Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

czwartek, 1 marca 2012

Mała randka z ulubieńcami lutego

Luty wielu osobom kojarzy się z miłością. Nic dziwnego w tym miesiącu obchodziliśmy Walentynki, czyli święto wszystkich zakochanych (choć ja uważam, że miłość powinna być na co dzień a nie od kiczowatego święta). Dziś zaprezentuję wam produkty, które pokochałam w lutym.

Z kosmetyków kolorowych najczęściej na moich powiekach gościł fioletowy liner z Essence. Zmieniałam mu tylko tło- sięgałam po cień sypki My Secret nr 5 albo połączenie MIYO 04 Vanilla z Inglotem 344. Paznokcie z uporem maniaka malowałam lakierem Colour Alike Earth Rose (jedna warstwa, jedna warstwa!). Usta smarowałam tylko pomadką Alterra (trochę niezbyt przyjemnie pachnie, ale co tam). Przed wyjściem kropiłam się wodą toaletową z Essence, która choć jest monotonna i się nie rozwija to jednak smakowicie pachnie watą cukrową.

Perłą w koronie jest jednak olejek Babydream, który docelowo przeznaczony jest dla mam na rozstępy. Mamą nie jestem, nie będę i nie zamierzam, ale rozstępy posiadam. Machnę wam wyczerpującą recenzję na jego temat :).

A co was rozkochało w sobie w lutym?

48 komentarzy:

  1. mam jeden lakier Colour Alike, ale rzadko maluję nim paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jest Alterra i coś z Baby Dream :D
    Pewnie u mnie będzie podobnie, jutro zrobię ulubieńców jak światło dopisze :D
    Mam klasyczną oliwkę z BD, tak lepsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie miałam klasycznej. A tę kupiłam na rozstępy i sprawdza się genialnie :)

      Usuń
  3. Oooo to czekam na recenzję tego olejku z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wata cukrowa? O rety, i ja nie mam tego zapachu? :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejku Babydream używam i kocham- w przeciwieństwie do balsamów problematyczne miejsca regularnie nim smaruję gdzieś od wiosny/wakacji i moje mega rozstępy są widoczne tylko gdy ktoś będzie sie bardzo przyglądał i wiedział, że gdzieś tam były ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez mam problem z rozstępami, w takim razie z niecierpliwością czekam na recenzję tego olejku

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ślepam i głucha - gdzie to można taką wodę powąchać? W Naturze? Innych sieciówkach/niesieciówkach? Jestem ciekawa woni cukrowowacianej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze, o ile zostały jakieś resztki tej edycji :)

      Usuń
  8. Fioletowy linerze Essence, bądź wreszcie mój, bo mnie kuszą i kuszą zewsząd ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten olejek dla mam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. taaak, zdecydowanie oliwka rządzi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier jest cudny, muszę obadać w Rossmannie ten olejek :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. No to czekam na recenzje tego cudeńka na rozstępy :) Chociaż o tych dzieciach nie mów nigdy że nie, bo nie wiadomo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie mów nigdy z tymi dziećmi ;P. czekam na recenzję w takim układzie :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O to ja czekam na recenzję tego olejku babydream! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sypaniec My seacret kocham go :) i oliwkę BD też:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dokladnie, kiedys mieli te podklady w tubkach bez pompki i wtedy byly okej, a teraz to szlag czlowieka nie raz trafia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Spowiadaj się z działania tego olejku :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor ma ten lakier, a tego olejku jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam z sypkich cieni ciemną zieleń - używam jej niestety tylko na większe wyjścia :) żelka mam i lubię :) moi ulubieńcy to chyba jednak ten Inglot cały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w takim razie czekam na recenzję olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię bardzo ten eyeliner essence, ma świetny kolor!
    A gdzie kupiłaś lakier, bo od jakiegoś czasu poluję na color alike :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W olejku się coraz bardziej zaajlawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się:) a ja swoich ulubieńców już pokazałam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jest słaby,a le go polubiłam:)
    chętnie kupię babydream na rozstępy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. moim zdaniem pomadka Alterry ladnie pachnie, no ale to subiektywne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Machnij recenzję :) bo matką nie jestem, może kiedyś będę, a rozstępy też mam tu i ówdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam, po prostu uwielbiam tą oliwkę dla mam z Babydream! Na moje rozstępy nie działa, ale ja wychodzę z założenia, że nic raczej ich nie pokona, ale rewelacyjnie pachnie i genialnie nawilża skórę:). Ostatnio kupiłam sobie płyn do kąpieli z tej serii i też go U W I E L B I A M!

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej, ktoś używa olejku na rozstępy na rozstępy !!! :D ja uwielbiam go do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja jeszcze nie próbowałam olejku babydream, choć mamą jestem i niedługo znowu będę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak to nie zamierzasz być mamą ?!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy jeśli tylko masz na to ochotę :)
    http://basia-kosmetyki.blogspot.com/2012/03/tag-u-spowiedzi-czyli-moje-kosmetyczne.html

    Buziaki ;*

    PS. Czekam na recenzję olejku Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja pomimo tego, że dziecka nie urodziłam to rozstępy też mam więc chętnie bym kupiła ten babydream ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tę oliwkę walę na włosy od niedawna. Zapach mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja ten olejek mam do ocm i na włosy ;) Rozstępy też posiadam, ale nie są świeże, więc nic nie zdziałam.

    Ten wkład z Inglota wygląda ładnie :) trzeba będzie go wymacać przy wysepce ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Napisz, napisz o tym olejku.Może wreszcie przekonam się do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak jest machnij recenzję tego olejku Babydream :))

    OdpowiedzUsuń
  37. normalnie używałam zwykłej dziecięcej oliwki za babydream, ale na pewno spróbuję tego olejku :* dzięki

    OdpowiedzUsuń
  38. zaskoczyłaś mnie tym cieniem sypkim z My secret. Ja go jeszcze nie przyuważyłam. Zainteresował mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę doczekać się wizyty w naturze, bo wreszcie kupię ten eyeliner tylko na razie w wersji czarnej i chyba skusze się na ten cień My secret. Też czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Olejek Babydream i pomadka Alterra to również moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekam na recenzję Olejku Babydream. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. badzo fajny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...