Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 21 maja 2012

Grzech nie skorzystać :)


Gdy dziewczyny mieszkające w Wielkiej Brytanii prezentują tamtejsze pisma z kosmetycznymi dodatkami, niejednej z nas opada szczęka. Cienie, lakiery, błyszczyki... I to często niebylejakich firm. A u nas? Mikropróbki i to nie zawsze. Prawdziwe "perełki gazetowe" trafiają się bardzo rzadko.

O dodatkach dołączonych do nowej Urody dowiedziałam się z Wizażu. Ubrałam swoje cichobiegi i popędziłam do kiosku aż podeszwa się lekko przegrzała :D. 

Na miejscu zastałam 3 wersje czasopisma- z bransoletką (9,90 zł- nie noszę gazetowej biżuterii od gimnazjum), bez niczego (tzn. z jakąś wkładką o Avene- makulatury mam aż za dużo) i z mleczkiem Bielenda (bingo!).

W cenie 5,50 zł dostajemy pełnowymiarowe mleczko z długim terminem ważności (moje jest do maja 2014) i gazetę. Urody zwykle nie czytam, wolę Wizaż i blogi- mam wrażenie, że niektóre dziewczyny wiedzą o niebo więcej od pań redaktorek. Pielęgnację ciała od Bielendy bardzo lubię, dlatego nie mogłam się oprzeć. Poza tym to się po prostu opłaca- samo mleczko kosztuje w granicach 13-15 zł, a tu za niecałe 6 zł mam mleczko i odmóżdżający miesięcznik. No, to mi się podoba :).

W ramach wieczornego joggingu proponuję pobiec do kiosku po Urodę :).

97 komentarzy:

  1. Wowowow zadzieram kiecę i lecę!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo..dzięki za wiadomość:)
    może jeszcze chapnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również jest pakiet 3 UROD.. ale z okularami :P
    Taki po 3 pakiet kupiłam już 3 razy : raz z torebką, raz z czapeczką i raz z dodatkowym innym magazynem i kolejnego już nie kupuję bo numery mi się pokrywają.
    Możesz powiedzieć które numery były w tym 3 packu u Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest pakiet, tylko nowy czerwcowy numer :)

      Usuń
    2. Tak to jest jak widziała poboczem liczbe 3 ... i już się myślało swoje XDDDD.


      Ale przynajmniej poszła informacja, że URODA wypuszcza potrójne numery które nie zeszły :D

      Usuń
    3. jutro i ja ide poszukac:)
      zapraszam do siebie na bloga:)

      Usuń
  4. Kurde muszę w wolnej chwili polecieć do kiosku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ta uroda! Ostatnio jej nie kupuję bo nie mam ochoty się irytować. Tam nie ma normalnych kosmetyków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow w końcu jakiś konkret;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się szarpnęli :)
    Niezły deal. Ja w tamtym roku kupiłam Urodę z kostiumem kąpielowym, byłam poza domem, a naszła nas ochota na kąpielisko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ze strojem z 2 lata temu chyba. Ale niestety rozwalił mi się przy nakładaniu- sznurek poszedł i guma wylazła na wierzch :D

      Usuń
  8. Faktycznie warto skorzystać. Ciekawa jestem czy jutro jeszcze gdzieś znajdę tą gazetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) lubię czasem poprzeglądać Urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mleczek nie używam i się nie skuszę, ale okazja świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie mój powrót do mleczek po 3 latach :D

      Usuń
  11. Ja również mleczka nie używam, ale fakt, okazja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie :) Ale myślałam, że coś fajniejszego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na nasze dodatki do gazet, to i tak jest szał :D

      Usuń
  13. O proszę :))) Czyżby PL gazety zaczęły się lekko rozkręcać?
    nice :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktoś chyba oszalał z tej gazety! ale fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to mleczko w domu, ale jeszcze czeka na swoją kolej.
    Gratuluję łupu - zdecydowanie się opłaca

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziś kupiłam,można go dostać prawie w każdym kiosku ;)

      Usuń
  17. oboziulu, już startuję do kiosku na dole!! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. masz racje - to perełka gazetowa ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam sie co do angielskich gazet - pamietam, ze kiedys kupowalam gazety w normalnej cenie z markowymi lakierami, miniaturkami benefit etc

    OdpowiedzUsuń
  20. w takim razie pędzę do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna okazja. Ale podejrzewam że w mojej okolicy wszytskie już sprzedane :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, żeś napisała - jutro popędzę do kiosku, bo dziś już nie zdołam - bieżnia wyciągnęła ze mnie całą energię xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jakoś nie przepadam za mleczkami, ale tutaj akurat bardzo się opłaca:)

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że mleczko a nie płyn do demakijażu, bo za mleczkami nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  25. calkiem fajny gratis jak na polska gazete ale ja sie nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  26. Za mleczkami nie przepadam ale przy takiej okazji warto przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oo nawet nie miałam pojęcia o tym dodatku. Fajny pomysł na jogging :D

    OdpowiedzUsuń
  28. O proszę dobrze wiedzieć, ostatnio się trochę zaniedbałam w wizażu i blogach ale dobrze, że Ty jesteś dobrze poinformowana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O wow! Chciałam wypróbować właśnie to mleczko, więc jutro rano będę musiała pędzić do kiosku! Dzięki za informację :*

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba pierwszy raz widzę tego typu kosmetyk dołączony do gazety! wow! nie lubię typowych mleczek, ale powiem siostrze, pewnie kupi dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wprawdzie nie lubię mleczek, ale nie pogardzę Bielendą za 5zł :D

    OdpowiedzUsuń
  32. w końcu jakiś dodatek! ja urodę kupuje regularnie i mam nadzieję, że załapię się jeszcze na to mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A to Ci dopiero... ale ja dzisiaj w Empiku nie widziałam mleczka tylko te tandetne bransoletki a la pandora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za info, nigdy nie używałam mleczek do ciała, więc jutro lecę do kiosku! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. :o dlaczego ja nic o tym nie wiem? biegnę jutro sprawdzić czy coś mi zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba popędze sprawdzić czy jest:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oja oja oja! Już lecę do kiosku! :-D

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Muszę jutr zajrzeć do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że do ciała.. tego mam aż za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. wiedziałam, że powolutku i w Polsce zacznie się tego typu marketing :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja sobie kupiłam mleczko z biedronki i przynajmniej nie zbieram makulatury ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę koniecznie zakupić,bo taka okazja może szybko się nie powtórzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. jeja to ja muszę do sklepu chyba lecieć :d ale na mojej wsi już wszystko pozamykane MASAKRA ! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ejjjj nie kuś :P Żarty żartami, ale nie ma co lecę jutro obczaić sprawę :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Też chcę! Kupię jutro! O ile jeszcze gdzieś znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. moje ważne jest do maja 2015 :d ale opłaca się :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Racja. Jakieś małe próbki, wszystkie pachnące tak samo. Albo żałosne podróbki "cieni" lub pseudobłyszczyków ;P
    Fajna oferta. Zapraszam na swój konkurs http://wiedzminka-ciri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. mam z tej serii krem do buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. O, dzięki za info :) Trzeba będzie wybrać się do kiosku. Mam nadzieję, że jeszcze załapię się :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Miałam o tym samym napisać :-) Udało mi się przez przypadek kupić (ha, jak mogłam tej butli nie zauważyć?)

    OdpowiedzUsuń
  51. coś czuję, że jutro w kioskach ciężko będzie dostać gazetę uroda

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawe czy się jeszcze załapę jutro :l

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę pędzić rano do kiosku :) Jak na Polskie gazety to jest szał! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hahah a to sie usmialam :) wieczorny jogging i odmozdzajaca gazetka :D ja czasem lubie sie odmozdzyc jakims cosmo, ale ostatnio sie 'domozdzam'.
    no i fakt, oplacalo sie ;) szmatlawiec i mleczko :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. nie widzialam tej gazety w ogole a wczoraj akurat stalam w sklepie i obczajalam co tam ciekawego maja:)

    OdpowiedzUsuń
  56. fajnie w końcu cos fajnego ale u nas jej nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  57. Pewnie już żadnej nie zostało.

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie widziałam u siebie z tym dodatkiem, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  59. ooooooooooo :) nie lubię mleczek ale za 6zł to muszę mieć ;) może mi się odmieni i polubię :D:D:D mam nadzieję że jeszcze gdzieś znajdę pamiętam jak w grudniu była karta zniżkowa do H&M to pół miasta przeleciałam aby ją dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  60. wczoraj kupilam Urodę bez dodatku :/

    OdpowiedzUsuń
  61. rzeczywiście piękna okazja ! Tymbardziej, ze produkt naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapach tego mleczka kojarzy mi się z dziecięcymi produktami :D Wczoraj byłam w jednym kiosku i była Uroda bez dodatku :/

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie ma u mnie :((( obraziłam się na wszystkie kioski.

    OdpowiedzUsuń
  64. To chyba jedyna gazeta, którą regularnie kupuję. Ciekawe czy dostanę ją z dodatkiem czy bez:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gdyby to było mleczko do demakijażu albo coś to pewnie bym się skusiła, do ciała nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajna promocja, ale nie dla mnie. Wolałabym, tak jak Basia, mleczko do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. No brawo, bardzo przedsiębiorcze podejście :D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  68. ja też chcę gazetkę z mleczkiem! ale już nie ma w żadnym kiosku:(

    OdpowiedzUsuń
  69. Pewnie już wszystko wykupiłyście moje drogie koleżanki, coooo? Przyznać się? ;p Został choć jeden egzemplarz jeszcze dla mnie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgrzeszę chyba i nie skorzystam. Wystarczy tego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  71. będę szukała wracając z pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bielendę lubię, moja mama też, także opłacało się z gazetką, u mnie takie rarytasy pewnie natychmiastowo zostałyby odłożone dla Pań pracujących w sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  73. Muszę kupić
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Nawet nie wiedzialam, ze w takiej cenie mozna kupic gazete z mleczkiem. Musze zaraz isc do sklepu i sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
  75. bizuerii z gazet takze nie nosze :)
    a te mleczko nawet na przetestowanie oplaca sie kupic + do tego letnia gazetka :))

    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  76. a w samej gazecie jest co konkretnego? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe obrazki są :D. Nie ma żadnych ciekawych artykułów.

      Usuń
  77. świetnie! ale upolowałaś :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...