Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 4 marca 2012

Nudziarstwo, czyli nude wraca jak bumerang

Gdy kilka lat temu świat oszalał na punkcie nude, jakoś nie byłam przekonana. Nude kojarzyło mi się z tandetną jasnoróżową szminką albo ustami w kolorze korektora. Z czasem jednak zaczęłam się przyglądać makeup no makeup i coś mnie skusiło, żeby spróbować. Choć nudziarą nie zostałam, to jednak czasami zdarza mi się sięgać po takie delikatesy.

Dziś przedstawię wam nowości kosmetyczne, które z pewnością przypadną do gustu nudziarom z krwi i kości.


1. Celia
Nasza rodzima Celia wprowadziła niedawno do sprzedaży nową wersję popularnego pomadko-błyszczyka. Tym razem do wyboru mamy 6 odcieni nude. Jestem ogromną fanką tego kosmetyku (kto o tym nie wie, niech się przekona TU), dlatego musiałam kupić także nudziaka. Mój wybór padł na nr 602- który nie wiedzieć czemu na stronie jest pomarańczem. W rzeczywistości to jasny delikatny róż.
Zdjęcie pochodzi ze strony Celii
2. Randka z Viperą
Vipera wprowadziła nową serię szminek Rendez-Vous, w palecie której znalazło się kilka odcieni nude. Oglądałam testery tej szminki- jest całkiem kryjąca.

 Zdjęcia pochodzą ze strony Vipery
3. Essence
Marka Essence co pół roku wprowadza do swojej oferty nowości. W nowym asortymencie pojawiły się lakiery nude- i jest ich aż 7, a każdy z nich ma apetyczną nazwę. Skusiłam się na 04 iced latte i 06 hazelnut cream pie.
 Zdjęcie pochodzi ze strony Essence
Essence miało w swojej ofercie kilka szminek i błyszczyków nude, ale dorzuciło jeszcze:
Zdjęcie pochodzi ze strony Essence
4. Catrice
Marka Cosnovy skierowana do ciut starszych nastolatek także wprowadziła kilka nowości. Pojawiły się aż 3 nowe szminki nude (wcześniej była tylko jedna Be Natural).

Nudzicie czasem? Czy jesteście zdecydowanymi fankami koloru?

64 komentarze:

  1. Fanką nudziaków nie jestem, choćby dlatego, że ludzie mają tendencje do ustępowania mi miejsc w autobusach, gdy użyję nudziakowego odcienia :P.

    Ale kolor błyszczyka Essence Deep Rose do mnie przemawia. Ciekawe jaki jest na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudzimy, szczególnie ostatnio na paznokciach ;)
    Pomadko-błyszczyk z Celii- muszę koniecznie poszukać .

    OdpowiedzUsuń
  3. nude na ustach nie, na paznokciach owszem :D
    mam swojego ulubieńca z nails inc. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak deep rose musi być mój!
    Faktycznie nudziaki wracają jak bumerang.Nawet w moim prywatnym odczuciu.Raz mam dość a innym razem nie mogę bez nich żyć.Jako, że ostatnio namiętnie uprawiam makeup "no makeup" czuję, że moje zbiory się powiększa.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taki kolory szminki jak te z vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo lubie nudne usta ale aby je uzyskac to raczej uzywam blyszczykow niz szminek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się odcienie nude podobają, ale te beże i typowe "korektory" zdecydowanie nie. Wciąż uważam, że to tandetne ;P. Według mnie odcień nude trzeba umieć sobie dobrać. Mi na przykład pasują trochę ciemniejsze "nudziaki" wpadające w róż lub czerwień. Wszelkie beże i jasne brązy wyglądają na mnie strasznie trupio.

    OdpowiedzUsuń
  8. od bardzo dawna chce kupic szminke nude ale zawsze kiedy po nia wyruszam kupuje cos zupelnie innego... tak samo zrobilam dzis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery mi się podobają,ale pomadki nie.Nie lubię takich kolorów na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze nigdy nie próbowałam nude na ustach, na paznokciach wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za lakierami nude, natomiast pomadki owszem, a ta z Celii jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nudziakową pomadkę Celii i uważam, że jest znakomita!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa Twojej relacji z używania kultowej Celii, a nudziaki lubię, chociaż jest tyyyyyle innych kuszących barw.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham szminki celi ! :) Właśnie szukam jakiegoś nuda :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że bierze mnie teraz na kolory to wszelkie odcienie nude już na stałe zagoszczą w mojej kosmetyczce i szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszędzie tak "nudno" ostatnimi czasy, a ja się wprawiam w kolorze :)
    gdzie można dostać szminki z Celii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tanyo (stoisko nr 13) na placu Zielińskiego :)

      Usuń
  17. Ja muszę tu przestać zaglądać, bo naprawdę moja lista zakupów przez Ciebie się powiększa! A tak poważnie, to ja nie za często używam szminek, bo moje usta są naprawdę duże, a jak je jeszcze czymś pomaluję to wydają się jeszcze większe, chociaż na jednego nudziaka bym się chyba skusiła i zobaczyła jak się będę w nim czuła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kolory tych szminek : )
    Zapraszam do mnie <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale nud(e)no! ;) Wszędzie te nudziaki. Ja teraz mam nudziakowy szał paznokciowy. Szminkowy też, ale mniejszy, bo usta coś w nie najlepszej kondycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem fanką nude :) Jestem blondynką, ale mam brązowe oczy, więc oko zazwyczaj robię na ciemno, a usta w kolorze nude :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię szczególnie lakiery nude, a o szminkach Celii słyszałam wiele dobrego tylko jakoś nigdzie nie mogę ich złapać :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham nudziaki-zwłaszcza na ustach,gdyż oczy maluję dość mocno,więc z ustami nie chcę przesadzać:) z Twojego postu nteresują mnie zwłaszcza pomadki Vipery :)a ja na tę chwilę używam nudziaków z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie nude nudne nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nude od czasu do czasu jest dla mnie dobrym uspokojeniem się po kolorowych szaleństwach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam nude w makijażu i na paznokciach, bardzo mnie to ratuje w dni, kiedy nie wiem co na siebie włożyć i jak się umalować:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Często przynudzam, zwłaszcza na uście
    - odpowiednio dobrany nudziarz na ustach wygląda miodnie!

    Na oczach dawniej tak, ostatnio niebieszczę, ziewlenieję, fiolecę, różowieję, pomarańczę...

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię przynudzić od czasu do czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wstyd się przyznać, ale nie mam żadnego nudziaka :x Chyba czas to zmienic

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam nude na ustach :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nude na paznokciach to jest to,kolorowe mnie wrez denerwuja. pomadka z celi boska!

    OdpowiedzUsuń
  31. Na ustach wolę kolor, ale paznokcie czasami lubię w takich cielistych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę kupić idealnego nudziaka na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja uwielbiam nude ! Jednak niekiedy przy mojej bladej cerze odcienie te wygladaja trupio ;/ mam chrapkę na ten pomadki celii, tylko nigdzie nie umiem znaleźć u siebie stoiska tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie nudziak na usta to chyba obowiązek, bo zawsze oczy mam jebitnie podkreślone. ale w sumie rzadko się tym przejmuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. ja dopiero niedawno przekonalama sie Nude,i to tez nie do wszystkich,bo w niekazdy odcien mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam cielaczki, szczególnie pomadki ;) Świetna jest z Celi pomadka z kolagenem 101. Ma świetną trwałość i konsystencję, a do tego kosztuje 10 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię nude, szaleje z kolorowymi paznokciami u nóg.
    Muszę zdobyć któryś lakier z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jestem nudna i na paznokciach i na ustach :) bardzo lubię ten trend. Ale przyznaję rację: kiedyś też kojarzył mi się z korektorem na ustach :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja kocham nudziaki, szczególnie na ustach. Po inne kolory szminek właściwie nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeeeeny jak ja kocham nude...osobiście nie lubię moich dość ciemnoczerwonych ust, dlatego praktycznie zawsze je nudziakami traktuje, dobrze się w nich czuję:) choć czasem zdarzy mi się jakiś "kolor" na ustach:) Jeśli chodzi o pomadki zawsze używam z Inglota, są jasne, kryjące także u mnie daję radę. Teraz czaję się też na Darling z Gosha, a tu widzę, że Vipera ma świetne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam pomadki Celia! Mają wspaniałe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam szminki i lakiery nude :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam parę nudziaków, ale faza na nie już mi przeszła, teraz mam słabość do wszystkiego co ostre, wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię wszystko, co cieliste, aczkolwiek zaobserwowałam u siebie ostatnio mocny pociąg do kolorowych ust, najchętniej w malinie lub fuksji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię i mocne kolory i odcienie nude:) Raz mam fazę na czerwienie, róże i pomarańcze, a innym razem na cielaki:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie, ze nudziaki są na topie. Muszę się rozglądnąc za jakąś szminką.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cieliste pomadki to nie jest "mój typ" ale mam kilka i w sumie dość często używam, w końcu są baardzo uniwersalne:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Raczej unikam nude, szczególnie pomadek- okropnie w nich wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nude jest bardzo ciekawym stylem, co prawda ja wolę coś wyrazistego, ale nie wszystkie okazje są na to dobre :) na odpowiednie lakiery bude czaiłam się i czaję od bardzo dawna, jak tylko natknę się na te z essence, nie omieszkam się na nie rzucić :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja nigdy nie wyrosnę z pomadek nude, po prostu je uwielbiam :) Ale co chwilę mam pociąg do wszelkich innych kolorów, od czerwieni po fuksje i fiolety itd.
    Jeśli chodzi jeszcze o nude to ostatnio namiętnie używam tej pomadki z Catrice Be natural, bardzo mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam nude - i na pazurkach i na ustach

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja się zakochałam w tej "nudzie" coraz więcej rzeczy przygarniam do siebie koloru nude :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oczywiście, że nudzę. I wcale nie mam na myśli makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja to jestem nudna, bo uwielbiam takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  55. W jakiej cenie są te pomadki Celia i gdzie je można dostać? niestety nigdy nie rzuciły mi się w oczy.
    Kochana zaciekawiłaś mnie nimi, też lubię nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
  56. A jak z tymi drobinkami, na którhodzi mi o pomadkobłyszczyk Celii. Nie przeszkadzają Ci?

    OdpowiedzUsuń
  57. ucięło kawałek: chodzi o drobinki, na które narzekają na Wizażu w KWC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria nude jest bezdrobinkowa, co mnie zaskoczyło :)

      Usuń
  58. Ciekawa jestem jak się spisują pomadki Vipery, nie miałam jeszcze prawie żadnych kosmetyków z tej firmy - poza cieniami jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...