Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 5 lutego 2012

Nie wygonią mnie z domu bez, czyli TAG

Zasady:
Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie).
Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował.
Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

Otagowały mnie anne-mademoiselle i barwy-wojenne- dzięki dziewczyny :)

Tytuł tego taga, bez czytania jego zasad można zrozumieć dość opacznie- "nie wychodzę z domu bez" znaczy dla mnie mniej więcej tyle, co "zawsze mam przy sobie". Ponieważ jednak doczytałam, o co chodzi, dziś pokażę wam, czego używam zanim wyjdę z domu.

Zacznę może od tego, że to, czego używam zależy od pory dnia. Rano, jak jestem niewyspana, często niczego nie używam i idę sobie szczęśliwa w świat. Gdy jednak jestem bardziej przytomna, w ruch idą:

1. Coś kolorowego na usta
Lubię kolorowe usta, pod warunkiem, że są wypielęgnowane. Mimo, że bardzo lubię szminki, żadna z nich nie podbiła mojego serca tak, jak Paese Milky Lips nr 605 i Vipera Sweet&Wet nr 6, które oprócz koloru przyjemnie "zabezpieczają" usta. Dość często używam także (ze względu na kolor) błyszczyku z H&M. Ulubioną szminką jest (na razie) Rimmel Lasting Finish 077 Asia (również głównie ze względu na kolor).

2. Tusz do rzęs

Moje rzęsy są dość jasne, dlatego aby podkreślić spojrzenie muszę je lekko przyciemniać. Czego szukam w tuszu? Rozdzielenia i delikatnego pogrubienia oraz wydłużenia. Obecnie używam tuszu MIYO, o którym postaram się skrobnąć w tym miesiącu.

3. Korektor(y)
Zazdroszczę dziewczynom o idealnej cerze. Ja niestety muszę się dość mocno "kryć". Mam sporo niedoskonałości, a oprócz tego cienie pod oczami. Pod oczy polubiłam się z korektorem Skinfood (który nie kryje, ale świetnie rozjaśnia). Na wypryski używam My Secret.

4. Puder matujący
Mogę wyjść bez podkładu, ale bez matującego pudru nie ruszę się nigdzie. Moim faworytem jest My Secret, ale ostatnio zaprzyjaźniam się z fixerem Essence- gdyby nie ciut lepszy skład z pewnością byłby moim absolutnym ulubieńcem, bo matuje świetnie.

5. Pachnidełko :)
Nie jestem znawczynią perfum. Nie mam nawet ukochanego zapachu- jest kilka, które lubię, ale to jednak nie to. Od dłuższego czasu używam Liz Claiborne Soul by Curve. Kojarzą mi się trochę z Kenzo Flower, ale są świeższe i mają nuty bambusa.

Do taga, jak zwykle, zapraszam wszystkich czytających tę notkę :)

A wy czego używacie przed wyjściem z domu? Macie jakiś żelazny zestaw?

39 komentarzy:

  1. hehe , ja mam dokładnie taki sam "niezbędnik" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam strasznie malutki ten niezbędnik:
    kredzisko czarrrrne+czarrrrrny tusz+korektorek+szmińsko [też Rymel i też ten, no - Lasting Finisz^^]+pachnidło AmorAmor lub - amoropodobne, albo fijoletowy Alien baj Thierry Miugler :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zestaw wygląda podobnie ;)
    A puder z my secret u mnie średnio się sprawdza, a tego z essence u mnie niestety nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wyjdę z domu bez podkładu na twarzy i tuszu do rzęs :)
    kusisz mnie tym korektorem skinfood...nie wiesz czy któraś polska internetowa drogeria ma je w ofercie ? Bo są na ebayu ale kurde paczka z Korei brzmi trochę podejrzanie i boje się, ze nie dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię ten błyszczyk z Vipery Sweet&Wet. Mam również ten tusz do rzęs z MIYO.

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, że mam: antyperspirant plus perfumy; krem nawilżający, korektor i/lub podkład, tusz do rzęs, róż i coś na usta. więcej tego niż 5

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię ten puder z Essence :) Podoba mi się też opakowanie błyszczyka Paese, mogłabym go kupić tylko z tego powodu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze mnie czeka odpowiadanie na tego taga, więc na razie przemilczę.

    Chciałabym mieć lepszy dostęp do Paese.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja musze liec jeszcze krem do rak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego tuszu, więc chętnie poczytam o nim coś więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę spróbować w końcu tego pudru z Essence

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam Milky Lips :) no i muszę się chyba wreszcie skusić na Fix & Matte...

    OdpowiedzUsuń
  13. Brwiiiiiiii xD Ostatnio nie muszę nakładać podkładu, więc zaczynam od podkreślenia brwi i ostatnio łapię się na tym, że to moja obsesja xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak tak w moim przypadku także korektor jest potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  15. o ciekawy tusz:)
    a na usta tez zawsze coś muszę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie wyjdę bez podkładu i tuszu na rzęsach,
    Jak powykańczam swoje pudry wykończeniowe napewno skuszę się na ten z essence.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tymi perfumami, muszę je niuchnąć :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś kolorowego na usta
    polecam w katalogu 3 LIMITOWANA EDYCJA POMADEK TRIPLE CORE
    pomadki 3 w 1, nawilżają jak balsam, dodatkowo mają połysk błyszczyka i kolor pomadki. są w 5 modnych intensywnych kolorach, mają piękne opakowanie we wzory kwiatów.
    Pięknie pachną i intensywnie nawilżają usta.

    OdpowiedzUsuń
  19. mój zestaw jest podobny, tylko zamiast pudru wrzuciłabym podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie nikt nie wygoni z domu bez czarnej kreski na linii wodnej. Zdarzają się dni kiedy jej nie mam ale jest to na prawdę rzadko. Bardzo dobrze czuję się z podkreślonym okiem właśnie w taki sposób i to dla mnie poranny "obowiązek".

    OdpowiedzUsuń
  21. mój zestaw wygląda identycznie jak Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mardzo podobają mi się kolory Twoich mazideł do ust:).
    Ja zamiast kolorowych ust stawiam na co dzień na pielęgnację (jakiś balsam).

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię serię sweet & wet :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Puder też lubię. Denerwuje mnie jedynie, że strasznie się sypie. Jak dla mnie ma za duże dziurki. ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się nie ruszam bez podkładu i tuszu do rzęs. Raz do pracy poszłam bez i bez komentarza:D :)
    Nie umiem określić jaki korektor byłby dla mnie odpowiedni:(
    Kończy mi się puder z My secret-piszesz że jesteś z tego Fixera z Essence zadowolona?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matuje super, jednak skład ma nie najlepszy. No i nie można odrywać taśmy zabezpieczającej dziurki- wystarczy odsłonić kilka dziurek, bo inaczej wyleci cały puder- jest bardzo drobno zmielony

      Usuń
  26. Nie wiem czemu, ale Rimmel Asia wydawał mi się bardziej czerwonawy na zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma w sobie czerwieni, jest różowo-brązowy

      Usuń
  27. Mam ten sam puder matujący z ESSENCE i jestem z niego zadowolona, ale przyznam że również mam ochotę wypróbować Twojego faworyta -MY SECRET :)
    Pozdrawiam + świetne produkty do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo dobrego o mazidełkach z Pease:). Muszę coś wypróbować:)

      Usuń
  28. taa, u mnie tez koretkor to 'mus'! wiec bez niego sie nie ruszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. ja musze mieć zawssze coś na usta i puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo jestem ciekawa opinii o tuszu Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Puder matujący i coś na usta - mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że mamy podobny gust :P. Też często używam tego odcienia szminki z Rimmela (Asia :D), uwielbiam błyszczyk z Vipery, mam ten sam (a raczej miałam, choć bardzo często go używałam ;)) tusz do rzęs oraz puder sypki :).

    PS Zapraszam do Magnolii po Catrice :D. Chyba nawet bezpośredni tramwaj masz z Gaju ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale chyba masz profil na wizażu i wielokrotnie sugerowałam się Twoimi opiniami.
    Stąd obserwowanie Twojego bloga uważam za oczywistą oczywistosc :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam :). Cieszę się, że moje recenzje się na coś przydały :)

      Usuń
    2. super! Zawsze chciałam trafić na Twojego bloga, bo Twoje recenzje (jak mało które czasami) są nadzwyczaj rzeczowe i wiarygodne. Dlatego dziękuję Ci za wszystkie, które przeczytałam i za każdą następną, na którą trafię!

      A.

      Usuń
  34. Mój żelazny zestaw mógłby wyglądać tak jak Twój ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...