Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 27 grudnia 2011

(Nie taka znowu) lakieroholiczka- tag





Zostałam otagowana przez Shevę i Kizię Mizię:*

1. Ulubiona marka lakierów
Nie kupuję lakierów według marek- wybieram kolory. Nie mam ulubionej firmy.

2. Lakiery brokatowe czy kremowe?
Kremowe

3. OPI,China Glaze czy Essie?
Jak można wypowiadać się na temat firm, których się nie zna?

4. Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Co miesiąc :D. Żartuję, zazwyczaj zmywam lakier po około tygodniu, ale mam dość długie przerwy w malowaniu :)

5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Lubię cielaki, czerwienie i fiolety.

6. Ciemne czy jasne pazurki?
Zależnie do humoru, koloru ubrań i okazji :)

7. Co masz aktualnie na paznokciach?
Eveline Holografic Shine 402

8. Czy lubisz matowe wykończenie?
Tak

9. Czy jesteś fanką frenchu?
Nie, dlatego że mam naturalnie dość gruby biały pasek, za którym nie przepadam.

10. Ulubiony zimowy kolor?
Nie przypisuję kolorów do pór roku, ale zimą często gości u mnie czerwień i bordo

11. Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Essence i My Secret- piękne kolory, ale kiepska trwałość

12. Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
Jak mi się przypomni, ulubionego nie mam

13. Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Czerni, bieli i zieleni.

14. Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Coś tam mam, ale nie jestem specjalistką

15. Ulubione wykończenie lakieru?
Yyyy, ma ładny połysk być :D

16. Wzorki czy prosty, monochromatyczny manicure?
Prosty- bo mam dwie lewe ręce i moje wzorki przypominają dzieła przedszkolaka

17. Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Podobają mi się, ale sama nie mam

18. Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Od zawsze marzyłam o Szarej Migotce Barbry, ale sprecyzowanej listy życzeń nie mam.

19. Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
A takie 3 maluchy:
Eveline Holografic Shine
Od lewej: 401, 402, 406

20. Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Lubię i dostawać, i kupować :)

21. Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Może rok temu, góra półtorej :)


Jaki widzicie, lakieroholiczka ze mnie żadna :)


I jak zwykle- taguję wszystkie chętne :)

22 komentarze:

  1. oo tak ! Te holo są booskie :) Dodalam sie do obs , super blog :) Liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, też mam od niedawna te lakiery, dzięki Beznadziejnemu-Pączkowi. :)
    Też nie przywiązuję wagi do marki, a kolory które ubóstwiam obecnie to miętowy, czerwień, koral i wszelkiego rodzaju brązy-beże. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny masz obeccnie lakierek na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Holografic lubie je :-) Świetnie wyglądają na paznokciach :D Także dodałam sie do obs. i licz na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szarą Migotkę bardzo polecam:) Moja mama pomalowala nią paznokcie na Wigilię z mojego polecenia:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez nie przepadam za malowaniem paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chciałabym w końcu zakupić jakiś lakier z Barbry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też z lakierami jakoś specjalnie nie szaleje, chociaż lubię mieć pomalowane paznokcie. Kolory mam stale te same ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pękających nie lubię, jakoś nie mogę się do nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nowe maluchy bardzo ciekawie sie prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ze mnie to dopiero lakieromaniaczka :D

    w wolnej chwili zapraszam na mój blog:)
    cosmeticsmyaddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba Ci znowu taga ukradnę;)
    Miałam te maleństwa z Eveline ale sprzedałam bo jakos u mnie efekt był mizerny.A potem na blogach zobaczyłam te cudne fotki...

    OdpowiedzUsuń
  13. O taak ! Hoolo jest meega :D www.tanecznedusze.blogspot.com - dodasz sie do obs? : ) ja już obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze jeszcze możesz zostać lakieroholiczką:) Świetne są te lakiery holo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham lakiery holograficzne. Co do szerokiego paska... co ja gadam, jeśli szeroki to PAS^^ - no więc co do białego pasa [pasu?] przecież zawsze można trochę sciemnić, że się ma ten biały paznokciowy pasek krótszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam kilka lakierów z Golden Rose z różnych serii i zawsze było coś nie tak - albo krycie po min. 3 warstwach, albo zdarte końcówki po dniu noszenia, albo zasychanie przez pół dnia. może trafiały mi się buble ale na razie nie mam ochoty na kolejne próby.

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mojej kolekcji też ostatnio trafiły lakiery Holografic :) Ja ich wszędzie szukałam, a w ubiegłym tygodniu moja mama po prostu kupiła mi je w zwykłym kiosku z gazetami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...