Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 20 lutego 2012

Zastąpić niezastąpiony lakier? Essence Colour&Go 50 Irreplaceable

Lakiery Essence to jedne z tych kosmetyków, które albo się kocha, albo nienawidzi. Ja należę do tej drugiej grupy. Kiedy jednak dostałam od brata 50 Irreplaceable, nie mogłam się powstrzymać przed miłością do tego lakieru.

Mam wrażenie, że Essence poprawiło jakość lakierów. Te, które pamiętam sprzed kilku lat były bardzo glutowate i miały wchlarzykowy pędzelek. Ten pan ma "normalną" konsystencję (nie jest ani zbyt rzadki, ani bardzo gęsty) i prosty pędzelek. Niestety wraz z tymi kosmetycznymi zmianami nie zmieniła się beznadziejna trwałość; lakier utrzymuje się maksymalnie 2 dni, potem złazi. Krycie także nie jest najlepsze- bo trzeba aż 3 warstw. Na szczęście szybko schnie- 3 warstwy w 20 minut to niezły wynik.

Kolor lakieru jest super. Essence ma naprawdę świetne odcienie. Irreplaceable to beż ze złoto-zielonymi mikrodrobinkami. Nigdy nie widziałam takiego koloru, jest wyjątkowy. Piszę wam o nim, bo niestety zostaje wycofywany. Jeżeli wam się spodobał, to pędźcie do Douglasów/Tesco Extra/Super-Pharm, bo od dziś ruszyły wyprzedaże produktów Essence (w TE pojawiły się już w zeszłym tygodniu).

Mam nadzieję, że nie przeraziłyście się moich skórek :D. Paznokcie były malowane do zdjęcia na szybko, abym mogła wam przybliżyć ten lakier. Krytykować nie wolno, bo inaczej pójdę po siekierkę :D:D

Cena: 5,49 (wyprzedaż: 3,99)
Dostępność: Drogerie Natura, Douglas, Tesco Extra, Super-Pharm (nie każdy)
Ocena: kolor 5/5, jakość 2/5

55 komentarzy:

  1. mam i uwielbiam :) kolor jest niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek świetny a do natury daleko... pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię lakiery z Colou&Go. Trzymają u mnie zupełnie bez defektów, zależnie od bazy i topa - ok. 3-6 dni. No i wiadomo brokaty dłużej, niż kremy. Mam czarny, kremowy lakier z tej serii i wytrzymuje z brokatowym topem spokojnie 5 dni, a do tego wystarczy jedna gruba (lub dwie cienkie) warstwy by uzyskać nim pełne krycie.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam ani jednego lakieru essence i jakoś mnie nie ciągnie. sama nie kupię i wiem też, ze nikt nie sprawi mi takiego prezentu;)
    póki co cieszę się moim nowym śliwkowym granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ on jest ładny. Nie wiem czemu, ale nie mam żadnego lakieru z Essence (nie licząc magnetycznego) muszę stanowczo to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, a te wyprzedaże to od dzisiaj, prawda? :) orientujesz się czy w pojedynczych szafach (jak na przykład takie w Douglasie) znajdę essence też taniej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno tak być, choć dziś moje służby specjalne były w Super-Pharmie i przecen nie było, co więcej panie były zdziwione. Jak stoją Douglasy, nie wiem.

      Usuń
  7. po siekierkę mówisz?:p fajny ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię essence ;) Ale lakiery wolę jednak matowe ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię Essence a przez ich kolory chciałabym mieć każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brat wybrał super kolor. Ja wnioskuję o utworzenie 3 grupy - niezdecydowanych, bo do takiej należę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor <3
    ale radzę zapuścić paznokcie ;>

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę, bo wywijają się do góry. Nie dla mnie długie szpony

      Usuń
  12. tez go mam,kolor pieknie sie mieni w sloncu.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze sie ze nie mam dostepu do Essence :P

    OdpowiedzUsuń
  14. chodziłam koło niego i chodziłam i nie kupiłam:> ale skoro go wycofują to się skuszę mimo wszystko!:P

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś mnie nie ciągnie do tych lakierów z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden z moich ulubionych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku, wstyd się przyznać ale nie mam jeszcze żadnego essence :) muszę w końcu się na jakiś skusić..

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie musisz iść po siekierę :P krytyki nie będzie. podobają mi się takie lakiery delikatne z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  19. A jak tam lubię lakiery essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o dziwo nie miałam jeszcze nigdy kosmetyków marki essence ;) ale ten kolorek zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie fajny kolor :) Ja te lakiery lubię. Z topem trzymają się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. co ty gadasz że w superphar może być essence, normalnie aż pojadę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile wiem, to nie we wszystkich jest. Ale we Wro na Szewskiej na pewno

      Usuń
  23. Fajny kolorek ;)
    Ja tam lubię lakiery z Essence, a ich trwałość dla mnie nie ma znaczenia, bo zmieniam kolor na paznokciach co drugi dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek ładny ale ja nie moge przeboleć tych shimmerów, po prostu ich nie trawie :) Na dodatek w mojej Naturze nie przecenili NIC z koszyczka, co za chamstwo :|

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczny ten kolor :))
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja dzisiaj byłam w Douglasie i Hebe i żadnych przecen z Essence nie ma. I osoby, które tam pracują w ogóle o tej akcji nie wiedzą. A ja się dzisiaj nastawiłam na duże zakupy ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba mam ten lakier:D-już dawno nie zaglądałam do koszyczka z lakierami z tej serii. Nawet lubię tą serię. Mogłyby jednak dłużej się utrzymywać na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet ładny :)) nie przejmuj się skórkami :D ja mam dwa razy gorsze :DD
    Szkoda że u mnie w superpharm nie ma essence;///

    OdpowiedzUsuń
  29. To chyba zależy od koloru - też ostatnio sobie kupiłam i wystarczą 2 krycia, a lakier nie schodzi tak szybko. Bardziej nie pasuje mi to, że pędzel zostawia po sobie ślady ;p i widać to niestety okrutnie.

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię lakiery Essence, ten kolor bardzo mi sie podoba, uważam że subtelny, ale nie nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam i bardzo lubiłam :) dla mnie trochę za spokojny, dlatego bez żalu oddałam mamie. ale faktycznie, ma w sobie COŚ :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię lakiery Essence, a ten ma sliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja na razie miałam tylko topper essence i o ile efekt super, to potem koszmar ze zmywaniem...:/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest w pytkę, choć nie skradł mojego serca. Ale na pewno jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A co Ty masz za śliczny lakier? :D Najbardziej dziwi mnie to, że potrzebujesz 3 warstw, u mnie spisuje się jako jednowarstwowiec, ale ja zazwyczaj nie żałuję lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazwyczaj mamy odmienny gust [przynajmniej takie odnoszę wrażenie^] - tym bardziej miło mi jest oznajmić wszem i wobec, że kolor faktycznie jest 5/5. Trwałości nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee to znaczy kolor w połączeniu z tymi pipsztakami w środku :]

      Usuń
  37. ja należę do fanek essencowych lakierów
    fany kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. kolor naprawde fajny, choc nie przepadam za tymi z brokatami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uroczy kolor, choć ze względu na tą jakość raczej się nie skuszę.

    Kochana, zostałaś otagowana, bo uwielbiam Twoje recenzje wszelkich bubli :) http://planet-quera.blogspot.com/2012/02/tag-top-5-bubli-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Też sądzę, że essence poprawiło jakość mini lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  41. kolor cudny ale chyba nie dla mnie... nie przepadam za takimi brokatami

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny. Właśnie ostatnio poszukuję takich nudziaków i trudno je znaleźć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...