Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

środa, 4 lipca 2012

Róże z drogerii czy kwiaciarnii? Wibo Rose Collection


Nie jestem fanką notek zakupowych. Ale w końcu jeden lubi tulipany, drugi kaktusy :D. O dzisiejszych mini zakupach piszę w drodze wyjątku. Dlaczego? Bo taka okazja trafia się rzadko.

W zeszłym roku firma Wibo wypuściła kolekcję, której kolorystyka i opakowania poświęcone były ulubionemu kwiatu wielu kobiet, czyli róży. Gdy pojawiły się zapowiedzi, byłam zaciekawiona. Mój entuzjazm osłabł, gdy wstąpiłam do drogerii... Kolorystyka nie trafiła w moje gusta na tyle, żeby z miejsca wykupować połowę kolekcji. Dodatkowo odstraszyły mnie opakowania. Umówmy się, nie są najpiękniejsze. Nie wymagam za kilka złotych zdobień a'la jaja Faberge, ale wolę już prostotę niż tandetę.

Kiedy jednak pewnymi kanałami dotarła do moich uszu informacja, że Wibo wyprzedaje różaną kolekcję za grosze, nie mogłam sobie odmówić zahaczenia o Rossmanna. Miałam kupić tylko różowy lakier dla mamy (moja mama gustuje w słodkopierdzących różach :D), ale te kosmetyki były tak tanie...

W moich łapkach wylądowały:
- lakier w kolorze jasnej róży 
- róż do policzków 01 Nude Rose - pigmentacja dość słaba
- 2 błyszczyki - 01 w odcieniu wściekłej róży (ignorantko, rośliny nie chorują na wściekliznę :D) oraz 06, który jest zapewne kolorem zdechłej (tfu, zasuszonej) róży - błyszczyki pachną tak jak kwiaciarnia, w której jest dużo róż :). 
- zmywacz do paznokci w płatkach, który rzekomo pachnie różą - nie jestem amatorką wąchania zmywaczy, ale takie płatki przydadzą się na wyjazd.

Za całe zakupy zapłaciłam 6,45. Me gusta :D.

Macie coś z różanej kolekcji? Zamierzacie skorzystać z tej promocji?

P.S. Rose Collection dostaniecie tylko w większych Rossmannach, a właściwie w Rossmannach z większą szafą Wibo :).

A tak błyszczyk 01 wygląda na ustach (chciałam zrobić jeszcze fotkę 06, ale bateria w aparacie nie żyje)


74 komentarze:

  1. No faktycznie przy tej cenie aż szkoda się na coś nie skusić :D W moje gusta te kosmetyki niestety zupełnie nie trafiają. Zużywać mam co, więc nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie pojde. Nie skorzystam. Szafa pelna kosmetykow i u mnie i nie wolno mi kupowac nic wiecej!

      Usuń
    2. Też nie idę,przyjęłam na kaltę przeżyć za 50 zł(tzn.w lipcu)

      Usuń
    3. Ja również się nie dam :P

      Usuń
  2. ile za wszystko? nie całe 7zł WOW ale promocja

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście żal było nie wziąć. :) Choć też za tą kolekcją nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie taniocha, ja to bym sie ewentualnie na róż skusiła, bo wpadłąm ostatnio w jakas dziwna manie:D
    ale chyba odpuszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to to wszystko za 6zł z groszami?! Dlaczego, dlaczego nie wlazłam dziś do Rossa jak obok niego przechodziłam!:( Chciałabym róż do polików..:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś pokazać ten koralowy błyszczyk na ustach albo chociaż na ręce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i laaaaakier, prosimy :D

      Usuń
    2. Z koralem to niewiele ma wspólnego. Zaraz dodam :)

      Usuń
    3. Lakier już jest u mamy

      Usuń
  7. 6,45? Co ty gadasz? Muszę poszukać u siebie w Rossmanie :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w niedzielę kupiłam 5 rzeczy z różanej wyprzedaży, a dziś dokupiłam jeszcze 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mój róż się roztrzaskał...
    może na chwilę kupię jakiś ten? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi sie najbardziej spodobaly blyszczyki ale na dzien dzisiejszy na blyszczyki mam szlaban:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie kupię, nie mam pieniędzy, nie wolno mi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o zapachy to ja nie mogę zdzierżyć zapachu różanego i ta kolekcja totalnie mnie nie zachwyca. Nawet za pół darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. za szósteczkę to sobie też kupie :] niah niah
    apeluje o więcej notek zakupowych! ja je lubię XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram apel. Zawsze można się dowiedziec np. co, gdzie i za ile :)

      Usuń
  14. ja mam lakier i ten smrodzik mnie do niego zniechęca, mimo, że kolor ma śliczny;(

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor błyszczyka :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w mini akcji na moim blogu :)

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądają przepięknie, ale obawiam się ich jakości więc nigdy nic nie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się kolor lakieru, lubię pudrowy róż ;) za taką cenę można było się przekonać czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam dzisiaj w Rossmannie i przyjrzałam się tej różanej kolekcji. Nic mi nie wpadło w oko. Zreszta, co się dziwić, skoro ja róż nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za różami też nie przepadam, ale kolor różowy lubię :).

      Usuń
  19. Bardzo udane zakupy :) sama chętnie skusiłabym się na jakiś lakier i błyszczyk, ale niestety w moich Rossmannach nie ma tej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  20. 6,45 powiadasz!!Promocja roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. antypolka królowa promocji4 lipca 2012 16:54

    Szybka jesteś :) Wracam z rossmann'owych łowów : trzy róże, dwa lakiery, liner, kosmetyczka - za całe ...zł 9,03 a tu juz wpis na temat ! No szybsza ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja byłam w dwóch rossmannach i nie było tej serii, chciałam róż kupić spróbowanie no i może eyeliner. ;) gdzie znalazłaś limitę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. :) siostra jutro będzie w pobliżu, może mi kupi. ]:->

      Usuń
  23. Tylko tyle za całe zakupy?! Wow!!! To naprawdę bardzo tanio :) Czyżby jutro szykował się nalot na Rossmanna?

    OdpowiedzUsuń
  24. jak w takich promocjach to, aż żal nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wściekła róża mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  26. O samych kosmetykach sie nie wypowiem, bo nie próbowałam, ale opakowania rzeczywiście pozostawiają nieco do życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię tę kolekcję, mimo tych śmiesznych opakowań. Mam kilka lakierów (jeden zużyłam do spodu), róż (po który często sięgam) i te płatki ze zmywaczem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakier na paznokciach mi tak zajeżdżał tymi różami, że go odstawiłam na dolną półkę. Aż mnie mdliło od tego smrodku :/

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie nie ma ani szt., ale za Twoja radą przejdę się do większego rossmanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. W tych większych, z pełną ofertą kolorówki zwykle szafy są szersze - np. Wibo składa się jakby z 3 segmentów, jest większa szafa Rimmela, L'oreala... :)

      Usuń
    2. acha, to trzeba będzie ruszyć dupkę do centrum :O

      Usuń
  30. ja jutro zaczynam polować na te produkty w większym mieście ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. w zeszłym sezonie ciągle malowałam koralowym kolorem z tej serii pazurki, byłam z niego bardzo zadowolona, był ze mną na wczasach i przetrwał bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda że dopiero o tym czytam, dziś bym zaszła:P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja kupiłam błyszczyk 02, bo nic już nie było. Wszystko wymiecione, ja wzięłam ten ostatni błyszczyk.
    Róży, cieni nie było, tylko zmywacze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że w końcu tez sie załapie na ta promocję:)|Chętnie bym przygarnęła lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne mają opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kupiłam sobie szminke bo ładnie pachnie i całkiem przyjemny kolorek ma, naprawde fajną wyprzedaz zrobili ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Eyelinery były w moim Rossmannie po złotówce, ale się im dzielnie oparłam. Błyszczykom też :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawee... hmm trzeba się wybrać:)) a tak w ogóle to lubie wibo ale nigdy na nic nie potrafię sie skusić:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. ostatnio byłam u siebie ale nie ma tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  40. opakowania wygladaja jak kosmetyki dla dzieci.
    no ale cenie nie mozna sie chyba oprzec;).

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie kupiłam nic w tej promocji. Faktycznie - opakowania trochę tandetne.

    OdpowiedzUsuń
  42. widziałam tę promocję i oczom nie wierzyłam, ale to co zostało z tej kolekcji było pootwierane, upaćkane itp., więc nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  43. a ja bardzo lubię notki zakupowe :) zawsze mozna oko nacieszyć :)
    ten lakier różyczkowy jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Na ustach sie prezentuje całkiem fajnie :))
    Pozdrawiam, zapraszam na nowa notke :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  45. O to muszę się wybrać do Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja się skusiłam na 4 lakiery :D Szkoda było nie skorzystać za 1,29zł za sztukę :D Oglądałam błyszczyki i eyelinery ale były już wymacane że prawie nic z nich nie zostało i odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  47. kurcze, róż trochę kusi, tym bardziej,że jestem fanką róży Wibo dostępnych w rekularnej sprzedaży :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale ceny! Kurcze, muszę śmignąć się do Rossmanna, może jeszcze coś zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  49. u mnie są 3 Rossmanny z małą szafą. :( dużo jeszcze zostało różanych kosmetyków, jak kupowałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  50. wielkie dzięki za tę notkę. poleciałam i kupiłam róże w 6 odsłonach, wcześniej mnie odrzucały, ale przy tej cenie spojrzałam łaskawszym okiem. a "wolę prostotę niż tandetę" normalnie nadaje się co najmniej na zderzak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...