Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 8 maja 2012

Ciocie dobrze radzą. Postowe love odc. 4

Dawno nie było postu, w którym przedstawiłabym posty, po których przejrzeniu byłabym zachwycona. Nie staracie się dziewczyny, wcale a wcale :D:D. Dziś prezentuję kolejną porcję ulubionych ostatnimi czasy notek, tym razem ściśle kosmetycznych, bez dywagacji kosmetyczno- światopoglądowych :D. Liczę, że posty dziewczyn przypadną wam do gustu, tak jak mnie :).

Zdjęcie pochodzi z TEJ strony

1. Aby częste mycie nie skracało życia... pędzli. Czyli mala9mi o czyszczeniu pędzli. KLIK
Gdy kupujemy pędzle, zazwyczaj staramy się, żeby posłużyły nam przez dłuższy okres czasu. W przedłużeniu żywotności pędzla pomaga odpowiednia jego pielęgnacja. Jako zawodowy morderca pędzli, wiem coś o tym. Gdy jednak zaczęłam traktować swoje akcesoria z większym szacunkiem, zauważyłam różnicę.

2. Bloger do bazy. Halo, baza zgłoś się! Idalia porównuje bazy pod cienie KLIK
Większość z nas nie wyobraża sobie makijażu oka bez użycia bazy pod cienie. Jest to jeden z tych cudownych kosmetycznych wynalazków, który w wielu przypadkach ratuje życie. No, może trochę przesadziłam. Ale perfekcyjnemu wyglądowi pomoże na pewno. Wielu producentów posiada tego typu kosmetyk w swojej ofercie. Ale którą bazę wybrać, żeby się nie naciąć? Idalia próbuje wskazać odpowiedź na to pytanie.

3. Obsession o regulacji brwi KLIK
Gdy Obs zdecydowała się na ujawnienie twarzy (nieźle się trzyma jak na 62-latkę, nie?), wiele osób obśliniło klawiaturę na widok jej brwi. Dobra ciocia Obs zdecydowała się zamieścić mały wpis na temat ich ujarzmiania. Może i ja skorzystam z jej sposobów i zajmę się swoim Breżniewem :).
Aaa, zapomniałabym. Obsession ostatnio "szczeliła" focha, że w postowym love się nie znalazła. Mam nadzieję, że tym razem poczuje się usatysfakcjonowana :D

4. Siempre-la-belleza i składy kosmetyczne- KLIK
Czy są na sali chemicy? Na pewno są. Z chemią spotykamy się na każdym kroku. Nie każdy jednak zgłębił jej arkana na tyle, żeby bez problemu odszyfrowywać działania poszczególnych substancji. Siempre-la-belleza przychodzi z pomocą tym, dla których składy kosmetyczne, to czarna magia. Dzięki zebranym przez nią stronom czytanie etykiet na pewno stanie się łatwiejsze.

5. Flirtuj z filtrem- Margaretka o filtrach KLIK
Lato zbliża się wielkimi krokami. Wiele z nas nie może się już doczekać wylegiwania na słońcu i intensywnego produkowania witaminy D. Słońce, tak dobroczynne dla syntezy niezbędnej nam witaminy D, może być jednak niezbyt przyjazne naszej skórze. Wiele osób, o czym mogłam się przekonać czytając różne blogi, używa w tym czasie wysokich filtrów w celu ochrony skóry, głównie twarzy. Do tej pory nie interesowałam się tematem filtrów i niewiele wiem na ich temat. Margaretka wychodzi na przeciw filtrowym laikom. Dzięki niej dowiedziałam się jakie filtry są fotostabilne i jak się ma filtr do makijażu. Polecam zajrzeć zanim słońce spali nam skórę :).

A wy odkryłyście jakieś posty, które zapadły wam w pamięć?

36 komentarzy:

  1. z chęcią poczytam:) mi zapadł w pamięć post o hydrolatach na blogu my-love-cosmetics - http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2012/04/ktory-hydrolat-jest-dla-mnie-ii-cz_03.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi również ten post utkwił w pamięci:)

      Usuń
    2. Też chciałam o tym napisać :)

      Zoila ale nam pojechałaś... Czy kiedyś dopadnie mnie ten zaszczyt i wystąpię w Twojej notce? Chlip, chlip...

      Usuń
    3. Oj tam pojechałam :D. Przecież nie napiszę, że jestem śmierdzącym leniem i mi się nie chciało :D

      Usuń
  2. O jak miło że się tutaj znalazłam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wpis :) ale pojechałaś wszystkie czytelnmiczki, dobrze ze jestem tu nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący pomysł na notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecę poczytać o składnikach i filtrach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, mnie również spodobał się tzw. pędzlarz [czyli kompendium wiedzy pędzlowej] u Małej Mi :)

    Bloger do bazy, bloger do bazy, halo halo czy mnie słyszysz - Zoila, to jest mój humor tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to kurde ma znaczyć?? Zajęczor tylko 29 postów?!! ;< ;D

      Usuń
    2. Widzę, że i tutaj jestem chwalona przez pewnego Zajęczaka:)
      Miło mi, ze komuś mój post się przydał.Naprawdę to bardzo fajne uczucie.
      Dziękuję:)

      Usuń
    3. Zając- trzeba pisać sweet komcie a nie spać :D

      Usuń
  7. świetny post;) i ja wśród tych znalazłam coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz jak mi teraz pomogłaś:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, a ja myślałam, że Postowe love popadło w stan wegetacji, a tu proszę. :) Akurat wszystkie te wpisy czytałam wcześniej i uważam, że dokonałaś słusznego wyboru. :)

    Plus Twoje tytuły i nagłówki - rewelacja. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, miało być nagłówki i opisy, wybacz. ;)

      Usuń
  10. biore sie za lekture tego czego nie znalam :) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zpaomnialam dodac ze uwielbiam postowe love!

      Usuń
    2. Ja też, ale kurczę nie widuję tej akcji na zbyt wielkiej ilości blogów :(

      Usuń
  11. Zapowiada się czytający wieczór. ;)
    Też kiedyś muszę taki post napisać.

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra ciocia zoila robi dziewczynom reklamę, super :) idę czytać, nie będę gorsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny masz pomysł z tym polecaniem postów, dość że to przydatne dla użytkowniczek bo mogą poczytać o czymś fajnym to jeszcze dla nich reklama:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie był mój pomysł, a Urbana- ona jest organizatorką tej akcji :)

      Usuń
  14. Biegnę poczytać o pędzlach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaj, dziękuję za podlinkowanie.:D

    OdpowiedzUsuń
  16. czesc juz widzialam a reszte zaraz doczytam:)dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Idalia świetnie porównała bazy, ten post i ja zapamiętałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko chętnie przeczytam, również uważam że to porównanie baz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś otagowana :)
    http://alleve.blogspot.com/2012/05/2tag-spoznione-11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelka post! jestem fanką :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...