Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

czwartek, 15 grudnia 2011

W nowym roku obiecuję, że... Tag: 5 noworocznych kosmetycznych postanowień


Co prawda mamy dopiero połowę grudnia, ale warto zacząć już tworzenie listy noworocznych postanowień (bo zapewne do 1 stycznia jeszcze kilka razy ją zmienimy). Co prawda, mnie nigdy nie udaje się ich dotrzymać, ale co tam :D

Zasady:
1. Napisz kto cię oTAGował.
2. Wymień 5 postanowień noworocznych dotyczących kosmetyków.
3. Nominuj 5 i daj im znać.
 
Otagowały mnie cocoloco85 i .biemi. Dzięki dziewczyny :)

W roku 2012:
 
1. Zamierzam sobie kupić pędzle z prawdziwego zdarzenia! Te znajdują się na mojej obecnej liście marzeń.
Zdjęcia pochodzą ze strony sklepu Hakuro

Jeżeli macie, któreś z tych pędzli i chcecie się podzielić opinią lub macie ochotę polecić mi jakieś- chętnie poczytam :)

2. Planuję także ograniczenie zakupów błyszczyków/balsamów/pomadek. O zgrozo, ja już nawet z sieciowych sklepów odzieżowych wychodzę z błyszczykiem- tak jak dziś z H&M. Ech, to już chyba jakaś choroba.

3. Chciałabym kontynuować projekt denko- mam nadzieję, że będę miała w sobie tyle samozaparcia, żeby zużywać produkty, a nie je zbierać.

4. Nakładam sobie szlaban na otwieranie nowych kosmetyków, jak jeszcze nie skończyłam starych.... Potem znajduję jakieś smętne resztki w szufladzie, zazwyczaj już sporo po terminie.

5. Nie będę sobie żałować i kupię perfumy z ciut wyższej półki :). Na co dzień używam jakiś zapachów w rozsądnym (czyli max. 80 zł) przedziale cenowym- nie piszę wam recenzji perfum, bo mam nos przeciętnego faceta (mimo, że jestem kobietą). Rozróżniam, że coś jest słodkie, ciężkie, świeże... I na tym kończą się moje możliwości w dziedzinie opisu zapachów.
Nie mam sprecyzowanych nut, które mi się podobają. Jak coś mi "wpadnie do nosa" i w nim siedzi- to jest to :D
 
Zdjęcia pochodzą ze stron sklepów Douglas i Pedet

Tradycyjnie taguję wszystkich- nie lubię zamykania tagów :)

38 komentarzy:

  1. Niedawno też sobie postanowiłam, że muszę ograniczać kupno lakierów... Ale to od nowego roku;)). Pokuszę się o taką listę, może wytrzymam z postanowieniami dłużej niż miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za Ciebie kciuki! Ja też zamierzam sprawić sobie pędzle Hakuro:) Ale marzę o H51s:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle Hakuro są świetne :) H52 jest super do bronzera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no chcialabym dotrzymac takich postanowien ech:) mniej kupowac lakierow,balsamów, dokanczac produkty itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre perfumy też można upolowac w dobrej cenie :) ale warto, całkiem inaczej się układają i pachną

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię płaskich pędzli do podkładu (uważam, że mogą zostawiać smugi i są mało poręczne). Mam natomiast Hakuro H52 i jestem z niego zadowolona. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz w rossmanie są Moschino za 90 zł chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny TAG :)! Zrobię go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ech ja chce tylko prace i wszystko bedzie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja postanowiłam zainwestować w perfumy już teraz :)
    warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za 80zł bez problemu kupisz górnopółkowe perfumy.No może nie będzie to wielka butla ale 30ml spokojnie.Nawet za mniej.Widziałam dziś Truth Kleina za 69zł, Lanvin za 49zł, Halloween Del Pozo zakupiłam niegdyś za 79zł i to chyba 75 albo 100ml.W dzisiejszych czasach perfumy baardzo potaniały i moim zdaniem po prostu nie warto kupować jakiś c-thru czy czegoś tam skoro za niewielkie pieniądze można mieć lepsze.
    Udanych łowów!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Ci polecam perfumy Synesis Białe Molo. Są genialne. :) Jeśli lubisz słodkie, ale jednocześnie delikatne i kobiece zapachy, to to jest to. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejny tag, który bardzo mi się spodobał :)
    również chcę kontynuować projekt Denko, a szlaban na otwieranie nowych kosmetyków nałożyłam na siebie już dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Także mam w planach zakup pędzli Hakuro , może nawet nadal w tym roku. także mam problem z pomadkami bo uwielbiam kupować szminki a z kończeniem ich jest dużo gorzej.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez sobie powinnam postanowić, że kupię pędzle z prawdziwego zdarzenia, mam braki pędzlowe:D

    OdpowiedzUsuń
  16. mhmmm Cerutti to zapach mojej młodości :) teraz w Douglasie jest jego promocja za 30 ml 99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się pędzle marzą. A I love love jest cudowny! To mój klasyk (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Punkt nr 3 i szczególnie 4 - to tak jakbym o sobie czytała ;)
    Pędzle H24 i H79 - mam i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  19. otwieranie nowych kosmetyków jak są stare .. hm też mam problem i jeszcze bezczelnie sama siebie oszukuję, że będę używać dwóch na raz o naiwności :D też powinno być to moje postanowienie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam tak z tym wpadaniem w nosa ; )
    Mi z błyszczykami i pomadkami przeszło już, teraz mam wrażenie, że mam ich za mało;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam :)

    Kurczę, ja też potrzebuję pędzli i dobrych perfum :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Też zamierzam kupować zapachy z wyższej półki... słuszne postanowienie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. tak perfumy to dobre postanowienie

    OdpowiedzUsuń
  24. mi tez przydalyby sie te prawdziwe pedzle ;) mam nadzieje, ze sobie takie sprawisz :>

    OdpowiedzUsuń
  25. bez urazy- drugie może Ci się nie udać!:D

    ;*

    Polecam również pędzle Erdesa i Kozłowskiego:)
    Żaden włosek nie wypada!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja marzę o takich pędzlach! Świetne postanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Może i ja sie skuszę na jakieś droższe prefumy? ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też własnie palnuję zainwestować w zapach tylko narazie mam tylu faworytów, że nie wiedziałabym na co się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. śensowne postanowienia :) ja również muszę sprawić sobie jakiś porządny zestaw pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja spokojnie bym się mogła pod 3, 4 i 5 punkt podpiąć :D Projekt denko idzie tak mozolnie i kosmetyki mi się chyba rozmnażają, bo końca nie widać. Też mam kilka takich pootwieranych opakowań i cały czas się leję po łapach jak sięgam po kolejne. Co do perfum to mam tak samo. Rozróżniam czy kwiatowe czy owocowe czy ziołowe i na tym koniec.
    A z szamponami Avon mam raczej niemiłe wspomnienia i ten zestaw kupiłam ze względu na "maseczkę", która okazuje się być odżywko-balsamem. Ciekawa jestem jak wyjdzie w praniu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ojej, mam te same postanowienia ;D ale znajac moja silna wole - nic z tego nie wyjdzie hahaha ;) zapraszam do mnie, fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za płaskim pędzlem do podkładu - znacznie lepiej pracuje się na przykład flat topem. Sprawdź może H50 lub H54 - mi się dużo łatwiej podkład rozprowadza (płynny czy sypki nie ma znaczenia) i nie muszę potem doklepywać smug palcami.
    punkt 3 i 4 zupełnie jakbym siebie czytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też mam zamiar uzupełnić pędzelki, niektóre powymieniać. a co do zapachów, to jeśli mam ochotę na coś lepszego - szukam testerów na allegro. pachną mocniej niż drogeryjne flakony, bo mają zachęcająco większą trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam Hakurzaki od czerwca ... kilka kocham a kilka no coż mega rozczarowanie i wypadające włosie.. zapraszam do poczytania mojej recenzji hakuro ..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Adrianno, niestety z perfumami nie jest tak jak piszesz. Nikomu by się nie opłacało mieć oddzielnej linii produkcyjnej dla testerów. Często testery różnią się tylko naklejką tester na flakonie, a czasem brakiem korka, mniej kolorowym kartonem.
    Ale fakt, testery można kupić sporo taniej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Moschino jest pięknym zapachem :) w czeskich (!) drogeriach internetowych (jak sobie przypomnę, to Ci napiszę gdzie dokładnie) można kupić 100ml za 140zł (cena bardziej przyjazna od Sephorowych normalnych :)) i pilniczek szklany dają gratis ;) a na Hakuro też się czaję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...