Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 15 stycznia 2012

Godziny przed telewizorem, czyli serialowy tag



ZASADY:

1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował.
3. Otaguj 5 innych bloggerek.
4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali.

Tag przywędrował do mnie od Adrianny z bloga Pączek Beznadziejny (boska nazwa, zawsze mam banana na twarzy, jak ją czytam).

Powiem szczerze- nigdy nie byłam fanką seriali. Jak się coś trafiło, to oglądałam. Nie miałam jednak takiej fazy, jak niektórzy moi znajomi, którzy oglądali wszystko w internecie- Dr. House'a, Glee, Gossip Girl, Lost i co tam się jeszcze dało. Ja byłam jakoś zdystansowana wobec śledzenia na bieżąco perypetii bohaterów. Nie buszowałam po necie w poszukiwaniu świeżutkich odcinków. Czekałam spokojnie, aż serial zagości na antenie, którejś ze stacji telewizyjnych.

No, ale trzeba skończyć smęcenie i wziąć się do "roboty". A oto moje ulubione seriale (kolejność przypadkowa):

Kobra: Oddział Specjalny (Alarm für Cobra 11 – Die Autobahnpolizei)- serial kręcony od 1995. Niemieccy kowboje z drogówki ścigają przestępców- za każdym razem, jak oglądam ten serial myślę sobie, co by zrobiła nasza drogówka, gdyby dostała taką sprawę jak Semir + jego partner (zmieniany co jakiś czas, moim ulubionym był Chris Ritter). Duża prędkość, dużo wybuchów i kupa śmiechu. No i przy jego oglądaniu łączę przyjemne z pożytecznym- jak włączę sobie niemiecką wersję na RTL to przy okazji podszkolę sobie język :)


Nie z tego świata (Supernatural)- popatrzcie sobie na panów na plakacie, a myślę, że nie będę musiała zbyt wiele tłumaczyć :). Nie jestem fanką horrorów, ani innych opowieści o cudach nie z tej ziemi, ale przepadam za Supernatural. Oprócz potworów i wciągającej fabuły (choć obecna, 7 seria zaczyna mnie nudzić), twórcy serialu zafundowali nam sporo śmiechu. Braci Winchesterów nie da się nie lubić- mimo, że momentami irytują (szczególnie Sam).
Weronika Mars- jeden z niewielu przykładów, który pokazuje, że seriale dla nastolatek nie muszą opowiadać o grupce bogatej, dobrze ubranej młodzieży "z problemami" (jak The OC, Gossip Girl czy 90210). Nastolatka- detektyw? Czemu nie- tylko pod warunkiem, że nie jest to Emma Roberts. Młodociana detektyw próbuje rozwikłać zagadkę: kto zabił jej najbliższą przyjaciółkę Lily? Przy okazji odkryje, że przyjaciele nie są przyjaciółmi, a wróg czaił się naprawdę blisko. Polecam, z pewnością powtórzę sobie ten serial.

Duma i uprzedzenie (Pride&Prejudice)- to właściwie nie serial, a miniserial. Uwielbiam tę wersję ekranizacji :)


Myślę, że tyle wystarczy. Nie będę szukała na siłę :). A kogo taguję? Jak zwykle, wszystkich :)

19 komentarzy:

  1. oj bracia nie z tego świata są genialni :) Dean to historia na osobny serial! ja też chyba jeszcze raz (hm... który to już? 4?) obejrzę VM ale to po sesji...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tag:)
    Weronikę Mars uwielbiałam oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee nie oglądałam żadnego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tez wolę ogladac seriale w tv.

    OdpowiedzUsuń
  5. Supernatural muszę zobaczyć. A Duma i uprzedzenie są niesamowite!!! Oglądałam prawie wszystkie filmy i seriale na podstawie książek J. Austen :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie oglądałam żadnego z tych seriali, muszę nadrobić i obejrzeć Dumę i uprzedzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobrę też czasami oglądam, bo mnie facet zmusza

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja żadnego z tych nie widziałam. Ale muszę powiedzieć, że lubię seriale o bogatych nastolatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również żadnego z nich nie oglądałam. :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobry widziałam chyba 1 odcinek... Weronikę Mars czasami złapię przypadkiem gdzieś w telewizji, Supernaturals zapewne obczaję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego serialu nie oglądałam z Twojego rankingu ale to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez nie jestem wielka fanka seriali :) zadko ogladam telewizje :) zadnego z wyzej wymienionych nie ogladalam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ojej. Fajnie, że ktoś jeszcze ogląda Dumę i Uprzedzenie. Ile raz ja to oglądałam! Świetnie poprawia humor. W sumie najgorsze jest to, że jak zacznie się oglądać pierwszy odcinek, to nie ma siły, żeby oderwać od kolejnych pięciu. Za jednym razem ;)
    Szkoda, że jest ta ekranizacja jest tak mało popularna. Szczególnie krew mnie zalewa jak ktoś mówi, że ta z Keirą Knightley jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak, wersja BBC Dumy i Uprzedzenia jest najlepsza, polecam inne mini-seriale BBC, właśnie w tych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie oglądam żadnego z tych, które wymieniałaś :) ale uwielbiam seriale - mega dużo czasu mi na nie schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też jestem wierną widzką plotkary :) a tak poza tym to w ogóle nie siadam przed tv

    OdpowiedzUsuń
  17. Supernatural ogladalam swojego czasu ale jakos w ktoryms sezonie wyczerpala sie dla mnie formula;-)
    Lubie sie zrelaksowac przy Pamietach Wampirow, Plotkarze i Heaven. To tak na szybko;) ale dawno nic nie ogladalam.

    OdpowiedzUsuń
  18. I like Big band teory:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Supernatural i Veronica Mars popieram popieram popieram:):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...