Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 6 grudnia 2011

Święty Mikołaju przynieś mi... czyli kosmetyczne zapędy

Jako, że dzisiejszy dzień wielu osobom upływa pod znakiem prezentów, postanowiłam ulec nastrojowi i zamieścić własną listę wymarzonych kosmetyków.

1. Paletki NYX- nie wiem, którą chcę bardziej: Champagne&Caviar czy Catwalk


Zdjęcia pochodzą ze strony producenta

2. Szminkę NYX B52


Zdjęcie ze strony producenta.

3. Vaseline Lip Theraphy Aloe Vera- to najlepsza wazelina, jaką w życiu używałam. Pachnie cudownie, słodko smakuje i ma przyjemne metalowe opakowanie. Jak któraś będzie robiła zakupy na Pataalu, to niech wrzuci ją  przy okazji do koszyka, warto.


Zdjęcie pochodzi z TEJ strony.

4. Rozświetlacz- jakoś wcześniej nie zwracałam uwagi na tego typu kosmetyki, wydawały mi się zbędnymi gadżetami, ale teraz czuję pociąg do rozświetlenia. Nie obraziłabym się na ten:
Zdjęcie pochodzi ze strony producenta

Albo na ten :slina:
Zdjęcie pochodzi ze strony Benefit

5. Masło, balsam, mleczko, czyli coś ładnie pachnącego
Zdjęcie pochodzi ze strony Marizy

6. Róż, a najlepiej kilka
Zdjęcia pochodzą ze stron Costasy, Hean, Essence

7. Korektorrrrr....
Zdjęcia pochodzą ze stron Bell, Dermacol, Maybelline, Dax

Mikołaju, jeżeli to czytasz, to przynieś mi choć ułamek tej listy :D. Tak, wiem, że nie zasłużyłam.

A wy, co chciałybyście dostać (albo dostałyście) od Mikołaja/pod choinkę?

49 komentarzy:

  1. Aa ja polecam rozswietlacz z Inglota :) Napisalam dzisiaj recenzje na jego temat :) A sama chcialabym dostac kuferek na kosmetyki i nowe pedzle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam ochotę na na te róże z lili lolo i dermacol.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bym chciała dostać pracę żeby zarobić na wszystkie moje zachcianki...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie róże, poziomkowe masło do ciała i korektor - to i ja bym chciała, oj chciałabym :)

    Źle mnie zrozumiałaś: ja kocham dostawać prezenty, kocham ten zwyczaj ale tego krasnala nie zdzierżę^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod choinkę chciałabym High Beam ♥ ale mgła Paese też mogłaby być :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaj korektor cudowny i paleta mmhm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysl z ta lista :) Mikołaj na pewno przeczyta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że Mikołaj przeczyta Twoją listę i sprawi Ci niespodziankę pod choinka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dostanę tę paletkę NYX champagne&Caviar :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pod choinką chciałabym znaleźć e-readera :) prezent niekosmetyczny, ale marzy mi się taki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. od Mikołaja dostałam coś z listy, którą publikowałam na blogu także dobrze wiedzieć, że świety śledzi blogi :D

    ogólnie mnie chyba wszystko z działu kosmetyki-ciuchy ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a te paletki NYX muszę dopisać do listy na przyszly rok hehe albo na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześc Mikołaj przyniesie co innego,mam nadzieje,ze się ucieszysz,zajrzyj na pocztę;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna lista :D

    zapraszam wszystkich do mnie, za komentarz będzie rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chętnie ujrzałabym paletki NYX w mikołajkowej skarpecie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o paletce Sleeka, szczotce Tangle Teezer i jakimś oleju! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł z taką listą :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Stawiam na Champagne&Caviar jeśli chodzi o NYX :). Hmm.. Ja się jeszcze nad tym nie zastanawiałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym dostać perfumy, jakieś oleje i maski ale wiem, że dostanę coś włosowego - suszarkę z tymi wszystkimi bajerami, marzę o takiej od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O dużo prosisz;) haha
    nie no spoko!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletki NYX prezentują się super, kolory jakie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  22. no no tlyko worek kasy trzeba miec, obys je kiedys dostala, tego zycze

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybierz paletę Champagne&Caviar :)) Ja też mam dużo taki marzeń! I wiesz co? Sama sobie kupię jakiś prezent na Święta :) A co się będę ograniczać i liczyć na innych ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. NYXa B52 to chyba nawet mam :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Spełnienia marzeń ze swojej listy zatem życzę :D :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mialam paletke Catwalk, ale wymieniłam się. Bo paletka fajna i cieni przyjemne ale praiwe wszystkie błyszczące i jakoś inaczej wyglądały w rzeczywistości, rzadko jej uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obecnie od Mikołaja bardzo chciałabym otrzymać nową baterie do laptopa i dobre słuchawki, z kosmetyków chyba nic na razie nie chce, oczywiście nie pogardziłabym dobrym, jasnym podkładem ale na razie nie mam żadnego do tego wytypowanego ''zawodnika''.

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna lista życzeń - pewnie mikołaj już ją spełnił
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopisz do listy tego nudziaka z Inglota ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie podobają mi się te palety z Nyx i najchętniej do przygarnęłabym wszystkie...Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja otrzymałam od mikołaja pieniążki i kazał zakupić sobie prezent samemu hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  32. mam obie te paletki NYXa i z żadnej bym nie zrezygnowała, gdybym miała wybrać jedną z dwóch, to myślę, że nie mogłabym się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę poszukać sobie jakiegoś korektora, to jest dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. ta mgła pudrowa też mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja wole cos innego niz kosmetyki ;d ale za roz bym sie nie obrazila, bo mi sie konczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne te paletki NYX! Nigdy ich wcześniej nie widziałam:). Spora lista, też lubię czasem sobie spisać co bym chciała ale lista jest dużo dłuższa i szybko ją wyrzucam do kosza, żeby nikt nie zauważył.... :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też musze zrobic taką liste :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mi mały mikołajek przyniósł torbę (idealną na uczelnie, z resztą ja nie potrafię nosić torebek). teraz wyczekuję na dużego mikołaja z zegarkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja mam dla Ciebie niespodzianke:) i prosze Cie napisz do mnie zostawiajac swoj adres:D

    OdpowiedzUsuń
  41. jak Mikołaj będzie u Ciebie,to powiedz mu, żeby przyszedł do mnie , bo mam podobne pragnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam champagne & caviar i bardzo, bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Paletki z NYX też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...