Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

środa, 11 kwietnia 2012

Zadaj pytanie, a może będzie ci odpowiedziane. Tag 50 pytań do...

Od jutra koniec z tagami. Mam dziwne wrażenie, że niektóre z nich powstały z braku laku. A jak wiadomo, z braku laku i kit dobry. Spokojnie, mam jeszcze pomysły na notki, nie muszę wrzucać co rusz tagów :D.

Tag stworzony przez Vexgirl jest tyle ciekawy, co niebezpieczny. Jasne, nie ma w tym nic dziwnego, że chcemy wiedzieć coś o innych, człowiek to w końcu ciekawskie zwierzę. Natomiast w takim tagu mogą padać dość niewygodne pytania. A internet ma to do siebie, że rozwiązuje języki. Niewiele osób pamięta, że jak już raz coś wrzucimy, to nie będzie tak łatwo z usunięciem.

Do czego zmierzam? Nie jestem i nie będę zawodową blogerką (ta, chciałaby dusza do raju). Większość z was nie zobaczy mojej twarzy w całości ani nie pozna imienia. Nie dowiecie się co robię w życiu i jakie mam plany zawodowe na przyszłość. Dlatego lojalnie uprzedzam, że na takie pytania odpowiedzi nie uzyskacie. Cenię sobie swoją prywatność po prostu.

Wiele z was zada sobie pytanie, po co w takim razie decyduję się na zabawę tym tagiem? Bo zostałam nim dosłownie zbombardowana. Byłabym ostatnią świnią, gdybym zignorowała taką liczbę blogerek.

Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć
Otagowały mnie:

No to zadawajta te pytania, jak musita :D:D. Głód wiedzy nie będzie chyba zbyt duży, bo co jak co, ale ja nie jestem aż tak popularną blogerką jak autorka Vex, ciesząca się liczną rzeszą wygłodniałych informacji fanów :D

Nie taguję nikogo- jak ktoś ma się potrzebę uzewnętrznić to zapraszam :).

94 komentarze:

  1. Też odważyłam się na ten TAG, zobaczymy co z tego wyniknie...
    A ja mam do Ciebie pytanie, które dręczy mnie od dawna!
    Co to za zdjęcie profilowe? Dlaczego akurat takie wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś av z internetu. Kiedy na Wizażu znudził mi się poprzedni avatar z serduszkiem i widelcem, szukałam małej odmiany. Padło akurat na ten. Przywiązałam się do niego. Poza tym dość dobrze oddaje mój charakter, nudziara z małym pazurem. No i pani z ava ma okulary, tak jak ja :)

      Usuń
    2. a ja myślałam, że to Ty! (tutaj następuje dziki płacz...)

      Usuń
    3. Nie no. Aż taka ładna to nie jestem :D

      Usuń
    4. Ja też żyłam w przeświadczeniu, że to Ty:-)

      Usuń
  2. Dobrze ujete:) wrzucialam tego taga w tekst, ktory odnosil sie do roznych rzeczy:) Nie wywolalo to fali pytan a te, ktore padly w zaden sposob nie nanruszaja mojej prywatnosci.
    Szanuje Twoje podejscie:) Sama nie mam problemow z pewnym opisywaniem czy pokazywaniem siebie ale wiem, ze nie zamieszcze zdjec bliskich itd. Blog to moja strefa na ktorej od czasu sobie urzeduje.
    Mnie ciekawi skad pomysl na nick? bo to z reguly sa ciekawe historie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze oglądałam z mamą seriale latynoamerykańskie. I gdzieś tam była jakaś Zoila :D. A że w tym czasie przeżywałam fascynację językiem hiszpańskim... :)

      Usuń
  3. jakie jest dla Ciebie najbardziej niewygodne pytanie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chcesz robić w przyszłości :D:D.
      Żebym ja to jeszcze dokładnie wiedziała, to byłoby całkiem miło.

      Usuń
  4. Jak masz na imię? :P
    Co porabiasz na co dzień?
    Co w sobie uwielbiasz a czego nie lubisz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jakieś imię, ale nie pamiętam, a dowód zgubiłam :D
      Na co dzień siedzę na blogach i Wizażu. W wolnych chwilach studiuję :D
      Co w sobie uwielbiam? Hmmm, od biedy mogę napisać, że włosy. A czego nie lubię? Siebie. Dlatego tak się z siebie samej natrząsam :D

      Usuń
    2. Hehe, okej, przyjmuję ;))

      Usuń
    3. Przypomniało mi się, że w domu wołają na mnie "Misiek" :D

      Usuń
    4. He he na mnie mój chłopak mówi misiek i zdarza mu się też mówić tak na mnie publicznie,za co od razu ode mnie obrywa:D

      Usuń
    5. A ja wiem,ale nie powiem :D

      Usuń
  5. Jaki rodzaj filmów lubisz najbardziej? Jaki jest twój ulubiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie mam ulubionego gatunku. A ukochanych filmów mam kilka. Jestem ogromną fanką Gwiezdnych Wojen. Chętnie oglądam To właśnie miłość i Pamiętnik. Film, który mną najbardziej wstrząsnął to niemiecki film "Zycie na podsłuchu" o oficerze Stazi... Rewelacyjny!

      Usuń
  6. To pytanie chodzi za mną już od dłuższego czasu, a że jest okazja to się spytam:) Jak to możliwe, że na który blog nie wejdę pierwszym (lub jednym z pierwszych) komentarzy pod notkami jest twój? Podziwiam twoją wytrwałość w tym temacie:P
    Dziwnaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czemu tak jest :D. Chyba dlatego, że często odświeżam pulpit nawigacyjny :D

      Usuń
    2. No właśnie mnie też to zastanawiało zawsze, ale jakoś bałam się spytać, bo w końcu mamy razem pomieszkiwać na starość xD Moje pytanie: czy dalej chcesz zamieszkać z mną i robić z mną zupę z dzieciów i hodować futra? xD

      To ciekawe zjawisko socjologiczne, że ledwo ktoś wrzuci jakiś post, a tam pyk i komentarz Zoili :P eh, babo. Gdyby nie to, że nie jestem na socjologii i mam już prace w połowie napisaną, napisałabym magisterkę o Tobie xD
      Komentatorka roku, zrobię Ci trofeum :):):)

      Usuń
    3. To trofeum to za zasługi... Mogę?

      Usuń
    4. Chcę, chcę, chcę :D

      Usuń
    5. :D:D
      Człowiek nie może sobie spokojnie pokomentować, bo już go piętnują :)

      Usuń
    6. Ale to przecież nie piętnowanie :P

      Trofeum za zasługi! Czytaj ze zrozumieniem!!

      xD

      (powiem więcej, już mam nawet pomysł xD :D)

      Usuń
    7. mnie się zawsze robi smutno, jak coś napiszę, a Zoila tego nie skomentuje ;)
      *nie, i to nie jest żadna ironia, serio*

      Usuń
  7. ja mam pytanie ! krótki i proste : Co cię wkur*** ? :D ale tak najbardziej najbardziej na świecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo. A to dobre. Najbardziej wkurzają mnie faceci z mocno przerośniętym ego i ludzie, którzy wolno chodzą :D

      Usuń
    2. też nie lubię tego gatunku, zwłaszcza spowalniaczy :D

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o perfumy to jeszcze nie znalazłam, choć dość dobrze czuję się w I love love Moschino :).
      Ale np. jeżeli chodzi o pielęgnację to kocham słodkie zapachy- wanilię, pomarańczę :)

      Usuń
  10. Ja chyba wyjdę na świnię, bo tyle tych tagów ostatnio, że chyba przeczekam z odpowiadaniem, gdzie nie spojrzeć tam tag:D

    A mnie ciekawi w jakim stylu lubisz się ubierać:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam sprecyzowanego stylu. Czasem zakładam bluzkę w kwiatki i etno kolczyki, a czasami dżinsy, top i sweterek. Lubię też nosić koszule :)

      Usuń
  11. Ja mam do Ciebie pytania.
    Jaki jest twój ulubiony kraj na Ziemi, którym się fascynujesz i interesujesz?
    Czy chciałabyś wyjechać za granicę do pracy?/
    Wiem, że te pytania mogą Cię troszkę zdenerwować, ale wybacz. Korciło mnie. :P
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiego kraju :). Chciałabym zobaczyć wszystkie :). Marzy mi się podróż do Meksyku, Indii, ale nie pogardzę USA i Australią :). O i do Włoch też kiedyś się wybiorę :)
      Czy chciałabym wyjechać za granicę do pracy? Może- to w końcu spore wyzwanie :)

      Usuń
  12. Czy miałaś kiedyś szelki koloru pomarańczowego w niebieskie równoległoboki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam szelek... Ale mój brat jakieś miał, więc pożyczałam je sobie trochę :D

      Usuń
    2. ha ha, Zajęczaczku, któryś z moich braci posiadał właśnie takie szelki :D

      pytanko do Zoili: ulubiony kolor na pazurkach?

      Usuń
    3. Każdy, byle był fioletowy :D

      Usuń
    4. To takie szelki naprawdę istniały?? :D

      Ostatnio widziałam gdzieś taki fajny, fioletowy opik... ;)

      Usuń
  13. Jakiego koloru masz dzisiaj założone skarpetki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam skarpetek :D. Latam boso. Wcześniej miałam na sobie podkolanówki antygwałty :D

      Usuń
  14. TAG 50 pytań więc na ile pytań jeszcze musisz odpowiedzieć ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie wiem ile tych pytan jeszcze ułożyć by Cie uratować z tego TAG'u :D

      Usuń
  15. Kurde, ja nie mam serca do TAGÓW... Twardo je ignoruję od jakiegoś czasu... A tu taki wysyp. O nic nie pytam, bo z Ciebie taka małpa, że i tak nie odpowiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pisalas ze studiujesz, moge wiedziec co? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybyś mogła coś wziąć z Sephory/Douglasa est za free to co by to było? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej wyniosłabym pół drogerii :). Z Sephory wytargałabym pewnie coś Benefitu (mam słabość do kartonowych pudełek).

      Usuń
    2. Wobec tego, czy trzymasz kosmetyki w pudełkach po zapałkach?

      Usuń
    3. Nie, w takich po butach :D. Choć teraz kupiłam sobie fajne pudła z Biedronki z magnetycznym zatrzaskiem :)

      Usuń
    4. Mam to samo Zoila :) co do sephory- ja bym nabrała pełne kieszenie kart podarunkowych, sasasaaa :D

      Usuń
    5. Dobre. Nie wpadłabym na to. Moja inteligencja schowała się chyba w buty :D

      Usuń
  18. masz swojego ukochanego ?
    ile masz lat ?
    lubisz imprezować ?
    jakie masz plany na tegoroczne wakacje ?
    z jakich stron Polski pochodzisz ?
    jakiej długości masz włosy i jaki kolor ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukochany- jeszcze się taki nie urodził, który by mi dogodził :D
      Wiek- kobiet się o to w końcu nie pyta :D. Ludzie na ulicy mówią, że 15. A ja mam trochę więcej- przed 30 w każdym razie :)
      Wakacje- praca, praca, praca.
      Skąd- Wrocław, Dolny Śląsk
      Długość włosów- nie wiem, nigdy ich nie mierzyłam :). Kolor- takie nie do końca wiadomo co, czyli szatyn :)

      Usuń
  19. bardzo tajemnicza jesteś ;) O jesteś z Wrocławia :O Ja teraz studiuje tutaj :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). I jak ci się tu podoba?

      Usuń
    2. bardzo ;) całkiem inne życie.

      Usuń
  20. Skąd się wziął Twój nick?Czyżby od złośliwego krytyka literackiego?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest taki?
      Mój nick wziął się z jakiejś telenoweli latynoskiej :)

      Usuń
    2. Jako, że lubisz surowo oceniac kosmetyki byłam niemal pewna;)
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Zoil_%28osoba%29

      Usuń
    3. Hehe, nawet pasuje :D
      Nie uważam, że surowo oceniam. Po prostu mam wymagania i nie zachwycam się każdym produktem na kosmetycznym rynku :D

      Usuń
  21. czy pisujesz gdzieś poza tym blogiem?
    bardzo przyjemnie się Ciebie "czyta" ;] chętnie bym poczytała jakieś twoje inne wypociny :)
    aaaa uwielbiam twoje poczucie humoru... wiec pytam o ulubioną komedie i dowcip :) lub skecz kabaretowy :)
    jaka muzykę preferujesz? ulubiony zespół/wykonawca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Szaleję tylko na blogu :D. No i jeszcze na wizażowym forum :D
      Ulubiona komedia... Hmmm... Bardzo lubię Bridget Jones :). Komedie często mają to do siebie, że są zbyt głupawe, żebym mogła je przetrawić.
      Ulubiony dowcip? Chyba ten:
      Jaś: "Tatooooo, słyszałem, że twój ojciec był idiotą"
      Tata: "Chyba twój"
      :D:D. Tyle razy to słyszałam, a za każdym razem leżę ze śmiechu.
      Za kabaretami nie przepadam- choć są dwa, które oglądam w nieskończoność: Król Zus i Niebo :)

      Usuń
    2. Piszesz nie na blogu,ale na blogach przecież już to było uzgodnione. Nie ma bloga bez Twojego komentarza :P

      Usuń
    3. Też racja :D. Obiecuję, że już nie będę szarżować :D

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. hehe :D A tak na poważnie kiedyś trzeba zrobić nalot blogowiczek z naszego cudnego miasta :)

      Usuń
    2. Najpierw muszę schudnąć sto kilo i dokonać operacji plastycznej. Wtedy pokażę się ludziom :D:D

      Usuń
    3. Zoila marudo nawet jeśli ważysz 200 kg to mam ochote Cie poznać ;)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. To zależy. Są takie dni, gdy na kosmetyczkę patrzę z obrzydzeniem. Mam jednak takie fazy, że godziny spędzam na cudowaniu przed lustrem :)

      Usuń
  24. jak to możliwe, że nie miałam Twojego bloga w obserwowanych, chociaż go dobrze znam i często tu wpadam? :P

    OdpowiedzUsuń
  25. zadam pytanie niecenzuralne:

    czy poszlabys pod noz?:D W sensie operacja plastyczna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie. Wszystko jest jednak dla ludzi, dlatego nie potępiam osób, które decydują się na poprawki. Może kiedyś też mi się odmieni, niczego nie mogę wykluczyć :D

      Usuń
  26. szanuję Twoją prywatność, co chciałam wiedzieć już przeczytałam, a reszta niech pozostanie tajemnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ty tez z Wrocławia pochodzisz:)
    Ja w sumie nie mam oporow przed pokazywaniem czasem swojej twarezy na blogu - wiele osob wie, iz mam bloga, lacznie z mama :D

    OdpowiedzUsuń
  28. to skoro nie chcesz odpowiedziec na pytanie co studiujesz, to moze odpowiesz, czy jestes humanista czy scislowcem? i jaki przedmiot w szkole lubilas najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie jestem humanistką :). Najbardziej lubiłam język niemiecki :)

      Usuń
  29. A mi zdecydowanie wystraczy wiedzieć jak masz na imię:-)Jesteś tajemnicza i niech tak zostanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. na jakiego bloga nie wejdę tam Twój komentarz - w związku z tym pytanie, czy śpisz czasem czy tylko piszesz komentarze na blogach?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza mi się spać :D

      Usuń
    2. Sen jest dla słabych, a Zoila jest twarda sztuka!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...