Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 23 marca 2012

Czasami człowiek musi, inaczej się udusi... Tag: Muszę to mieć!

1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.
Otagowały mnie trzy blogerki, do których polecam zajrzeć w wolnej chwili (niech no się dowiem, że która nie wlazła, to zobaczycie, no!)- Karotka, biemi i CosmColoPaula

Podoba mi się ten punkt mini zasad, który nakazuje kreatywność :D. Ludzie to kosmetyki, nie malarstwo impresjonistyczne :D

1. Róż EDM- ostatnio mam straszliwą ochotę na Weekend Getaway. Nie kupię pełnowymiarowego opakowania, bo go w życiu nie zużyję. Ale miniaturką nie pogardzę :)
Zdjęcie pochodzi z TEJ strony.

2. Olejek Alverde- opowiadały o nim megi i nissiax. Z każdą sekundą ich filmików coraz bardziej się nakręcałam. Niech no tylko przekroczę Nysę Łużycką- drżyjcie przygraniczne DMy

Zdjęcie pochodzi z TEJ strony.

3. Krem nawilżający- co prawda mam w zapasie Calmę Ziaji, ale już upatruję jej następcy. Wpadł mi w oko krem Corine de Farme- po AA Wrażliwej Naturze z w miarę przyjaznym składem, która bardzo mi odpowiada zaczynam skłaniać się ku kremom, które nie mają tony zbędnego syfu.

Zdjęcie pochodzi z TEJ strony.

4. Garść cieni do powiek- maluję się rzadko, ale co rusz zakochuję się w nowych cieniach. Na "chciejlistę" trafiły:
Zdjęcia pochodzą ze stron: Kobo, Catrice, DM

5. Balsam L'oreal. Urbaniasta rozpływała się nad nim w kilku notkach i filmiku... Choć firmy L'oreal nie trawię (stanowczo zbyt wysokie ceny w porównaniu z jakością), a wołanie ponad 40 zł za balsam do ust to rozbój w biały dzień, to chyba będę polowała na ten produkt. Trudno, najwyżej odmówię sobie 50 błyszczyków.
Zdjęcie pochodzi z amerykańskiej strony L'oreal Paris


Ostatnie dni zaowocowały także w nową chcicę- róż i bronzer The Balm

Zdjęcie różu pochodzi z TEJ strony, a bronzera z TEJ.

Taga, podobnie jak dobre fluidy wysyłam wszystkim chętnym. Jeżeli nie macie ochoty tworzyć notki, to napiszcie mi w komentarzach, na jakie produkty wy się czaicie :)

52 komentarze:

  1. Ten olejek z Alverde mam, ale czeka w kolejce :P Można go kupić na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilą odebrałam od listonosza olejek porzeczkowy Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go mam już od miesiąca :)
      Czasami widzę produkty Alverde na allegro.
      Polecam jeszcze nawilżający krem na dzień z wyciągiem z pereł.

      Usuń
  3. A ja nawet jeszcze nie slyszalam o tym Ojejku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty, wielu z nich nie znam i muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho! Na parę rzeczy z Twojej listy też bym się chętnie skusiła zwłaszcza na mocno chwalone produkty The Balm i cienie Kobo, ale całą resztą też bym nie pogardziła, bo również budzą moją ciekawość, a co chwila gdzieś ktoś coś o nich mówi/pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam gdzieś próbki tego kremu Corine de Farme :) Mam nadzieję, że chłopak się u mnie spisze

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki Everyday Minerals! :) Moim ulubieńcem jest zdecydowanie róż waffle cone. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też:D ale inne róże też fajne i warte polecenia:-)

      Usuń
  8. Piękne kolory cieni- w tym sezonie mam fazę na takie odcienie :D chyba porzucę ukochaną szarość i niebieskość na rzecz właśnie takich kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Pale Peach z Kobo - myślałam ,że to nudziak a u mnie na powiekach to lekko pomarańczowa brzoskwinia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie bardzo reflektuję brzoskwinki :)

      Usuń
  10. Bardzo fajne kosmetyki :) Ja mam ochotę na podkład z EDM,ale strasznie mi ciężko dobrać kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam krem z pkt. 3, szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post, ja po woli składam taki w całość.

    OdpowiedzUsuń
  13. też bym chciała róż i bronzer The Balm :))

    OdpowiedzUsuń
  14. O zaciekawiłaś mnie tymi olejkami niech no ja je dorwę w swoje ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten olejek to i mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten post powinien się wcześniej ukazać, w ogóle powinnyście prowadzić jakieś chciejlisty, a nuż jakiś ów potajemnie przystąpi do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w moim przypadku na "owego" się nie zanosi :(

      Usuń
    2. Utrudniasz ówowi potajemne przystąpienie do działania, młoda damo!

      Usuń
  17. pale peach od kobo wyglada slicznie :)

    mam obecnie miniaturke rozu EDM i uwazam ze takie mini opakowania za 5,40zl to super sprawa! mozna zmowic kilka kolorow i wybierac do woli przez kilka miesiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też ostatnio mam chcicę na cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wydaje się być ten róż :) I też mam chcicę na cienie, szczególnie jakieś radosne wiosenne kolorki, bo takich akurat mi brakuje :( Ale pewnie jak kupię to nie będę używać więc w sumie po co mi :) Mam nadzieję że wszystko z Twojej chciejlisty do Ciebie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa jestem różnicy między alverde a alterrą, może kiedyś doczekam się porównania i odp. czy warto fatygować koleżankę z DE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że różnią się tylko składnikami roślinnymi. Mam dziwne podejrzenia, ze to z jednej fabryki wyjeżdża

      Usuń
  21. Mam 1/2 sampla Weekend Getaway i chętnie się pozbędę ;)
    mogę też poszukać innych brzoskwini z firm mineralnych, jeśli chcesz. Napisz na wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kupuuuj duze opakowanie EDM'ka kupuuuuj :D ja mam kilka i wyobraz sobie ze udalo mi sie wykonczyc jeden i kupilam go drugi raz haha :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa ta Twoja wishlista :) A ja mam baaaalm :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Na bronzer bym się skusiła. I cienie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hihi dużo tych chciejstw ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kobo cafe latte mam i taki sobie, a na balma też mam wielką ochotę

    OdpowiedzUsuń
  27. oo tak olejek alverde tez mi sie marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Do mnie cały zestaw Alverde przyjedzie na początku kwietnia <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Se se, a w moje łapki za kilkanaście dni trafią dwa cudeńka Loreal'a, za 25 złotych polskich od sztuki. Chwalę się wszem i wobec. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamoooooooooooo, ona mnie bije!

      Usuń
    2. Przeszperałam ebay. ;)

      Usuń
    3. Nie orientuję się tam, nie mam Paypala ani innych cudów. Mamooooo

      Usuń
    4. No to wypatruj maila ode mnie, obgadamy to. Bo mi smutno, jak tak jęczysz. :p

      Usuń
  30. haaa w zeszlym roku byla notka o mojej pascie nr 1 !! pała !! :P

    OdpowiedzUsuń
  31. No właśnie- szukać Alverrde czy iść po alterrę? :) oto jest pytanie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesujące zestawienie, interesujące...
    Ale dobra, nie będę zgapiać, nie wolno ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. ten olejek Alverde taki fajny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno świetnie pachnie :)

      Usuń
    2. no zapach, to podstawa :) dobry początek :D

      Usuń
  34. Olejek z Alverde kusi i mnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli gliceryna jest wymieniona w składzie do 5 miejsca to przy dłuższym używaniu wysusza, ponieważ gliceryna powyżej 40% wyciąga wodę ze skóry, poniżej jest wszystko okej :). Wiadomości z chemii kosmetycznej ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe, nie wiedziałam :). Ale nie wydaje mi się, żeby gliceryna w peelingu wysuszała, wszak nie jest to kosmetyk używany codziennie

      Usuń
  36. to ja ci napiszę, że mazidła z TheBalm koniecznie trzeba przetestować:D są super:D balsam z l'oreala mam i kichaaaaa ;) przynajmniej 4 me;) mam odcień 118 satin pink. Kolor ładny, ale tylko tyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...