2. Mnie się też w sumie kojarzy z piaskiem. Choć bardziej chyba z tym takim kamieniem "Złoto pustyni" :)

      Usuń
    3. o tak, masz rację, złoto pustyni idealnie pasuje do opisu tego lakieru!:)

      Usuń
  4. Uwielbiam lakiery holo, tak cudownie się błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, maluję nim, bardzo go lubię :) W tych lakierach dobre jest to, że szybko schną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te lakiery tylko ja ich nigdy nie mogę znaleść.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, lubię podziwiać takie świecidełka na paznokciach innych.. ale sama ich unikam ze względu na obawy przed zmywaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor - bardzo lubię te lakiery z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam te holo chyba ze 3:D Trzeba powiedzieć, że akurat te im się udały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ich holo kryje nie najgorzej przy jednej, a perfekcyjnie przy trzech warstwach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny efekt, ale i tak podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny efekt;) podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tę serię. Bardzo :)
    Mam kilka sztuk i wiem, że efekt holo może jest słaby ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zoila ja swoje MIYO też kupiłam na hali Gaj...babka w pierwszej alejce na samym końcu ma dobre ceny na lakierki np. MIYO za 3zł. A Twój 401 typowo jesienny bardzo mi się spodobał...pastele lądują w szufladce piętro niżej...a awansują wszelakie brązy,szarości, nudności, filety i złota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, chyba wiem, w którym miejscu :). Holo można dostać w tej samej alejce (bo pisząc pierwsza, masz na myśli tę od strony ośrodka zdrowia?, trochę wcześniej u takiego pana :)

      Usuń
  15. Efekt holo za 4zł?! Ale czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie są dostępne w drogerii wizaż, ale jakoś nigdy nie mam nastroju, żeby je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ha!! dzisiaj w drodze powrotnej z pracy zaszłam do drogierii i na pocieszenie kupiłam sobie holo lakier;]:D się będę malować jutro :):)
    Ten kolor jest śliczny, nie było takiego-same ciemniejsze holografiki;]

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kolor,muszę zakupić.Ja mam holo ale z Mollon,ma zielonkawy odcień.też fajny,zdjęcia na blogu.Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja będę wredną blogerką i napiszę, że mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Oj tam zaraz wredną :D. Nie każdemu przecież musi :)

      Usuń
  20. Ja mam ten taki różowo brzoskwiniowy, też jest bardzo ładny. Kupiłam go przez przypadek w Tesco. Wiesz jak to jest, idziesz przed siebie, ale oczy i tak widzą wszystko to, czego nie powinny ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie posiadam lakieru "holo" w aktualnej kolekcji,ale kuszą mnie;-)ten kolor jednak średni;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. A duży wybór ich był? Dawno nie byłam w tej hali na Gaju, a w Tesco na Bielanach ostatnio byłam i nawet nie zwróciłam na nie uwagi i to był błąd;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Gaju taki sobie, w TE cały kosz stał na przeciwko szafy Essence.

      Usuń
  23. Jest bardzo podobny do "Światło proszę" z Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokaż resztę kolorów, bo ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czeka na Ciebie wyróżnienie w postaci babeczki:-)http://basia8212.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-czyli-babeczka-od.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam jeszcze żadnego lakieru Eveline, ale chyba najwyższa pora ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam holograficzne lakiery. Chętnie widziałabym takiego nudziaka w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam dwa holo z Eveline i są genialne :) Bardzo ładny efekt dają :) Spodobał mi się ten 401 :) Muszę go upolować, na jesień będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem ładny odcień, nie miałam jeszcze żadnego kolorku z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Holograficzne lakiery są świetne, szkoda tylko, że tak ciężko je dostać :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...