Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 8 czerwca 2012

Zabawa w dobrym stylu - perełki z wyszukiwarki


Odkąd tylko odkryłam możliwość sprawdzenia, po jakim haśle można trafić na mojego bloga, z uporem maniaka śledzę te statystyki. Czasem wchodzą tu ludzie, którzy szukali informacji o kosmetykach, ale często zdarzają się bardziej zbłąkane jednostki. Dziś zaprezentuję wam kolejną porcję "wyszukanych" fraz. Miłej zabawy!

Czy ten pan i pani?
śliczne usta normalnej dziewczyny
super kobiety w raju
przestraszył koleżankę na śmierć
typ spod ciemnej gwiazdy na wesolo

Adam Słodowy – zrób to sam! Pytania praktyczne
czy casting creme gloss może nie złapać przed miesiączką?
co powinien zawierać strój kleopatry dla dziecka
jak przykleić zaczek do mini cooper - ktoś złożył auto i nie wie jak doczepić znaczek? Wstyd!
ile lakieru na kask

Ruszaj ciałem, mała!
blogger uda pupa
gry całowanie i ruszanie pupom- om nom nom :D
cwiczenia na ruszanie tyłkiem
kubańskie łydki
rozstępy tyłku

Jak, jaki, jaka, jakie?
jak może wyglądać witamina - najwięcej witaminy mają polskie dziewczynyyyyy!
jak rozpoznac zmarszki w okolicach oczow
jaka jest różnica między colą light a zero?- eee, nazwa?
jaki antyperspirant uzywa doda
jak wygląda cellulit a jak rozstępy - chciałabym nie wiedzieć, jak te cuda wyglądają, ale niestety wiem, zazdroszczę, że ktoś musi poszukać w necie żeby się dowiedzieć

Obrzydliwe?
podpaski używane z krwia- ktoś chce zobaczyć czy kupić?
sesja zombie

O jedzeniu słów kilka
molski marcin jajecznica
barek cukierkowy
ciachowy kuferek
ozdoby z masy marshmallow

Grasz w zielone?
makijaz b razowy eleyner
kolor wydra - wydrowy?
golden ...rzecz z papieru
zieleń aloesu z jasnym beżem
cienie do powiek na brązowaych oczach

Pomyłka w adresie
alina rose masło zapach utrzymuje sie dlugo
alina rose lwia zmarszczka

Takie tam... szkolne
oczy przymkniete czlowieka
nuty z motylem
pajęcza lilia
bit pasujący do wiersza w malinowym chruśniaku- da bum tsssssss
orzech wloski placze- orzechy płaczą, świat się kończy
uzasadnij dlaczego powinienem testować krem olay
co to znaczy jak ktos pisze szuruburu
polish biuty blog:celia pomadko-błyszczyk 603 - maj inglisz ys wery bed
mistrz painta- to ja!

Zwierzenia nałogowca
sztyfty wazelinowe do ust jako narkotyk  - matka wie, że ćpiesz :D?
30 ml perspektywa - perspektywą byłaby 50 albo 100, ale co ja się tam znam
biały cudny proszek
ja pierdole ale faza 

Prawie każde z tych wyszukiwań rozbawiło mnie do łez. Macie jakiś faworytów? A jak jest u was? Zdarzają się wejścia nie z tego świata?

66 komentarzy:

  1. Hahaha, mistrz painta mnie rozbroił :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka faza :D
    No, a jak przetłumaczysz szuruburu? Bo to egzystencjalne jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem filozofem, wolę nie tłumaczyć :D

      Usuń
  3. niektóre przerażające. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dopiero zainstalowałam statcountera i na razie nuda, może z czasem pojawią się takie kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam statcountera, śledzę statystyki bloggerowe - to wszystko cukierki ze źródeł ruchu sieciowego :)

      Usuń
  5. mnie ostatnio 5 razy wyszukano (cóż za namolny typ) po haśle " obrzydliwie hude rude dziewczyny" - pisownia oryginalna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kiedyś intensywnie szukano po "krzywe kreski eyelinerem" - co za obraza majestatu :D.

      Usuń
    2. A co ja mam rzec na "kacze paznokcie"...? ;D

      "ja pierdole ale faza" mnie rozwaliło, opisuje mój stan po przeczytaniu tego posta xD

      Usuń
    3. toż to sie nie godzi !:P
      mnie po "krzywych włosach" acz to sie akurat zgadzało :D

      Usuń
  6. polish biuty! Urzekające:D
    A ''rozpoznawanie zmarszczek wokol oczow'' to nie lada zadanie!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jest tu kilka perełek :)
    moje ulubione:
    jaki antyperspirant uzywa doda
    jak rozpoznac zmarszki w okolicach oczow

    OdpowiedzUsuń
  8. mistrz painta - no cóż, niewątliwie, mistrz! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciachowy kuferek! :D Yummy! Ale faza..

    OdpowiedzUsuń
  10. ahahaha.. ale jak oni do Ciebie po tych hasłach trafili, to ja nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz naród ma iście ułańską fantazję :D

      Usuń
    2. Bo tu, wiesz, taką fazę mamy że hej! :D

      Usuń
  11. Ej ale co to znaczy jak ktoś pisze szuruburu??

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też są takie kwiatki, można mieć ubaw!
    zmarszczki oczów :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja raz na jakis czas przegladam wyszukiwania, uwielbiam takie posty z googlowymi perelkami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe jakie antyperspirantu uzywa doda?? LOL!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zoila człowiekiem renesansu - nawet tworzenie muzyki idzie jej świetnie! Ja do tego bitu podrzuciłabym jeszcze podwójną stopę \m/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym. Słoń mi nadepnął na ucho :D

      Usuń
  16. U mnie niestety nie ma tak ciekawych wyszukiwań :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja zbieram mozolnie i zbieram... :D

    Kategoria nałogowców wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatni świetnie podsumowuje wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. "ja pierdole ale faza" wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh dobre ale pośmiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. przy ostatnim spadłam z krzesła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnie hasło wszystko podsumowało.
    ale zniesmaczyłam się przy tych podpaskach..

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham to czytać! na moim blogu nie ma takich dziwnych wyszukiwań;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahaha genialne to jest! :D hahaha :D
    A gdzie się tego szuka, bo ja nie rozkminiam? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statystyki --> Źródła ruchu sieciowego. Trzeba często sprawdzać :)

      Usuń
  25. Haha, z niektórych miałam niezły ubaw :D
    Ale "ja pierdole, ale faza" wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  26. omg ;D leze i kwicze! ;D hahahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysły ludzi nie znają granic :D

    OdpowiedzUsuń
  28. fujjjj ta podpaska z krwią jest dobra na odchudzanie, jakoś straciłam apetyt :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jak sprawdzić takie perełki u mnie? :>

    sztyfty wazelinowe do ust jako narkotyk
    :P
    wiara ma pomysły

    OdpowiedzUsuń
  30. Waham się pomiędzy "ja pierdole ale faza" i "podpaski używane z krwią" :D

    OdpowiedzUsuń
  31. "podpaski używane z krwią" to mój faworyt;P

    OdpowiedzUsuń
  32. 'kolor wydra' i narkotyzowanie się wazeliną doskonale oddają istotę Twojego bloga... Właściwie o niczym innym nie piszesz;p.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostałaś otagowana: http://szalone-zycie-kingi.blogspot.com/2012/06/tag-lubie-to-oraz-rozpoczecie-kuracji.html

    Jeżeli tylko masz ochotę to odpowiedź na taga :)

    OdpowiedzUsuń
  34. każdy z osobna powala - i czasem już nie chodzi o to, że ktoś w dziwny sposób do nas trafia a o to jakie frazesy wymyślają wpisując je w wyszukiwarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. padłam!
    leżę i kwiczę ze śmiechu
    kubańskie łydki ^^ takie jak moje?!
    i używane podpaski łooooo
    pękam ze śmiechu
    dzięki za poprawę nastroju z rana ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Buuu, a ja nie mam takich ciekawych haseł, chociaż nie śledzę tego na bieżąco... Uwielbiam takie wpisy :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Zwierzenia nałogowca piękne.
    Oraz bit do malinowego chruśniaka.
    Swoją drogą ciekawe ludzie mają przemyślenia i pytania do google.
    pozdrawiam,
    Anibia

    OdpowiedzUsuń
  38. lubie takie posty:) usmialam sie jak cholera:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...