Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 26 czerwca 2012

Hej ho, hej ho, na jagody by się (po)szło! Nivea Powerfruit Relax żel pod prysznic

Też wam się czasem tak zdarza, że nie wiedzieć czemu dostajecie bzika na punkcie jakiegoś zapachu? Nie mam pojęcia skąd to się bierze, ale jak mnie weźmie na coś ochota, to klękajcie narody. Przerobiłam taką fazę z zapachem kokosa, pomarańczy, maliny... Gdy poznałam żel micelarny z Biedronki wzięło mnie na jagody. Obsesyjnie zaczęłam poszukiwać kosmetyków o zapachu jagód... Aż tu pewnego pięknego dnia odkryłam tego cudaka z Nivea.

Kilka razy wspominałam już, że jednymi produktami Nivea, które polubiłam są żele pod prysznic. Biorę je właściwie w ciemno i z każdego jestem zadowolona. Z jednych wersji zapachowych mniej, z innych bardziej, wiadomo, każdy nos lubi co innego.

Większość żeli Nivea, które dotychczas przewinęły się pod moim prysznicem, miała gęstą, kremową konsystencję. Jednak teraz, w okresie letnim nie mam ochoty mazać się kremowymi, otulającymi żelami. Potrzebuję czegoś lekkiego, co jednocześnie nie przesuszy mojej skóry. I ten żel w tym aspekcie spełnił moje oczekiwania całkowicie. Myje, ale nie przesusza, to lubię.

Nivea ma konsystencję takiego lekko rozcieńczonego żelu. Większą "zawartość żelu w żelu" widzę w szamponie Alterra Morela i pszenica (glutek). Jest w miarę wydajna, bo świetnie się pieni.

A co z tym zapachem jagód? Szczerze mówiąc trochę się rozczarowałam. Może dlatego, że jest trochę zbyt mało "słodki", jak na mój gust. Na skórze czuć lekką gorycz. Nie jest to brzydki zapach, ale nie sprostał moim wyobrażeniom, stąd małe rozczarowanie :).

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Sodium Ascorbyl Phosphate, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-7, Citric Acid, Benzophenone-4, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Linalool, Geraniol, Citronellol, CI 16035, CI 42090

Cena: ok. 10 zł/250 ml
Dostępność: Rossmann, Super-Pharm, Tesco, Kaufland, Carrefour 
Ocena: 4/5

56 komentarzy:

  1. nie miałąm go jeszcze, nie przepadam za owocowymi zapachami w zelach :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Nivea ma jagodowy żel. Ciekawe jak wypadnie w porównaniu z jagodową Alterrą. Myślę, że go kupię.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam aktualnie fazę na malinę :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem jagód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra go wczoraj wąchała i mówi, że śmierdzi, ale ja jej nie wierzę :P

      Usuń
  5. lubię ten i nivea dimond touch i, aż głupio się przyznać, muszę go mieć w zapasie w szafeczce :) pachnie super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zrobiłam recenzję nivea diamonds touch..i jestem szczerze w nim zakochana...nie miałam jagódki jeszcze, ale obiecuję sprawdzić ten zapach. Żele z nivea są faktycznie rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go miałam i mnie odpowiadał :) Zapach śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam kiedyś tak samo z zapachem kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba też najbardziej lubię żele pod prysznic nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam ciekawy, lubię żele Nivea
    mój synem w niedzielę śpiewał czarne jagody:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i niestety jest już na wykończeniu :( zapach mi bardzo odpowiada, zdecydowanie bardziej niż jagodowa Alterra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodowej Alterry jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  12. Ja mam fazę kokosu i wanilii ;)

    Ale jestem ciekawa tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś mi się wydaję, że ten zapach by mi podpasował. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda... apetycznie. Wypróbuję go, skoro zebrał takie pochwały. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym kupiła coś jagodowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba wypróbuję, dość dawno nie używałam żadnego żeli z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam zapach żelu Nivea Lemon&Oil, ostatnio kupiłam go przed pracą :) siedziałam i co chwilę wąchałam, jak głupia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mialam tez zel i pachnial bosko. Zreszta wszystko jagodowe pachnie bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam wersję żurawinową,uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego żelu jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  21. jagódka? muszę to mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm, niebawem skończą się moje zapasy... może by tak niveę przygarnąć

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ochotę na tą wersję z melonem : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja od zawsze i (chyba) na zawsze będę kochać jagody, ich zapach kolor czy smak ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ps. Aha, jeżeli szukasz czegoś co pachnie jagodą (trochę chemicznie, ale zawsze) to mydło pod prysznic z Ziaji Blubel.

    OdpowiedzUsuń
  26. nawet nie wiedziałam, że Niveła ma takie smakołyki u siebie :)
    muszę powąchać jak będę w ich zasięgu.. to znaczy one w moim zasięgu :P hyhy

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś tą wersję, teraz chcę kupić jagodową z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Forte Sweden On Line: Kids SZAMPON I PŁYN DO KĄPIELI O ZAPACHU JAGODY
    Oriflame:Kojący żel oczyszczający z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy ,Kojący tonik z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy ,Kojący krem z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy .
    The Body Shop: Body Butter Duo, Floral Acai (Duet maseł do ciała do skóry normalnej i suchej o zapachu jagód acai)
    Bobini :szampon i płyn do kąpieli dla dzieci o zapachu jagody
    ESTETICA: żel do kąpieli niebieski o zapachu czarnej jagody

    Glicerynowe serce o zapachu jagód i naturalne mydło (mydlanysklep.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miej litość :D. Teraz będę musiała to wszystko kupić :D

      Usuń
    2. Znam jeszcze ze dwa:)ale ciiiiii.....

      Usuń
  29. Moze byc fajny ;)) Na sam zapach juz bym sie skusiła :))
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. zapach to kwestia tak indywidualna, że producentom trudno wszystkim konsumentom dogodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jagoda u Nivea? Dziwne, musiałam to przeoczyć:). Również latem wolę żele niekremowe, często sięgam po te mocno owocowe. Muszę go dorwać w Rossmannie w takim razie, na lato w sam raz się przyda:). Osobiście lubię jagodowy zapach mydła pod prysznic Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam go, właśnie mi się skończył niedawno ;) Ja kupiłam go w Biedronce za niecałe 5zł i myślę, że więcej bym za niego nie dała, za te pieniędze to jest MNÓSTWO lepszych żeli pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. No to piątka, ja też przerabiałam "fazę na kokos":D. Waniliowa faza to nie faza, bo mi się to przez całe życie utrzymuje haha:D.

    Mi też bardzo spodobały się jagody w żelu z biedrony i kupiłabym coś podobnie (tylko mocniej) pachnącego..czuję, że o takie same jagody nam chodzi więc ten żel sobie daruję skoro Cię zapachowo rozczarował;).

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja mam wlasnie faze na jedzenie jagod;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się marzą pierogi z jagodami :D

      Usuń
  35. hmm nie mialam jeszcze nic o zapachu jagód

    OdpowiedzUsuń
  36. łoo kocham takie zapachy, az mam ochote go nabyc...
    pod prysznicem lubie miec kilka zeli i uzywam zaleznie od humoru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba muszę przejechać się do lasu i zobaczyć czy już są jagody :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam ten żel i zapach mnie rozczarował;(

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mam fazę na jagody i borówki;)

    OdpowiedzUsuń
  40. miałam z tej serii niedawno taki rózowy, tylko cholera zapomnialam co to było:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mnie zapach rozczarował, dlatego go nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też mam obsesje, tyle że na masłach do ciała z Ziaji. Zapachy mają prześliczne, każdy z nich:) Zapraszam do mnie + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam jeszcze nic z tej serii ale chętnie kupię żeby wypróbować ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam twojego bloga ;p

    miałam ten żel,przypadł mi do gustu i chętnie do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  45. żel właśnie jest w promocji w lidlu, kosztuje niewiele ponad 5 złotych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...