Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 23 grudnia 2011

Święta, święta, to i ja jestem padnięta :)

Uwielbiam Święta, ale nie znoszę przygotowań do nich- pieczenie, smażenie, lepienie... I tak cały czas. To wszystko wynagradzają jednak uśmiechy na twarzach domowników i czas spędzony razem- spokojnie i leniwie :)

Z okazji Świąt życzę wszystkim czytelnikom dużo zdrowia, szczęścia i miłości. Mam nadzieję, że wasze stoły będą się uginały od nadmiaru jedzenia, a pod choinką znajdziecie mnóstwo prezentów :)

I piosenka świąteczna (jakżeby inaczej) dla was

35 komentarzy:

  1. Również życzę Ci wszystkiego, co najlepsze oraz spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem, oby komuś się te święta udały.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna choinka:)
    wesołych świat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zoila Tobie również wszystkiego najlepszego! Piękna choinka :) Zdrowia, spokoju i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna choinka, piękna aura :)

    Zdrowych i pogodnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem padnięta:D
    Ale ja uwielbiam gotować i piec na święta:))*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie znoszę tych świątecznych przygotowań...ale to już tradycja:P
    Wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  8. ...i Tobie również - czego zapragniesz!

    PS. Adele... słyszałam przed chwilą w radiu taki kawałek z koncertu, gdzie w pewnym momencie śpiewa publiczność - i normalnie się poryczałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt i piękną masz choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja tam lubie te przygotowania ;) ladna chineczka, Tobie rowniez wesolych swiat :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świąt i wszystkiego co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, miłości, miłość jest najważniejsza! Tobie też wesołych, spokojnych świąt. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej hej wszystkiego dobrego i Tobie również Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnych Świąt wypełnionych radością i miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magicznych, rodzinnych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wczoraj w nocy to już normalnie padłam i zasnęłam "od kopa", taka byłam zmęczona :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Spóźnione życzenia Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...