Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

środa, 21 marca 2012

Kreskowiec pospolity vel. Pstrokacizna Chodząca, czyli koktajl kolorów na początek wiosny

Wiosna! To dziś temat numer jeden. Oficjalnie można zdjąć kożuch i przywdziać baletki. Grzecznie chowamy szare swetry do szafy i wyciągamy wszystko co kolorowe i pstrokate.

Ponieważ dziś jest tak szczególny dzień, to notka będzie równie specjalna, bo makijażowa. Wiecie, że ja i pędzle mamy ze sobą na pieńku, ale taki optymizm we mnie wstąpił, że złapałam co żywsze kolory cieni i przedstawiam wam kolejne DZIEUO.

Oczywiście, jestem ślepa jak kret i dopiero na zdjęciach zauważyłam, że moja boska fioletowa kreska jest troszku przerywana. Przymkniecie oko i wybaczycie ślepakowi? :D:D



Czym tym razem potraktowałam swoje ślepia?

Złapałam paletkę z zeszłorocznej kolekcji wiosennej My Secret i popełniłam przestępstwo zgwałcenia na zielonym cieniu (o paletce pisała TU). Następnie złapałam kobaltową kredkę od Hexx i namalowałam nią zewnętrzny kącik. Kredkę roztarłam cieniem Salt'n'Peppermint z paletki Sleek PPQ (swatche są TU). Ten cień położyłam też na dolną powiekę. Na linii wodnej wylądowała również kredka od Hexx (mój ukochany kolor ever, pal licho, żem niebieskooka). Namalowałam kreskę (no, powiedzmy CZĘŚĆ kreski) na górnej powiece za pomocą żelowego linera Essence (pisałam o nim TUTAJ). Cień Vanilla z MIYO położyłam w wewnętrznym kąciku i roztarłam nim trochę górną granicę. Na rzęsach znalazł się tusz z Oriflame z Glamour- dupa nie tusz.

Boże... Co ja robię?! Step tworzę? Do tego czegoś? O mamo.

Uprzejmię informuję, że oczekuję tylko i wyłącznie zachwytów nad moimi umiejętnościami. Osoby nie akceptujące tego jednozdaniowego regulaminu proszone są o opuszczenie niniejszej strony, w przeciwnym wypadku grozi kara bana(na :D).

69 komentarzy:

  1. Fajny multikolorowy makijaż. Wytuszowałabym tylko mocniej rzęsy ale to pewnie wina dupy nie tuszu, jak piszesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wściekła, bo to efekt ze 100 warstw tuszu!

      Usuń
    2. Wdech, wydech, wdech, wydech :) Aha i zapomniałam się pozachwycać. Och, ach super ślicznie ;*

      Usuń
    3. Zoila, znam ten ból [bulbulbulbul...] - na swoim ostatnim makijażu położyłam trzy warstwy tuszu, a to wraz gdzieś przepadło i nie widać tego na zdjęciu.

      Yay, jestem top top spamer!^

      Usuń
    4. ło matko, a ja początkowo myślałam, że w ogóle nie masz wytuszowanych rzęs, a teraz czytam, że to aż 100 warstw :P
      ale makijaż ładny, na wiosnę idealnie :)

      Usuń
    5. Zoila, wytuszowalabys rzesy :P

      Usuń
  2. Jakie wspaniałe!!:)

    Nowy wierszyk u mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie świeży makijaż, aż czuć wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym makijażu widać wiosnę na całego ;))
    Pozdrawiam. Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czadowo:P ten tusz coś rzeczywiście kulawy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jest z mocniejszymi rzęsami będzie cudownie.

    mam tusz z Glama i potwierdzam d*** nie tusz nie wiem jak można dać za niego 32,90 ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Polaczenie kolorkow bardzo mi sie podoba,ale ten tusz to chyba z tych "niewidzialnych" :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ale ładnie Ci to wyszło! Bardzo mi się podoba, ja też chcę takie kolorowe oko! I tak na marginesie cieszę się, że się nie skusiłam na ostatni numer Glamour z dołączoną do niego "dupą" ;)))) haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci to wyszło.. ładne dobranie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo kolorowo *.* Ruda approved :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny makijaż na wiosenny spacer :)
    Co do jakości wykonania się nie wypowiem, bo moje własne umiejętności są marne :P

    OdpowiedzUsuń
  12. faaaajnie Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak przystalo na osobe przestrzegajaca regulaminow: jeju jejuuu ale cudowny makijaz :D :)))



    A tak calkiem serio to na prawde fajne zestawienie wiosenne, przywodzi na mysl piekne kolorowe dni. brakuje mi tylko mocniejszych rzes.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. najważniejsze że wiosennie cała reszta nie ważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zadziwiasz mnie :) Jeszcze wiosna ucieknie jak zobaczy co zmalowałaś ;))

    Ale już, już... Piękny :)) Przecież nie chcę dostać bana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo optymistyczny :) Rzęsy jakieś słabe, jasne, niewidoczne! A poza tym śliczny.

    Zasłużyłam na karę bana(na) ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banany wyszły :D:D. No niestety, nowootwarty tusz okazał się niewypałem :(

      Usuń
  17. Podobamiesie :D
    I czemu pal licho kobaltową kredkę? Niebieskości przecież też są dla niebieskookich, byleby tylko były ciemniejsze od tęczowki - tylko jaśniejsze będą je gasić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Banan nie będzi konieczny, makijaż świetnie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorki super! I podoba mi się ten blue na linii wodnej:) a ten tusz to wypieprz jak najdalej - przynajmniej odreagujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się podoba: jest estetycznie? Jest. Jest ciekawie? Jest :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wiosennie się zrobiło:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam napisać!

      Usuń
  22. No, no Zoila zaszalałaś z kolorem :)!!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny makijaż kochana :) naprawdę pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorowo i wiosennie, podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym bardziej roztarła niebieski cień :) Poza tym ciekawe zestawienie kolorków.
    P.S. Też mam ten sam problem z rzęsami :D Chociaż ostatnio odkryłam tusz, który jakoś mi służy i COŚ widać ! :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam nie widzę nic przerywanego, zresztą ja też ślepa jestem :) A z daleka i tak pewno nie widać :P Oj , wiosną zawiało :) lovin' it ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. idealnie jak na pierwszy dzień wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam Cię do zabawy :)
    Tag: "Muszę to mieć!". Więcej szczegółów: http://cosmcocopaula.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesadzasz! Mnie się bardzo podoba makijaż- żywy, wiosenny, kolorowy, po prostu bardzo ładny, czego więcej chcieć;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też ślepota,ale widzę fajny optymistyczny makijaż oka,a rzęsy tzn ten tusz to rzeczywiście do d*** nawet nie ma co go reanimować,taki blady:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny - och, ach ;D! a tak poważnie - to aż czuć wiosnę :). Pewnie sama bym się tak nie umalowała, bo po prostu do mojego oka taki makijaż nie pasuje, ale u Ciebie spełnia to swoją misję :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Polecam Mishkę, na ebayu są fajne ceny czasami :D

    OdpowiedzUsuń
  33. oto mój zachłit:

    wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

    koniec zachłitu :D

    Fajnie wyszło, bo wiosennie :D:D dzieouuj dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajnie, wiosennie i kolorowo.. świetnie dopasowane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam kolejną kosmetyko-maniaczkę;*
    Jestem "świeżynką" w waszym wirtualnym świecie, ale mam nadzieję że się tutaj zaklimatyzuję ;].

    Patrząc na Twój makijaż już poczułam wiosnę! Jest taki świeży! :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Buziaki;*

    Lilciunia.

    OdpowiedzUsuń
  36. No proszę jak ładnie idzie Ci to malowanie oczysk :)
    Ślicznie i wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Co to za boska kredka?! Electric Blue aż wali po oczach <3 Jako, że akceptuję regulamin komentowania tej notki mejkap mi się podoba i nie przeszkadza mi przerywana kreska, nie widzę jej ;)

    Zresztą mi tam się zawsze podobają takie kolorowe makijaże, bo sama takich nie noszę, at least nie w zieleniach, bo się nie czuję, ale na kimś zawsze mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekaj, czekaj, mnie się ten stepik nawet przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo fogóle to żeś poszalała i mię się to bardzo widzi.

      Usuń
  39. super kolorki i ta linia wody bomba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. dla mnie to jednak ciut za dużo się tu dzieje :D ale fakt, wiosna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  41. makijaż ladny wiec nie gadaj ze nie umiesz sie malowac, musialabys mnie w akcji zobaczyc:Dja potrafie sobie powieke tylko jednym cieniem w miare dobrze wymalowac:D wiec makijaz ladny tylko szkoda że uzylas dupy- nie tuszu bo mogloby byc jeszcze fajniej:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super!:)
    Uwielbiam kolorowe makijaże,podoba mi się kreska na linii wodnej:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zoila, jak dla mnie świetne połączenie kolorów, wszystko mi się podoba z wyjątkiem zakończenia kreski i zakonczenia cienia przy zewnętrznym kąciku. Ale makijaż ogólnie fajny, chyba Twój najlepszy w moim odczuciu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska u mnie leży :D:D. No, to niebieskie też średnio mi wyszło :D

      Usuń
    2. too ja sie podpisze pod tym wyzej i ide bo bana dostane :P

      Usuń
  44. O jaaa to Ty zrobiłaś ?! Ale łaaaaaaaadnie!! Bardzo mi się podoba! Też mam ochotę na jakiś kolorowy makijaż ale mam raczej same stonowane kolory cieni, a szkoda :<

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny wakacyjny (tak mi się kojarzy ;) makijaż ! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Na piękna wiosenną pogodę jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładne połączenie kolorów. Może zainspiruję się nimi i stworzę coś na swoich powiekach. Ciekawy blog, będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo przyjemny i wiosenny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwsze co po ujrzeniu tego makijażu ogarnął zachwyt :) Świetnie! Kojarzy mi się trochę z rajskimi ptakami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...