Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 20 grudnia 2011

Rudy, rudy, rudy... nude? Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick 41

Choć jestem zwolenniczką wyrazistego koloru na ustach, często jednak daję się ponieść chwili (i modzie) i łapię w swoje szpony jakąś smętną pomadkę nude. Ponieważ nie miałam nigdy szminki Golden Rose (raczej kojarzyłam tę firmę z produktami do paznokci), postanowiłam dać szansę ich pomadce. Padło na nową serię Ultra Rich Color Lipstick.

A co o serii mówi producent?
Nowa seria pomadek Golden Rose zapewni Twoim ustom supernawilżenie, a jednocześnie pokryje je nasyconym kolorem, który utrzyma się przez cały dzień. Dzięki kremowej konsystencji rozprowadza się łatwo, idealnie pokrywając usta intensywnym kolorem. Bogata w składniki odżywcze receptura gwarantuje ustom odpowiedni poziom nawilżenia i pielęgnacji. Masło Shea zmiękcza i koi wysuszone usta natomiast witamina E stanowi naturalny filtr przeciwsłoneczny. Seria zawiera 65 kolorów, które występują w trzech najmodniejszych efektach wizualnych: metaliczne, matowe i diamentowe.
źródło: strona Golden Rose

Góra: Essence 52 In the nude
Dół: Golden Rose 41
Mój kolor, czyli 41 jest matowy. Już na tym etapie muszę przyczepić się do producenta- niestety na opakowaniach nie ma wzmianki o wykończeniu danego koloru- dlatego trzeba wszystko sprawdzać na testerach.
41 to taki rudawy nude- dość nietypowy i niezbyt twarzowy kolor. Dodatkowo przez swoje matowe wykończenie może dawać dziwny efekt. Rzadko noszę ten kolor, ale jak już to nakładam na środek ust trochę beżowego błyszczyka, żeby nie było wrażenia "tępości", które spowodowane jest mocnym kryciem pomadki (za co naprawdę duży plus).

Producent obiecuje nawilżenie... Do tej pory spotykałam się raczej z opinią, że matowe pomadki wysuszają. Ta może nie wysusza, ale nawilżać też nie nawilżać. Watro przed jej nałożeniem dobrze zadbać o usta- jest bezlitosna i podkreśla wszystko, co tylko możliwe. Pomadka jest kremowa i nakłada się dobrze, nie ma większych problemów z jej rozprowadzeniem.

Zaskoczyła mnie trwałość tej pomadki. Może dlatego, że jestem przyzwyczajona do bardziej lśniących wykończeń, które szybciej się zjadają, zdziwiłam się, gdy po kilkakrotnym przejechaniu językiem po wargach (zupełnie nieświadomym) pomadka nadal była na swoim miejscu. Średnia trwałość to około 3 godziny- potem zaczyna schodzić. W dodatku ten kolor schodzi dość dziwnie- zostaje w zmarszczkach, co nie wygląda zbyt estetycznie.

Co do opakowania- wygląda całkiem elegancko, ale zrobione jest z dość lekkiego plastiku (zdziwiłam się, jak wzięłam ją w dłoń- taka jest lekkie), który wygląda na niezbyt trwały. Na razie (odpukać) nic się z nią nie dzieje.



Skład
Muszę się koniecznie przyjrzeć innym kolorom i wykończeniom. Za tę cenę nie widziałam jeszcze tak kryjącej i trwałej pomadki.

Cena: 12,90/ 4,5g
Dostępność: sklep internetowy producenta, wyspy i sklepy firmowe
Ocena: 4/5

Inspiracja muzyczna :D

55 komentarzy:

  1. A mi sie podoba kolor :) Musze sie za nimi rozejrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor essence bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. essence ładniejszy, ale ten też nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna, chociaż ja potrzebuję jaśniejszych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja nie lubie nude kolorów na ustach. Wyglądam w nich jak umarlak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek naprawdę niezwykły. O, to dobre słowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor fajny - ale dla mnie priorytetem jest nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądam nijako w odcieniach nude na ustach, więc może taka rudawa byłaby niezłym wyjściem

    OdpowiedzUsuń
  9. też mi się kojarzy z wysuszeniem i trudno zrobić cos by tego uniknąć niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwny, ale ciekawy kolor :)
    Chciałabym kiedyś wypróbować matową szminkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się kolor podoba, ale szminek polubić nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog. Bardzo mi się podoba :)
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie kolor essence również jest ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w TAGu - 5 noworocznych kosmetycznych postanowień:)
    http://ilusive-ilusive.blogspot.com/2011/12/tag5-noworocznych-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  15. I like your post so much! And this lipstick is amazing!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój kolor ale szminkę mam w planach kupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś kosmetyki Golden Rose mnie nie pociągają. Może przez złe doświadczenia sprzed lat z ich lakierami? (Źle się nosiły, odpryskiwały, i wysuszały okrutnie paznokcie). A kolor na ustach prezentuje się dość ładnie, ale faktycznie wygląda bardzi sucho, brakuje mi jakiegoś "zdrowego" błysku

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy kolor u mnie niestety trudno są dostępne kosmetyki golden rose ale będę szukać i na pewno wypróbuję tą pomadkę tylko że w innym kolorze bo ten raczej by mi nie pasował:))

    OdpowiedzUsuń
  19. z tej serii mam czerwoną:) o tak, pomadka podkreśla wszystko co się da...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor :) Ostatnio znalazłam podobny i niestety do mojego odcienia cery nie pasuje za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi kolor bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na dłoni mi się nie podoba, ale na ustach jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wygląda na Twoich ustach.
    Aż sama się zastanawiam, czy mnie by taki pasował... naprawdę mi się podoba, nawet jeśli nie jest chłodny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba wszystkie nudziakowe pomadki mają to do siebie, że poskreślają wszystkie niedoskonałości ust i to mnie w nich wkurza :/ Kolor natomiast jest świetny!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie taka... ruda:) Ale na ustach ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  26. przyznam że specyficzny kolor..

    OdpowiedzUsuń
  27. nie widziałabym siebie w tym kolorku

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet fajny ten kolor, taki ciemniejszy nude;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za matowymi pomadkami, ale kolor całkiem całkiem. Wolę raczej kremowe i nawilżające, mimo tego, że schodzą szybciej :)
    Ciekawi mnie ile za nią zapłaciłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet nawet ten kolor ;)
    I jak trzyma ok 3h to ładnie ładnie..

    OdpowiedzUsuń
  31. haha inspiracja muzyczna - dobre ! :)

    nie podoba mi się taki rudy nudziak, ale skoro sama szminka jest okej to pooglądam ja w GR następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor na drugim zdjęciu bardziej mi wpadł w oko. Taki.. hm naturalny.
    A inspiracja muzyczna? Włączyłam, owszem. Jak zabrzmiały pierwsze takty to aż koleżanka z którą dzielę pokój... podskoczyła. I teraz dziwnie się patrzy na mnie...
    Ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te kolory mi się bardzo podobają, są takie delikatne :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Krem z Nivei błyskawicznie nawilżający wchłaniał się bardzo ładnie- tylko go mogę polecić bo nie pozostawiał tłustego filmu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam bardzo podobny kolor pomadki w kremie, która znajduje się akurat w jedne z posiadanych przeze mnie paletek. Nawet fajnie to wygląda na ustach i często u mnie gości taki odcień pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na twoich ustach to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. po świętach pewnie się zacznie największe szaleństwo wyprzedażowe :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najgorsze jest to, że ciągle mam ochotę na kolejne cienie, ale zawsze jak patrzę i chwycę już ten co mi się podoba, to okazuje się, że go mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. szkoda że one wysuszają usta:(

    OdpowiedzUsuń
  40. ładny kolor, choć ja raczej wolę błyszczyki niż pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. powiem Ci, że kolorek jest urzekający, ostatnio poluję na takie stonowane, delikatne odcienie ; )
    i bardzo ładnie prezentuje się na Twoich ustach, trzeba przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy kolor, chyba nigdy nie miałam podobnego na ustach, ciekawe jak by wyglądał u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj poluję na taką pomadkę. Przy najbliższej okazji muszę ją kupić. Właśnie takie blogi zainspirowały mnie do stworzenia swojego. Dlatego serdecznie zapraszam bo im więcej czytelniczek tym chętniej się pisze;)
    www.kosmetykic.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczny ma kolor, od dłuższego czasu szukam jakiejś szminki nude i nie mogę jakoś trafić... Myślałam nad Essence, ale ze względu na nowo otwarty sklep Golden Rose to wybiorę się pooglądać tą :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Dla mnie wygląda jak najbardziej zachęcająco... Kolor jest piękny :) może się za nią rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. really nice lips :)
    http://thepartofmylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...