Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 24 lipca 2012

Humor bardzo sponsorowany :)


Macie czasami takie dni, w które wydaje wam się, że nastąpiła kumulacja? I to bynajmniej nie w totka. W taką inną grę, która nazywa się PECH.... Taaak, dziś rozbiłam bank (a przynajmniej tak mi się wydawało).

Przez kilka pierwszych godzin dnia miałam ochotę wylać wszem i wobec swoje gorzkie żale. Wszystko było nie tak od początku - jeden podkład był za jasny, drugi za ciemny, róż nałożył się plackami (to są prawdziwe dramaty? Dziewczyno, puknij się w głowę!), nie zjadłam śniadania (żarłok), prawie uciekł mi tramwaj (a było się tyle pindrzyć? I tak brzydka jesteś), bankomat oszalał, a w sklepie nie było tego, co chciałam (też masz zachcianki)...

Zapomniałam o tym, jak mi źle i niedobrze, gdy przyszłam do domu i zabrałam się za rozrywanie pewnej koperty. A z tej koperty wyleciało to, co widać na załączonym obrazku... "To" wystarczyło, żebym obtarła szczękę o krawędź biurka :D. Jeszcze wszystkiego nie rozgryzłam, ale pomalutku dowiem się do czego to-to służy :).

Dzisiejszy dobry humor sponsoruje Urban, której serdecznie dziękuję :).

64 komentarze:

  1. Świetna paczucha :) i widzę minerałki z bare minerals :) dawaj znać jak się sprawują, po testach oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa, podziel się minerałkami, o ja o ja o ja!

    OdpowiedzUsuń
  3. też by mi się humor poprawił gdybym otworzyła taką kopertkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale paczuszka! :D Bez wątpienia z miejsca poprawiłaby mój nawet najgorszy humor :) Ahhh jak niewiele potrzeba nam kobietom do szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no no super paczuszka, wynagrodzenie za zły dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miodzo że tak powiem, zacna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym chciała rozbić bank :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po otwarciu takiej paczuchy każdy, nawet najgorszy dzień stałby się lepszy... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam takie dni,ale masz racie kosmetyki bardzo poprawiają humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej po takiej paczce na pewno nie mozesz mowic o pechu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez bym chciala koperte z taka zawartoscia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paka, z niecierpliwością czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dzisiaj dostałam paczuszkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo fajnego bloga, dlatego dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna paczuszka :D też bym taką przygarnęła na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyżby wymianka? Śliczne rzeczy dostałaś! :>

    OdpowiedzUsuń
  17. koniecznie pokaż masełko do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też by mi się poprawił humor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna paczucha na poprawe humoru!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio miewam złe dni z podejrzaną częstotliwością, ale taka paka i mnie poprawiłaby humor:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo widzę balsamik L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę takiej paczuszki:) no i bazy z Narsa (bo to chyba baza jest?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna zawartość :) Miłego 'rozgryzania' ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. same cudowności tam widzę, nie dziwię się, że humor poprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydałaby mi się taka poprawa humoru

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię paczuszki :)
    Zwłaszcza z kosmetykami w środku!

    OdpowiedzUsuń
  27. też bym taką paczuchę przygarnęła :D
    Nie dziwię się że Ci się humor poprawił po zobaczeniu takich cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie "poprawiacze" nastroju są najlepsze, no może prawie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudo <3 jaki cudowny blyszczyk, kolor w sam raz na lato!

    OdpowiedzUsuń
  30. nic dziwnego, że humor lepszy, skoro taka paka przyszła;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna paczuszka, na zły humor jak znalazł!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Toż to paczka prosto z (H)Ameryki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie smakołyki :D Ciekawa różu jestem!

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekam na recenzje:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale czad, świetnie, Zoila!!
    Uwielbiam takie zaskoczenia, aż milej się robi gdzieś tam w człowieku^^ kiedy coś takiego czyta.

    OdpowiedzUsuń
  36. WOW! Rewelacyjna niespodzianka ! Uwielbiam takie nastrojo-poprawiacze !! ;) Czekam na recenzję bare minerals ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Urban potrafi rozpieszczać, znam z autopsji.. ;) miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  38. No, no! Taka paczucha nawet najgorszy dzień rozjaśni! :D Miłego używania! :]

    OdpowiedzUsuń
  39. Taka zawartość też by mi poprawiła humor:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Paczka wygląda super :). Zoila, nie załamuj się, nie martw! Jesteś naszym blogowym słoneczkiem :D*!

    OdpowiedzUsuń
  41. ale fajna paczuszka. zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi bardziej pomagają odzieżowe promocje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. kochana, takich wygranych w "pecha", życzę Ci każdego dnia;) Ale tylko tych dobrych, sponsorowanych, przez czyjąś dobra wole;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Efekt domina... skąd ja to znam. Ha, jak nie wiele wystarczy by poprawić humor kobicie :D

    OdpowiedzUsuń
  45. się wbiła idealnie termin :D super paczusia! testuj i się raduj z nowych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny poprawiacz humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wygląda bardzo ciekawie :)
    takie paczuszki mogą naprawdę poprawić humorek.. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  48. och, cudowna paczka, tez by mi sie humor poprawił;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny zestawik :)
    Pozdrawiam z Mazur

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka paczucha super! zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  51. faktycznie, wyglądają apetycznie:D

    OdpowiedzUsuń
  52. Urban lubi poprawiać humor ! ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...