Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 20 stycznia 2012

Oswajam zieleń, czyli kolejny makijaż

Kiedy pisałam wam o paletce Sleek, wspomniałam o tym, że nie przepadam za 3 cieniami. Dziś pokażę wam, jak oswoiłam dwa z moich "koszmarków" czyli Primal Green i Golden Silvers.

Z góry przeproszę was za moje brwi- są okropne, wiem. Niestety nie mam czasu pójść do kosmetyczki, a pęsety wolę sama nie ruszać- bo chyba zostałabym bez brwi zupełnie.




Udało mi się też zrobić mniej więcej prostą kreskę- z zakończeniem jest ciut gorzej- nie umiem robić "jaskółek" żelowym linerem.

Kosmetyki, których użyłam:
Tusz MIYO
Kredka biała Basic na linię wodną
Eyeliner Essence 02 London Baby
Cieni z paletki Sleek: Blue Monday, Primal Green, Golden Silvers


Żeby nie było zbyt dużo marudzenia- nie jest najgorzej, robię jakieś postępy, ale do ideału jeszcze dłuuuga droga.

63 komentarze:

  1. Zostałaś oTAGowana! ;) Zapraszam! http://redheadexperiments.blogspot.com/2012/01/tag-nasze-ulubione-seriale.html :)

    Napisałam tę notkę i nie zauważyłam, że już zrobiłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uważam, że wyszedł Ci bardzo dobrze :) widzę, że te cienie w paletce są mocno napigmentowane, ja mam Au Naturel i jakoś tak z nimi średnio, chyba, że ja męczę tylko te o najmniejszym pigmencie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo ładnie, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paleta jest super! a Twój makijaż bardzo ładny ;) brakuje mi bardziej wyraźnej kreseczki jedynie ;) az się prosi

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ładnie dobrane kolory i bardzo dobrze wycieniowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mała rada : spróbuj wyregulować brwi :) Cały makijaż oka będzie wyglądał wtedy z miejsca lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem... Niestety nie mam czasu na kosmetyczkę. Ale następny makijaż postaram się wrzucić, jak moje brwi się uspokoją :)

      Usuń
  7. Zapomniałam dodać, że technicznie makijaż jest bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie kolorów. Złoto pięknie wygląda na powiece!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym się tak malować! i też chcę paletkę Sleeka :(

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny makijaż :) widać ogromny postęp!

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajnie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się podoba nawet z tymi szalonymi brwiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super i jakie piękne niebieskie oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No zrobiłaś du że postępy od ostatniego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Który jest trzeci? :)
    Ja bym Ci te brwi wyregulowała, kilka włosków tu i tam i git ;) Choć wiesz co? W sumie to takie są modne, więc utrzymuj wersję, że jesteś po prostu na topie ;))
    A makijaż naprawdę niezły ;) Oswojenie uznaj za udane ;) Muszę spróbować tak się umalować nimi, bo szczerze mówiąc też mi nie za bardzo leżą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilac Allen- jest tak perłowy, że aż daje po oczach :D

      Usuń
  16. Bardzo zgrabnie wyszło.
    A co do jaskółek-polecam przykleić sobie kawałek folii, naklejki.I juz mamy idealne zakończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolory wybrałaś do tego makijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piękny odcień zieleni! bardzo ładnie dobrałaś kolory, moim skromnym zdaniem : )
    i cudne, niebieskie oczęta <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny makijaż ! bardzo ładna górna zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten ciemny zielony z tej palety to jakaś bajka - jakby nie to, że na dzień wolę delikatniejsze nosiłabym go prawie codziennie. na zmianę z tym miętowym :) polubiłam się z tą paletką od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej polub te cienie, bo dobrze Twoje oko w nich wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. paletka skomponowana totalnie nie dla mnie; mam jedną i mi wystarczy ;)

    cho tu do mnie na te brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Brwi żyja włąsnym życie i to juz kilka dni po regulacji? Skąd ja to znam ;)
    A makijaż ładny. Ja bym trochę stonowała tę zieleń pod łukiem brwiowym ale ogólnie jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja widzę duży postęp, serio:) W porównaniu z wczesniejszymi jest o wiele bardziej dopracowany, staranny, plamy cieni mają bardziej konkretny przemyślany kształt:) Podoba mi się:)!

    A brwi sie czepiac nie bede, sama nienawidze robic cokolwiek przy moich:P

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawie ciekawie ja Ci powiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Super połączenie złoto i zieleń to jest to:)*/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten makijaż wyszedł Ci super, cienie ładnie się przenikają :). Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że użyłaś moich trzech ulubionych trzech cieni z tej paletki :D Bardzo ładnie Ci wyszło przejście między kolorami :]

    OdpowiedzUsuń
  29. dla mnie bomba!
    ja jestem totalnym laikiem w malowaniu oczu, ograniczam się tylko do tuszu do rzęs:P

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapitalne połączenie, aż mi się zachciało tej paletki, chociaż do tej pory mówiłam sobie, że mi niepotrzebna. Jeśli dalej będziesz robiła postępy w takim tempie, to za chwilę będzie pro :)
    Twoje "krzaki" mnie nie przerażają. Są fajniejsze niż brwi od linijki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pro-sro brzmi jeszcze lepiej. Ja też chcę być pro-sro!

      Usuń
  31. Świetne połączenie kolorów...bardzo ładny make-up:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ladny makijaz ale ja jeszcze musze troche poczekac aby moc sie tak malowac xd obserwujemy odp. na moim blogu zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie wszystko połączyłaś, podoba mi się!;).
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za odwiedziny i za kom;).
    To nie są legginsy, tylko tregginsy, no i to w drugiej stylizacji;).
    Ale cieszę się że ktoś się przygląda, bo najczęściej czytam komy bez większej puenty;p.
    A co do bluski to niestety musi być krótsza, bo to dół jest z podwyższonym stanem;).
    Jeszcze raz dzięki za odweidzinki:).

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie. a paletka super kolory, można ciekawie łączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne są te kolory :)
    Czekam na więcej makijaży - bardzo ładnie łączysz kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam już od dłuższego czasu ochotę na taki makijaż :D mam paletkę sleek original i tam są dwa te same cienie których użyłaś w swoim makijażu (a przynajmniej mega podobne). Naprawdę fajnie ci to wyszło :)
    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj weź kurde nie marudź: bo ja czuję się delikatnie mówiąc niepewnie: przecież to estetycznie Ci wyszło! Naprawdę ładnie wygląda :P

    Ależ ta paleta jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Oo cudne oczka !!!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne połączenie kolorów. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się to połączenie kolorów :) W sumie fajny pomysł mi podsunęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny makijaż! bardzo mi się podoba,coś w moim stylu :) kocham zielenie,zwłaszcza złamane złotem,ciepłe :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajnie "oswoiłaś" te kolorki :)
    ja ostatnio się tak dorwałam do moich brwi, że aż moja kumpela zapytała co mi się stało :) czasami lepiej przykrzaczyć i pójść do kosmetyczki...

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się :) złoty i zielony - lubię takie połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie ci to wyszło :)

    brwiami się nie przejmuj, moje obecnie też pozostawiają wiele do życzenia, ale nie chce mi się ich wyrywać :) to jest najnudniejsze zajęcie ever :D

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie Ci to wyszło!! Bardzo fajnie dobrałeś kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne kolory ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...