Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

środa, 16 maja 2012

Halo, czy tu pogotowie szminkowe? Wibo Nawilżająca pomadka do ust nr 4

Ostatnimi czasy mam bzika na punkcie intensywnych kolorów. Ponieważ zwykle nie szaleję z makijażem oczu, mogę sobie pozwolić na małą ekstrawagancję na ustach. Choć w mojej kolekcji znajduje się trochę delikatnych nude, to jest także kilka, nazwijmy to roboczo, wścieklizn. Jakaś czerwień, fiolet czy róż od czasu do czasu nikomu nie zaszkodzi :).

Szminka Wibo pojawiła się w mojej kolekcji przypadkiem. Sama bym jej chyba nie kupiła, bo nie należę do entuzjastek firmy Wibo. Po przygodach z ich lakierami (beż, który zażółcił płytkę paznokcia, śni mi się po nocach do tej pory), przy szafie Wibo nie spędzałam zbyt wiele czasu.

Pierwsze, co rzuca się w oczy, to opakowanie. tej szminki. Wydaje się całkiem ciekawe, ale niestety nie jest oryginalnym pomysłem marki. Opakowanie, mimo swojego interesującego wyglądu, okazało się niepraktyczne. Ilekroć byłam w Rossmannie, nawet jeżeli w szafie były testery tej szminki, nie mogłam sprawdzić koloru. Dlaczego? Widzicie, ten mały srebrny guziczek? Bardzo łatwo go urwać. A jak się go urwie, to dobranie się do szminki bez użycia ciężkiego sprzętu w postaci pilniczka/młotka/piły (niepotrzebne skreślić) jest dość kłopotliwe. Bez guziczka noszenie tej szminki w torebce jest bez sensu- bo albo bierzemy ze sobą coś do jej otworzenia i siłujemy się w łazience, albo nie zamykamy jej wcale i lepią się nam do sztyftu wszystkie paprochy z torebki.

Sama szminka ma przyjemną konsystencję. Jest aż za bardzo kremowa. Niesamowicie miękka, bardzo dobrze rozprowadza się ją na ustach (lekko sunie), ale przez swoją niezwykłą kremować, kompletnie nie trzyma się w granicach ust. Niestety jest nietrwała-wytrzymuje góra godzinę.

Producent nazwał ten produkt nawilżającym. Hmmm... Tutaj mam mały problem. Ujmę to tak: szminka nie wysusza ust, ale... No właśnie, zawsze musi być jakieś "ale". Gdy nakładam ją na usta, mimo nadaje ładny połysk, czuję jakby... suchość. Dziwne uczucie. Usta nie są suche, ale ta szminka daje takie nieprzyjemne wrażenie podsuszenia.

To może jeszcze na koniec, wspomnę kilka słów o kolorach. Jest ich 9- od delikatnego różu, beżu po czerwień. Każdy znajdzie coś dla siebie. Mój kolor, czyli nr 4, to najbardziej wściekły róż w całej palecie. Niewątpliwym plusem tej szminki, jest fakt, że jest ona kryjąca- a spodziewałam się raczej delikatnego efektu. Aż sama się zdziwiłam. Inne szminki nawilżające, do których przywykłam, były raczej półtransparnetne. A ta kryje. I to chyba jej największy plus.

 

Nie polecam wam tej szminki. Kosztuje co prawda śmieszne pieniądze, ale w tej samej cenie możemy mieć o niebo lepszą pomadkę.

Cena: ok. 10 zł
Dostępność: Drogerie Rossmann
Ocena: 2,5/5

78 komentarzy:

  1. tak, ja sobie też nie poleciłam jak zobaczyłam urwane guziczki przy testerach i myślę sobie kurna po jaką cholerę zrobili to durne opakowanie. mogli zrobić normalne, proste, może nie aż tak ładne, ale przynajmniej praktyczne.
    wibo, poprawcie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja bym bez Ciebie zrobiła ostatnio. Jeszcze bym kupiła. Ale Ty taka obeznana z pomadkami, więc mnie ustrzegłaś. A teraz jeszcze Zoila odradza... Nie, nie wezmę.

      Usuń
  2. Polecam pomadki Miss Sporty. Cena podobnie niska, a jakoś na prawdę niezła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kupować, więc już nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem sierota i nie mogę mieć aż za bardzo kremowych pomadek, bo wtedy łatwo wyjechać poza kontur ust... Raczej jej nie kupię, chociaż Twój kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma nawet fajny, ale wytrzymałość.. Eh.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jaką polecasz, skoro piszesz że można mieć lepsze?
    Dużo osób się tymi zachwyca, ja niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadko-błyszczyki Celii. Z tym, że ogromnie żałuję, że tylko seria Nude jest bez drobinek :).

      Usuń
  7. Ja ciągle poszukuje swojej najlepszej hitowej pomadki i ciągle jej nie mam a tej też nie kupię! więc szukam dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  8. z produktow Wibo uwielbiam wlasnie lakiery do paznokci i tylko lakiery. maja jeszcze ciekawe roze ale zadnego nie mialam okazji uzywac

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda u Ciebie na ustach, ale to opakowanie... Nie przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się właśnie to opakowanie nie podoba, jest takie tandetne :P ale kolor szminki bardzo ładny :)

      Usuń
    2. o, tak, podpisuję się pod dziewczynami :)

      Usuń
  10. produkty Wibo bardzo często są kiepskiej jakości. ich lakier zażółcił kiedyś również moją płytkę paznokcia, a ich cienie są słabo napigmentowane i szybko znikają z powieki. aczkolwiek podobno róże mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, a tyke pozytywnych ocen w necie swego czasu czytałam na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  12. O to ja wiem o co chodzi, pewnie jest podobna do szminek Essence których nie lubię - lekkie, mocny połysk, zbyt miękkie i to dziwne suche uczucie mimo "błyszczykowej" warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, bo ładnie wygląda na Twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sam kolor bardzo mi się podoba :) Ostatnio udało mi się się trafić na świetną pomadkę z Bell za taką samą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czekam i czekam na recenzję :D

      Usuń
  15. No to ładnie ją objechałaś ;) Ja byłam nieco ciekawa tych szminek, ale denerwowało mnie zawsze to, o czym napisałaś, że testery miały zawsze pourywane guziki, więc ostatecznie stwierdziłam, że na co mi szminka, której nie dam rady otworzyć xD

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie kusi własnie Celia :) chociaż swojego czasu na tę z Wibo miałam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  17. W tej cenie (o ile sie nie myle) jest tez celia ktora jest poprostu fenomenalna. Za takie pieniazki polecam wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  18. szminki pierre rene też mają takie dziwne opakowania z guziczkiem

    OdpowiedzUsuń
  19. Niebrzydki ten bubel, szkoda, że to jego jedyny plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze wiedzieć, choć kolor śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny ma kolor, ale dziwne rozwiązanie z tym guziczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kupić, ale teraz mi się odechciało :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze że nie kupiłam,z tych kolorów co tam patrzyłam to tylko jeden mi się spodobał reszte odcieni mi się nie podobało jakieś dziwne były:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek przyjemny dla oka, ale siłować się z guziczkiem nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna.. Kurcze strasznie żałuję, bo większość kolorów które u innych mi się podobają, u mnie wygląda tragicznie. Praktycznie tylko w delikatnych różach i nudziakach się czuję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie w większości nudziaków wyglądam jak topielica :D

      Usuń
  26. Jak dla mnie ta szminka jest całkiem fajna i dałabym jej 4/5, tylko ten odcień mi nie pasuje, muszę się wybrać do Rossmanna po inny.

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze- wcześniej słyszałam same pozytywy o tej pomadce, więc już się na nią czaiłam. A Ty mnie zbiłaś z tropu trochę. Ale cóż- z kosmetykami bywa różnie, więc dopóki jej nie wypróbuję na własnej skórze, nie będę mieć o niej żadnego zdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chyba spasuje jakoś mnie nie pociągają te szminki.Tak samo Essencowe.Nie mam do nich zaufania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ochotę ostatnio na tą pomadkę ;(
    Bardzo podoba mi się numer 6 :)
    Muszę się zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba od lat wielu sie nie skusilam na nic z WIlbo

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dawna byłam ciekawa tych szminek ale też miałam problem z testerami w Rossmannie. Poza tym ostatnio jak otworzyłam szufladę z mazidłami do ust doznałam ciężkiego szoku i postanowiłam wstrzymać się z zakupami. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurenka, a ja ja miałam w rozdaniu;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahhahahhahaha a ja myślałam, że nie potrafię tego opakowania otworzyć! Męczyłam się ze dwie minuty, zanim się zorientowałam, że tam jednak COŚ powinno być... :D

    OdpowiedzUsuń
  34. haha pila do otworzenia szminki-niezle rozwiazanie;) kolorek calkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  35. tak ulepszają te opakowania, że wychodzi bubel. To samo jest czasem z zawartością.
    Mam szminkę Senisque, wychodzi podobnie cenowo, a jest swietna. Poza tym, że się roztopiła, jak ją zostawiłam w samochodzie przy +35, no ale to w sumie nie szminki wina

    OdpowiedzUsuń
  36. A co polecasz zamiast tej pomadki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszym odcinku jest o tym, czego Zoila nie poleca :)

      Usuń
  37. Ja ostatnio będąc w Rossmanie patrzyłam na te szminki, a właściwie na ich kolory, ale już jakieś `dzieciaczki` bawiły się opakowaniem i nie mogłam zobaczyć 9/10 kolorów szminek :/ Teraz widzę, że nie mam czego żałować :p

    OdpowiedzUsuń
  38. te guziczki wystarczy wcisnac bo nie sa urwane, poza tym trzeba umiec sie obchodzic - zadna mi sie nie popsula, a nosze je wszedzie.
    nie nawilza ? u mnie dziala szybciej niz carmex + ma kolor ktory trzyma sie dlugo - ty musisz chyba namietnie sie oblizywac - u mnie trzyma pol dnia zajec na uczelni.

    p.s. lakiery maja to do siebie ze przebarwiaja paznokcie i jezeli ktos zaczyna miec awersje do firmy, bo tak sie dzieje to nie wiem w jakim swiecie zyje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze- urwane guziki przy testerach w praktycznie każdym Rossmannie chyba o czymś świadczą. Owszem zgadzam się, że z tym zamknięciem trzeba się obchodzić, co moim zdaniem zmniejsza funkcjonalność pomadki- nie mam czasu ani ochoty, żeby z pietyzmem otwierać opakowanie szminki. To nie kostka rubika, żeby się nad tym głowić.
      Po drugie niczego nie muszę- z oblizywaniem ust włącznie. Mam inną opinię niż ty i ją wyrażam. Nie wszyscy musimy mieć takie same odczucia odnośnie jakiegoś produktu.
      "Lakiery mają to do siebie, że odbarwiają paznokcie"- szczerze? Żaden nie odbarwił mi paznokci, tylko lakier z Wibo.
      A ponadto, jak jakiś produkt danej firmy mnie do siebie zraził, to chyba nic dziwnego, że nie chcę wracać do tej marki- dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki.

      Usuń
    2. Poza tym ciężko jest wcisnąć guzik w testerze, jeżeli w ogóle go nie ma...

      Usuń
  39. Ładny kolorek. Szkoda, że to wszystko. To chyba lepiej w Essence zainwestować, albo w Inglota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence też mnie nie porwało :D.
      A Inglota nie miałam, ale czytałam, że ich szminki wysuszają usta.

      Usuń
    2. Do MACa to ja się boję wejść. Ale kiedyś założę spodnie w kancik, białą koszulę i się wybiorę

      Usuń
  40. Dobrze, że chociaż kolor ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Z Wibo używam tylko lakierów. Nigdy nie zapomnę tuszu, po którym wypadały mi rzęsy, a oczy były czerwone i podrażnione jak u królika. Jest parę tanich i lepszych marek.

    A ten guziczek rzeczywiście jest niepraktyczny. Ja wolę zwykłe wysuwanie, ponieważ takie nowatorskie mechanizmu lubią zawodzić.

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. Chociaż koror... Tylko mógłby trochę dłużej się utrzymywać :D

      Usuń
  43. oj tam oj tam nie polecasz, ale na ustach wygląda mniamuśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja ją nawet lubię:) I oberwany guziczek już zaliczyłam, ale wystarczyło wcisnąć i działa:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Skojarzyłam ją dopiero gdy przeczytałam o wadliwych guziczkach. Sama widziałam takie sztuki w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  46. ufff dobrze, że TŻ odciągnął mnie od ich szafy w rossmanie :) a było blisko ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Z tej firmy kupowałam tylko lakiery do paznokci wiec nie wypowiem się w kwestii kolorówki, ale moje myśli nigdy pozytywne nie były, nie wiem od czego to zależy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie próbwałam tej pomadki ale widzę ,że taka o

    OdpowiedzUsuń
  49. kolor niezły, ale ja bym w nim dziwnie wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  50. mi pierwsze co się nie podoba to opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
  51. Opakowanie może samo w sobie nie wygląda źle, ale jak się ma człowiek z nim męczyć, to po co. Kolor fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  52. a u mnie recenzja tych szminek o 180 stopni inna ;) według mnie są całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  53. haha, ja zrezygnowałam z zakupu po tym jak nie potrafiłam otworzyć testera :D

    a na Twoich ustach bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję :* Jak patrzę na kreski innych dziewczyn, to strasznie bym chciała tak umieć :(

    OdpowiedzUsuń
  55. mam jeden kolor i wybieram z 4 a nie z 9 bo reszta była popsuta :(
    trochę słaba pigmentacja jak dla mnie, kremowa jest bardzo ale mimo tego mam wrażenie ściągnięcia ust... narazie mam mieszane, muszę dać jej jeszcze szansę

    ps nie pokazują mi się Twoje posty buuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszane uczucia chciałam napisać, zjadłam słówko ;)

      Usuń
  56. kupilam sobie ostatnio kolorek 6 i powiem szczerze ze za te pieniadze moze byc choc za kazdym razem jak ją otwieram to mam wrazenie ze ze sie rozwali :P

    OdpowiedzUsuń
  57. Opakowanie faktycznie jest daremne-jak raz chciałam pomacać testery to się nie dało bo wszystkie zakrętki były popsute.
    A Twój kolorek nie wygląda na taki wściekły róż:> ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  58. lol? 03 to jeszcze bardziej wściekły róż. nie 04. :/

    OdpowiedzUsuń
  59. jestem bardzo zaskoczona widząc ten kolor na Twoich ustach bowiem mam taka samą szminkę w tym odcieniu 04 i u mnie wygląda ona zupełnie inaczej, jakby taki ciemniejszy i bardziej naturalny odcień, to aż zabawne i nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia tutaj, jakby zupełnie inna szminka;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Często jeden kolor wygląda inaczej u rożnych osób :D. Wszystko zależy od koloru ust. U mnie wygląda właśnie tak :D

      Usuń
  60. A jednak - ma całkiem przyzwoite krycie! Myślałam, że będzie (tak jak opisałaś sama z resztą) półtransparentna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...