Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 25 grudnia 2011

Wygrzebane spod choinki


Mam nadzieję, że popękały wam spodnie podczas Wigilii- kiedyś trzeba się w końcu najeść, prawda :D? Ja, jako rasowy głodomór wsuwałam, jak odkurzacz. Nie ukrywam, moja łapczywość była powodowana tym, że chciałam jak najszybciej odpakować prezenty. Dziś pokażę wam, co znalazłam pod choinką :)

Od rodziców:

Rodzice sprezentowali mi także kilka ubrań, ale nie będę ich pokazywała :)

Od braci:

Bracia się postarali- jestem w szoku, zwłaszcza, że niczego ze mną nie konsultowali :). Niektóre z prezentów, jak widać na załączonym obrazku, od razu zaczęły być testowane :)

A wy co znalazłyście pod choinką? Jesteście równie zadowolone, jak ja?

P.S. Obiecuję, że więcej świątecznego marudzenia nie będzie :)

38 komentarzy:

  1. Ja generalnie jestem zadowolona! :) Dostałam naprawdę ciekawe prezenty :D. A najciekawszy chyba był zestaw do... origami od kuzyna ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć braci :D
    Również jestem zadowolona, chyba dlatego, że sama sobie wybrałam conieco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bracia spisali się na medal! :D
    ja jestem zadowolona, bo 2 główne prezenty wybrałam sama, więc jakże mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tacy bracia to skarb :)
    ja również zadowolona, mimo iż do końca nie wiedziałam co dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no bracia dobrze się spisali ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe skąd bracia wiedzieli czego szukać :D fajne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jako, że jestem rozmiar większa niż w zeszłym roku, pod choinką znalazłam trochę ubrań, z czego się megacieszę :)

    wow, Twoi bracia chyba przeglądają bloga, bo skąd wiedzieli, żeby kupić takie kosmetyczne cacuszka?

    OdpowiedzUsuń
  8. No bracia spisali się na medal :)
    Koniecznie daj znać jak się spisze krem AA, bo chcę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No bracia się postarali. Gdybyś nie podpisała od kogo to w życiu bym nie wpadła na to, że to od kogoś płci męskiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja tak się najadłam że myślałam że mi brzuch pęknie aż boję się wejść na wagę:D
    No no bracia się postarali:))*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty :D gratuluję braci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjj od tego właśnie święta są, żeby się poobjadać ;) U mnie niestety post - rodzice nie wyobrażają sobie innych świąt, a że ja nie jadam ryb i grzybów, to głoduję ;) prezenty hmmm z części jestem bardzo zadowolona, z drugiej części nie bardzo - dostałam 2 torebki kompletnie nie w moim stylu - pstrokate i widoczne z kilometra, ja raczej wolę czarne, klasyczne... nie da się wymienić bo niestety brak paragonów... a szkoda, bo będą leżeć i się kurzyć...

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne prezenty ;) a bracia faktycznie dali czadu :DD hahaha . pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kosmetyki dostalas ;) ja tez jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty, a książka ,,Ostatni ślad" jest przegenialna, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa czy książki będą ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow jak miło ze strony braci:)fajne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Bracia się spisali :) Mój chłopak nawet by nie wiedział do czego to służy - szczególnie bajery z Essence ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezenty :)
    Ja nic nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic a nic się nie konsultowali? Gdzie takich braci można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  21. @Mademoiselle Chaos- są specjalnie szkoleni. Nie raz podczas zakupów wędrowałam do szafy Essence, więc stwierdzili, że jak kupią coś z tej firmy będzie git. Młodszy przyuważył w łazience próbkę kremu AA, poniuchał, stwierdził, że ładnie pachnie, to siostrze na pewno też się spodoba duże opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę, że też dostałaś książki pod choinkę :D uwielbiam czytać i rozpływać się we własnej fantazji i wyobraźni, ah :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow no prezent od braci mnie zaskoczyl :))

    haha no ja tradycyjnie na święta elastyczną kiecę żeby nic nie pękało :D mam taką gastrofazę świąteczną, że nie potrafię skończyć jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe i przydatne prezenty :D Nie zmarnują się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, dostałam identyczny krem, tyle że na noc :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak większość- zazdroszczę braci :) Generalnie jestem bardzo zadowolona, ale bez delikatnych sugestii z mojej strony się nie obyło. Ciekawią mnie twoje prezenty z AA, dużo dobrego o nich słychać nie od dziś, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. to się bracia postarali ; ) aa, wrażliwa natura strzał w dziesiąteczkę, podobnie jak fix&matte ;>
    owocnego testowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne prezenty:D a bracia bardzo zorientowani:D
    fajnie :D
    owocnego testowania i daj znać jak się sprawuje fixer :)
    ja napiszę niedługo o tym błyszczyku z Inglota a wiem że byłaś zainteresowania więc zapraszam ...!

    OdpowiedzUsuń
  29. mój dzisiejszy post też jest ostatnim w tym roku świątecznym marudzeniem. ;)

    faktycznie Bracia się postarali, mój pewnie nie wiedziałby co wybrać! :)
    miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O super :) kto by pomyślał, że mężczyźni mogą wiedzieć czego pragnie kobieta:D też bardzo lubię dostawać ksiażki, chociaż ostatnio coś czasu brak na ich czytanie, a jak czytam przed snem to zazwyczaj... usypiam :)

    U mnie Mikołaj bardzo współczesny, wręczył mi pieniądze, żebym się sama zaspokoiła :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz nieźle wytresowanych braci;)
    żeby mój facet potrafił mi kolorówke kupić hoho!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnych masz braci :) Ja, jak czytałaś, jestem bardzo zadowolona z prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam dostawać książki! Ja oprócz bardzo fajnych prezentów dostałam też pieniądze i zastanawiam się: książka czy podkład lily lolo :/

    OdpowiedzUsuń
  34. hehehe, fajnie- szkoleni bracia:D muszą być przydatni:)
    Nonono:) książki pod choinką to czysta przyjemność:) od której zaczynasz??
    Co do tego pudru fix&matte (widzę ze też znalazł się pod choinką) to masz rację. Widzę ceny w internecie i wszędzie jest ok 15 zł.
    Mi trafił się w Drogerii Natura za jakieś 10,90 czy 10,99 więc jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mój mikołaj się wykpił i zostawił kopertę z pieniążkiem... no za pomysłowy to on nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nooo braciszkowie rzeczywiście stanęli na wysokości zadania, świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uśmiałam się przy początku posta i powiem ci-już Cię lubię:D Prezenty świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...