Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 13 kwietnia 2012

Celia-Cud... Znaczy się nude. Celia Nude Pomadko-błyszczyk nr 602

Podczas przeglądania swoich zapasów kosmetycznych i związanym z tym testowaniem wszystkiego, co nawinęło mi się pod rękę, doszłam do wniosku, że szminki nie są dla mnie. Cóż takie życie. Trzeba było stanąć przed lustrem i powiedzieć sobie: "skarbie, twoje usta są za wąskie na matowe szminki". Bolało? Bolało. Bo jak nie szminka, to co? Błyszczyk. Ble, fuj, karpi pyszczek i poprzylepiane włosy. Idealnym rozwiązaniem dla szminkomaniaczki, która właściwie powinna sięgnąć po błyszczyk okazała się Celia.

Sporej części z was Celia kojarzy się z mamami i babciami. Wiele z was pamięta tusz w kamieniu i chemicznie pachnące, pudrowe szminki. Jednak współczesna Celia (po mariażu z Daxem) to naprawdę przyjemne kosmetyki w śmiesznych cenach.

Seria pomadko-błyszczyków Nude pojawiła się na rynku stosunkowo niedawno. Jako ogromna fanka tego kosmetyku w wersji klasycznej, musiałam dorwać nudziaka. Po szybkim zbadaniu sprawy padło na nr 602.

Szminko- błyszczyk łączy w sobie cechy jednego i drugiego. Powiedziałabym, że to taki błyszczyk w formie sztyftu pozbawiony tego, czego w błyszczykach nie lubimy najbardziej, czyli lepiącej konsystencji. Celia jest naprawdę leciutka. Nie daje mocnego, tępego krycia. Wykończenie jest połyskujące. W przeciwieństwie do "zwykłej" wersji szminko błyszczyka, seria Nude jest całkowicie bezdrobinkowa. Mazanie się Celią to prawdziwa przyjemność. A smarować się nią trzeba jednak często- bo na ustach wytrzymuje jedynie 2 godziny- co jest dobrym wynikiem, jak na błyszczyk, ale średnim, jeżeli chodzi o pomadkę.

Bardzo podoba mi się to, że Celia oprócz nadawania koloru, pielęgnuje usta. Gdy nakładam ją na podsuszone wargi, lekko wchodzi w załamania (spokojnie, nie jest to dramatyczny efekt- co można zaobserwować na zdjeciu), ale po kilku chwilach usta są już bardziej miękkie, załamania znikają i nic się nigdzie nie zbiera. Pielęgnujące działanie kosmetyków kolorowych zawsze stanowi plus.

Ogromną zaletą jest także opakowanie- w kolorze starego złota, częściowo zmatowionego. Bardzo eleganckie, wytrzymałe jest prawdziwą ozdobą kosmetyczki.Wygląda o niebo lepiej niż opakowania np. Maybelline czy L'Oreal Colour Riche.

Największym minusem tego produktu jest jego zapach. Celia poszła po rozum do głowy i zrezygnowała z drobinek, ale niestety nie zmieniła drugiego minusa produktu, czyli zapachu. Nie zrozumcie mnie źle, nie jest on najgorszy. Jednak ja w miejscu chemicznego winogronowego aromatu z chęcią poczułabym wanilię.

To może przejdę teraz do sedna, czyli kolorów. W palecie mamy do wyboru 6 odcieni. Ja skusiłam się na 602. W opakowaniu określiłabym go mianem brzoskwiniowego różu. Na ustach wybija bardziej róż niż brzoskwinia, ale nie jest to taki tandetny Barbie pink. Polubiłam ten kolor, ale gdy wykończę tę szminkę z pewnością skuszę się na inny- przecież zostało mi jeszcze 5 do przetestowania :)



Bardzo polecam, ale paradoksalnie błyszczykomaniaczkom. Osobom szukającym długotrwałego efektu radziłabym omijać ten kosmetyk.


Skład: Isocetyl Stearoyl Stearate, VP/Hexadecene Copolymer, Polybutene, Microcrystallina Cera, Caprylic/Caprylic Triglyceride, Ricinus Communis Sees Oil, Candelilla Cera, C30-45 Alkyl Methicone, Tocpheryl Acecate, Ascorbyl Palmitate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Propylparaben, BHA, Parfum, Buthylphenyl Methylpropional, +/- [Titanium Dioxide, CI 15850, CI 15985, CI 16035, CI 17200, CI 19140, CI 45410, CI 77491, CI 77492, CI 77499]

Cena: ok 10 zł
Dostępność: małe drogerie z polskimi kosmetykami- we Wrocławiu Tanyo na placu Zielińskiego i drogeria na Hali Kupców Perła
Ocena: 4,5/5

104 komentarze:

  1. Śliczny kolor,bardzo mi się podoba,bo lubie róż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ślicznie, może się skuszę. Tylko gdzie ja ją dorwę? Chyba pozostaje zamówić przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  3. te pomadki wolaja do mnie z kazdej strony, sama sie w koncu skusze jak wreszcie dotre gdzies gdzie sa w sprzedazy. niestety nie mam teraz czasu na tramwajowe wojaze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda ten kolor na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny kolorek, mam jednak problem ze zlokalizowaniem produktów celii w mojej okolicy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor fantastyczny! :) Ale niestety konsystencja nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem przyjemny kolorek :) U mnie nie spotkałam nigdy kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. tusz w kamieniu? co to za cudak?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek:) Szkoda tylko, że ja się nigdzie nie spotkałam z tą firmą:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt bardzo mi się podoba, takie idealne naturalne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest przepiękna;) muszę taką mieć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cos pieknego. szkoda tylko ze celia jest tak ciezko dostepna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam ją ostatnio kupić ale był tylko tester a szminki się skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi się podoba kolorek, ale u nas w Krakowie nie ma kosmetyków Celia, kurcze. :<
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglada bardzo przyjemnie, naturalnie - podoba mi sie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :) uwielbiam te pomadki ;) mam 606 i 601 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, ale świetnie wygląda! Zastanawiam się gdzie można dostać produkty tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie wygląda na ustach. :)
    Ps kupiłam jednak róż Bell nie mogłam się oprzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny kolor, naturalny, muszę taki mieć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlaczego ja źle wyglądam w jasnych szminkach, no dlaczego? :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor jest wspaniały, a opakowanie boskie! Gdybym tylko gdzieś widziała te szminki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja ją chcę, nooo! Obawiam się trochę, że kupując przez internet nie ustrzelę koloru a w sklepach stacjonarnych nie mogę dorwać :| A Wy nic, tylko kusicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię ich szminko błyszczyki, ale tę "nude" też chcę wypróbować :) Prezentuje się bardzo ciekawie .

    OdpowiedzUsuń
  25. heh rzeczywiście jak słyszałam Celia- to kojarzyło mi się to z jakimiś babcinymi kosmetykami.

    muszę koniecznie się z nią rozejrzeć :D choć podejrzewam, że będzie ciężko ją dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna, naturalna. Takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda bardzo przyjemnie :) muszę zebrać tyłek i w końcu jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam numerek 603, wszystkie śliczne są :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie tez Celia kojarzy się z mamą. Nigdy nie przepadałam za firmą ale może warto się przyjrzec na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG, boska ta pomadka :) W poniedziałek lecę jej szukać w mojej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ojj marzy mi się taki nudziak z celii, ale jeszcze nigdzie na nie u mnie nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny kolor, kupię ze dwie te pomadki jak znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie moge jej nigdzie dorwać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków, ul. Gramatyka, Drogeria Magdalena :)

      Usuń
  34. Uwielbiam szmineczki Celii.Z serii Nude mam już 603, a teraz chcę upolować 601- wg mnie najładniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajna! Muszę je poszukać gdzieś:)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładny kolor, Celia kusi mnie już od dawna, ale nie widuję jej w drogeriach :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna, bardzo mi się podoba! Nie wiem, gdzie mogę u mnie dostać kosmetyki Celii, ale poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prezentuje się bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. przychodzę tu z dobrym słowem XD
    mam i lubię &(parafrazując panienkę diggerową) jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  40. to ja czekam na kolejne kolory, bo któryś musze sobie w końcu wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje usta są w strasznym stanie i nie mogę używać pomadek ;(

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja też ja wkrótce przetestuję, bo wysłałam babcię na tajną misję poszukiwań Celii Nude w kosmetycznych na bazarku i misja została zakończona sukcesem :D Również wybrałam 602 :]

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawi mnie ;D mam do niej dobry dostęp więc może się skuszę:P

    OdpowiedzUsuń
  44. ZO !! Ty człowieku nie masz małych ust!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kupiłam niedawno tą pomadkę w odcieniu 606 i kocham ją od pierwszego użycia :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładny odcień tej pomadki. Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Chociażnie przepadam za pomadkami Celii- ta bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  48. Dobra, ręce do góry! Wyskakuj ze szminki! :) A poważnie, to zazdroszczę. Nigdy na nie jeszcze nie trafiłam, a ta wygląda cudnie. Dawno mi się tak nudkowa szminka nie podobała.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi za to Celia kojarzy sie z zieloną szminką :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja lubię i szminki i błyszczyki więc się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. do Perły mam bliziutko, no to pójdę i kupię :) kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jejjj tylko gdzie je dostać?kusicie nimi kusicie!! a ja uwielbiam takie szminki jak opisujesz!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wygląda bardzo ładnie, chociaż nie ukrywam, że wolałabym coś bardziej "kolorowego" :) No, ale nude to nude.. ;) fajnie wiedzieć, że polskie firmy mają się czym pochwalić!

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam ją niecały miesiąc i uwielbiam! Ja dorwałam bardziej różowy odcień, 601 :) Ustokosmetyk idealny.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie się prezentuje :) szminek celia jeszcze nigdzie nie widziałam, poza blogosferą ;)

    masz świetny styl pisania <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolor śliczny :) i wcale nie masz takich wąskich ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. ślicznie się prezentuję, muszę rozejrzeć się po małych drogeriach czy mają jakieś produkty z Celii bo mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj w klubie - też nie należę do osób, które mogą pokusić się o używanie szminki, choćbym bardzo chciała :(. O tym produkcie naczytałam się już wystarczająco dużo, żeby się skusić :)

    A jeżeli chcesz poznać swoje prawa jako Konsumentka w internecie - polecam kolejną część Poradnika Konsumentki: http://2bigcitylifes.blogspot.com/2012/04/poradnik-konsumentki-cz-3.html

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. zaczęłam ich intensywnie poszukiwać żeby pomacać i sobie coś wybrać ale jak na razie susza nigdzie nic nie ma :/ chyba będę zmuszona do każdej drogerii wchodzić puki nie znajdę :) bo to jest cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolor piękny, ale dobrze że napisałaś o błyszczykowym efekcie... Nie znoszę błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  61. Już od dawna szukałam takiego cuda. Tylko, że u mnie Celii to nie widziałam... Na razie używam szminek Essence, mają podobną formułę. Nie są matowe, trochę się błyszczą. Ale na pewno gdy napotkam Celię to przyjrzę się jej bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  62. celia ma naprawdę bardzo fajne kosmetyki i to w niskich cenach, bardzo lubię polskie firmy. obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo lubię Twój sposób pisania :) Tej pomadki nie miałam ale mam inną z firmy Celia i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  64. No masz, a ja dziś szukałam informacji, jakimi kolorami malować wąskie usta... uwielbiam soczystą czerwień, ale właśnie ze względu na wąskie usta chyba będę musiała z niej zrezygnować...:C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnuj z czerwieni! To także mój ukochany kolor :). Tylko wybierz taką z połyskiem :)

      Usuń
  65. Nie miałam tej pomadki ale podoba mi się odcień.

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie miałam tych pomadek. U mnie ciężko z dostępnością ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  67. Wygląda przyjemnie, nawilża.. Oby niebawem mi nie wpadła w ręce :P

    OdpowiedzUsuń
  68. Czyli z tego co wyczytalam pomadka ta zostala stworzona w sam raz dla mnie;d

    OdpowiedzUsuń
  69. Super kolor, ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Witaj, oTAGowałam Ciebie i jeżeli masz ochotę przyłączyć się do zabawy to serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja przekonuje sie do pomadek. Czesto po prostu o nich zapominam. Ale tez kupilam nudziaka. Zobaczymy jak sie sprawdzi na co dzien :) kiss kiss
    zapraszam
    mam nadzieje ze humorek dopisuje mimo braku pogody

    OdpowiedzUsuń
  72. Pięknie wygląda:) Lubię szminki zarówno w mocnych kolorach jak i takie dające delikatniejszy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  73. kolor calkiem ladny:)ja sie tak napalilam na Celie ze kupilam prez internet odcien 601 i musze powiedzec ze zupelnie do mnie nie pasuje , wygladalam strasznie tandetnie i musialam sprezdac siostrze;D

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny kolorek - uwielbiam takie nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
  75. zgodzę się, jest świetna i pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wygrałam ją i szybko się polubiłyśmy - bo to takie coś pomiędzy pomadką i błyszczykiem. Chemiczne winogrono trochę mnie drażniło, ale potem przeszło. Najbardziej zabolało, kiedy się... złamała.
    Brawo, Słoma, Ty i Twoje dwie lewe ręce.

    OdpowiedzUsuń
  77. Spory wybór Celii ma też drogeria na Drukarskiej, jest tam w ogóle sporo fajnych polskich kosmetyków (Vipera, Bell, Ziaja)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tę drogerię, kiedyś kupiłam tam puder Paese. Dawno jednak tam nie było, muszę się przejść

      Usuń
  78. wow ale piekny róz!!! muszę poszukać w sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  79. od kilku tyg moja ulubiona. mam ten sam problem co Ty z używaniem standardowych pomadek, celia jest pomiedzy i idealna do tego

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny odcień pomadki! :) sama mam chęć na taka i chyba sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Pięknie ten kolor wygląda w opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Uwielbiam absolutnie te pomadko-bł. Celii, a i dla samej firmy ten kosmetyk jest strzałem w dziesiątkę. Mam dwa odcienie 601 i 603 i bardzo podoba mi się nie tylko efekt, jaki dają, ale również i obłędny zapach, a z kolei na opakowanie jest miło popatrzeć i aż ciężko uwierzyć, że za 10 zł można dostać taki fajny kosmetyk, w pięknym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...