Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 1 kwietnia 2012

Uśmiechnij się! Kto szuka, nie błądzi- wyszukiwania na wesoło


Gdy na blogach kilku dziewczyn czytałam o tym, po jakich frazach trafiono na ich blogi, nie mogłam wyjść z podziwu. Niektóre wyszukiwania były tak zabawne, że zacieszałam przez pół dnia. Wzorem innych blogerek, zaczęłam śledzić z uporem maniaka statystyki na moim blogu. Dziś zaprezentuję wam garść fraz z moich "źródeł ruchu sieciowego". Niektóre zostały opatrzone autorskim komentarzem :).


Obraza majestatu
krzywe kreski eyelinerem
Niechlujnie namalowane brwi
eyeliner krzywo
bardzo krzywo eyeliner 

Ekhem. Foch, jak stąd do Wa-wy. Zostałam urażona do głębi i nie wiem, czy kiedykolwiek się pozbieram. Jednocześnie zapraszam wszystkich spragnionych krzywych kresek eyelinerem (które tak trudno namalować, dlatego trzeba obczaić w necie, jak się to robi)- niebawem pojawi się kolejna porcja krzywizny.
Tych, którzy są fanami moich brwi również pocieszę- krzaczki pojawią się również niedługo. Może nawet razem z krzywymi kreskami. Pełen wypas, nie?

Instrukcja obsługi
jak się używa kremowy peeling żel do stup z biedronki- bieresz tubkie, otwierasz tubkie, wyciskasz troszku, robisz smaru-smaru po stopach, zmywasz i gotowe!
magic pen korektor lovely w pędzelku instrukcja obsługi- tu robisz kręcu-krecu tak długo aż pojawi się takie beżowe coś. To beżowe nakłada się pod oczy, bo inne obszary kiepsko kryje.
nivea antyperspirant jak uzywac- jak masz kulkę, to przykładasz kulkę pod pachę i jeździsz. Sztyft jest bardzo podobny w obsłudze, tylko trzeba najpierw trochę pokręcić pokrętłem. Najłatwiej jest użyć spray'u- pisku- psik i po sprawie.

Poszukiwany, poszukiwana
szampon szary z czerwoną nakrętką
błyszczyk z granatową nakrętką
okrągłe lakiery 

Szukanie po opakowaniu :D:D

jakie znajdę zioła które na łące- a co te zioła na łące mają robić?
szampon z etykieta baba w kapeluszu

błyszczyk w kształcie ust h- o błyszczyku w kształcie ust chyba nigdy nie słyszałam. Że co, aplikator ma być w kształcie ust, czy co?
chcem kupi bardzo bardzo tanie naklejki reggae
wywrotka plasku tesco

Przybysze z obcej planety:
banabo
tworc horroru plakat
m.s.2 tusz do kresek 002 fy`12
maslo cdo ciala aaa- tralala, tralala, masło do ciałaaaaaaa

Egzystencjalne:
czasami widze ludzi z reala- ja widzę czasem tych z Biedronki, idą z siatami
padnięta
co sie mowi jak sie idzie do spowiedzi- yyy, więcej grzechów nie pamiętam?

Niegrzeczne:
młodziutka i bardzo delikatna - 100 godzina
całowane stopy nastolatek 

Pedolife i fetyszyści tu też włażą. O mamo.

Nietypowe kosmetyczne:
odżywka na kołtuny u kotów- kici, kici, choć sierściuchu, pańcia kupiła ci odżyweczkę...
balsam do ciala ładnie pachnący wiza- balsam pachnący wizą. Ameryka, skarbie!
smarowanie paletki niveą- nie mam Nivei, ale jak ją kupię, to na pewno wysmaruję wszystkie paletki z cieniami- żeby były zadbane jak właścicielka :D
zombie malowanie twarzy
czarodziejski olowek
paletki sie gryza- mały fajt paletek nie jest zły
babydream chemiczka
póltransparentny puder do brwi

Uch, jak gorąco!
okulary sloneczne na twarzy blondynki- na pewno wyglądają inaczej niż na twarzy brunetki, szatynki, rudej czy siwej
piaskowy cud natury arizona 

Zdrowotne:
uczucie tlustosci w jamie ustnej
mam blizn- ja też mam. I to nie jedną :)

Mam nadzieję, że choć dzisiaj Prima Aprilis, nie padłyście ofiarą głupich kawałów. Śmiech to zdrowie, pod warunkiem, że nie przeradza się w płacz- a często osoby, które robią nam dowcipy nie wywołują uśmiechu na twarzy. Wszak każdy z nas ma inne poczucie horroru, tfu, humoru :).

64 komentarze:

  1. Hahaha, ale się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niechlujnie namalowane brwi - najlepsze :D

    U mnie na razie nie znalazłam jakichś wybitnych kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty, zawsze poprawiają mi humor :D ja u siebie znalazłam "blog o kozie" WTF?! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam błyszczyk w kształcie ust. Opakowanie ma takie

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, Twoje instrukcje obsługi są naj! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze można na Ciebie liczyć w kwestii poprawy humoru :))) Genialne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahahaha leżę :D Chyba też spróbuje z tą Niveą, może paletki będą lepiej współpracować :)
    Swoją droga, na początku przeczytałam " po jakich FAZACH trafiono na ich blogi"

    OdpowiedzUsuń
  8. całowane stopy nastolatek - hahahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie kwiatki:D ale mi humor poprawiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boże... Leżę i się nie mogę pozbierać haha takich wyszukiwań jeszcze nie było :P
    czasami widze ludzi z reala
    balsam do ciala ładnie pachnący wiza - moje hity!

    OdpowiedzUsuń
  11. niezle sie usmialam, serio :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahahah, świetne! Dzięki za poprawę humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uczucie tłustości w jamie ustnej hahaha

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahah genialne! tez musze u siebie poobserwowac co sie dzieje :D a ten blyszczyk w ksztalcie ust to kiedys byl lovely bodajze,takie male pipidowki za 5zl buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. "czasami widzę ludzi z reala" :D Mój tekst na dziś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poczułam się rozwalona i rozłożona na łopatki XD

    OdpowiedzUsuń
  17. bab w kapeluszu hehe:D
    czasami widzę ludzi hehe:D padnę zaraz dobre dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, jak ja lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. odżywka na kołtuny u kotów
    To mnie rozwaliło najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahaha :D Dostałam takiego ataku śmiechu że aż TŻ wpadł przerażony o co mi chodzi a moje czytanie wyglądało tak, że przeczytałam frazę do połowy, a potem taki atak śmiechu że koniec :D Super!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. haha dobre :D
    jak znajde ziola ktore na łace... xD
    odżywka na kołtuny u kotów... :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, uwielbiam posty z tej serii, zawsze poprawiaja mi humor na dzien dobry :D

    Z tym banabo chodzilo pewnie o Bonobo - czyli genialna kapele ;) balsam pachnacy wiza :D usmialam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hahaha :D u mnie takich śmiesznych nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Hah oczywiście, ze wypas:):*

    U mnie nowy wiersz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie posty! Świetne! Uśmiałam się ;) i z wyszukiwań i z komentarzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Poryczałam się ze smiechu. Nie wiem czy ci zazdrościć czy nie. Bo ja nie mam takich z kosmosu wyszukiwań ;) Ale na wszczelki wypadek sprawdze ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahahaahhahahaha XD Super, turlam się ze śmiechu po dywanie :D O ja takich fajnych nie miałam :D You made my day Zoila! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś oTAGowana :)

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/04/tag-bez-czego-nie-zasne.html

    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. natchnęłaś mnie - już niebawem u dzolls pojawi się cykl paletki sie gryza xDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i otagowałam Cię :P
      http://kotogrodnika.blogspot.com/2012/04/wieczor-z-ksiazka.html

      Usuń
  30. haha kocham twoje poczucie humoru! ♥
    genialna jesteś! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. niektóre genialne :D mnie spowiedź rozwaliła na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. hahaha super, u mnie nie ma takich śmiesznych, ale będę od teraz czujna:))

    OdpowiedzUsuń
  33. poryczałam się ze śmiechu :D
    Dlaczego u mnie nie ma takich zabawnych wyszukiwań?

    OdpowiedzUsuń
  34. Buuu... U mnie nie ma takich kffffiatkuf!
    Twoja riposta jak zawsze przebija wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Płaczę, leżę i kwiczę. :D Mnie najbardziej rozbroiło (z moich wyszukiwań) "Odchudzanie na wu ooh" - eeee? :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahaha no Twoje wyszukiwania chyba wymiatają do tej pory :D

    No i nawyraźniej Twój blog został uznany za blog pochwalny ku czci krzywej kreski :D

    szampon z etykieta baba w kapeluszu :D:D:D ciekawe, czy udało się dotrzeć do informacji, że to pewnie Mrs Potter's :D

    uczucie tlustosci w jamie ustnej - obrzydlistwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. "zombie malowanie twarzy " boskie! muszę zobaczyć jak u mnie to wygląda:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Hahahah:D popłakałam się aż normalnie;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Sikam ze śmiechu, Twoje komentarze autorskie też są mega ahahahaha :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  40. omatko, z tego szczęścia i uhahahahahahania najpierw się oplułam, a potem radośnie... obsmarkałam :D też zbieram swoje bezcenne 'źródłowe' mądrości, ale póki co za mało ich na notkę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne :)) ale się uśmiałam :))

    OdpowiedzUsuń
  42. okulary sloneczne na twarzy blondynki- na pewno wyglądają inaczej niż na twarzy brunetki, szatynki, rudej czy siwej :D ahahaha dobre :) miłe zakończenie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie rozwaliło m.in. zaklasyfikowanie "m.s.2 tusz do kresek 002 fy`12 " jako przybysza z obcej planety [faktycznie tak wygląda :D] oraz zestawienie: eyeliner krzywo+bardzo krzywo eyeliner - ale obowiązkowo w tym zestawie i w takiej kolejności :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Najlepsze - wyszukiwanie po opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. hahaha no usmialam sie, ale Twoje komentarze do tego sa swietne:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale się uśmiałam:D zwłaszcza z kici kici:D

    OdpowiedzUsuń
  47. chyba najlepsze frazy jakie dotąd czytałam :D

    'szampon z etykietą baba w kapeluszu' zabiło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! mnie też 'baba w kapeluszu' rozwaliła :)

      Usuń
  48. Czytałam i im dalej w las, tym bardziej histerycznie się śmiałam :D No skąd tacy ludzie się biorą, ja nie pojmuję.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. "chcem kupi bardzo bardzo tanie naklejki reggae" - padłam :D
    najbardziej jednak zastanowiło mnie:
    "uczucie tlustosci w jamie ustnej" :D wtf?!

    OdpowiedzUsuń
  50. ej, szary szampon z czerwoną nakrętką to chi - kto szuka nie błądzi, zawsze się znajdzie odpowiedź ;D
    stopy nastolatek - hit xdd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...