Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

czwartek, 22 grudnia 2011

Barb(a)ra, co różane usta ma. Barbra Rose Lip Balm

Jak wiecie, uwielbiam kosmetyki, których celem jest pielęgnacja i koloryzacja ust. Kupuję te produkty jak oszalała i ciągle latam, jak kot z pęcherzem za nowymi.

Różany balsam do ust Barbry kupiłam zachęcona działaniem wersji a aloesem (więcej TU). Choć nigdy nie należałam do fanek mdłego zapachu róż, jakoś przez przypadek kliknęła się wersja różana.

Podobnie jak balsam aloesowy (dziwnie byłoby, gdyby było inaczej, to w końcu ta sama seria) , różany wariant zamknięty jest w solidnym opakowaniu z suwakiem (którym lubiłam się bawić, jak się nudziłam). Podoba mi się taka opcja, bo dzięki temu nie zgubię zatyczki pomadki (jak pomadka nie ma nasadki, to ciężko ją zgubić :D).

Różany balsam powiela zalety aloesowego także przy pielęgnacji- świetnie nawilża i wygładza- i nie jest to uczucie chwilowe, nie trzeba się cały czas mazać specyfikiem. A smaruje się przyjemnie- pomadka jest miękka i bardzo dobrze prowadzi się ją po ustach. Zostawia przyjemną warstwę, która nie przypomina powłoki błyszczyku, ani osadu wazeliny. Działania ochronnego nie testowałam- nie  było takiego zimna, żeby porządnie ją przećwiczyć.

I może byłabym nią tak zachwycona, jak tą aloesową, gdyby nie zapach. Nie wiem, czego oczekiwałam wybierając różę, ale na pewno nie aż tak nijakiego zapachu. Ta róża jest jakaś mdła, bardzo delikatna. W porównaniu z lekko cytrusowym aloesem wypada nieciekawie.

Jeżeli ktoś szuka dobrej pielęgnacji i lubi takie delikatne, trochę "bezpłciowe" zapachy to polecam.

Skład

Cena: ok. 8 zł/3,5g
Dostępność: kosmetyki Barbry są bardzo słabo dostępne poza miastem producenta, czyli Łodzią, nieszczęśnikom pozostaje korzystanie z zamówienia przez internet
Ocena: 4/5

23 komentarze:

  1. Szkoda, że u mnie Barbra nie jest dostępna stacjonarnie, bo obejrzałabym tą wersję aloesową.
    A, ciekawi mnie to zamknięcie - suwak wysuwa pomadkę w górę, a czym ona jest zasłoniona? Głupie pytanie, ale nurtuje mnie to, nie umiem do tego dojść ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że u mnie kosmetyki tej marki nie są dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Paramore - mam taką samą zagwostkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie trafiłam jeszcze na kosmetyki Barbry.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również Barbry niet, ale zauważyłam, że róża w kosmetykach tego typu właśnie pachnie tak - dokładnie: mdło. Nijak.

    Paramore: ja wiem, jak się toto zamyka [suwak połączony jest z plastikową zasklepką] - w zależności od tego, czy suniemy tym suwakiem w górę, czy w dół:
    - suwak w dół = pomadka do góry, a plastikowa zasklepka się otwiera. Suwak w górę = pomadka w dół, a zasklepka się zamyka.

    Miałam kiedyś korektor, działający na takiej zasadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ble, nie lubię różanych zapachów/smaków

    OdpowiedzUsuń
  7. już mam tyle tych nawilżaczy ust że muszę najpierw pokończyć dopiero później rozglądać się za kolejnymi, ale ciekawe jak będzie sprawowała się przy mrozach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że kiepsko z dostępnością, bo mam obsesję na punkcie kosmetyków ochronnych do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel kupiłam w Rossmannie na Hallera. Na drugi dzień chciałam kupić drugi - już u siebie w Rossmannie ale niestety go nie było. :-( Ale na Hallera był cały rządek na półce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To Łodzi mam daleko, więc się chyba "smakiem" obejdę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie można tylko dostać lakiery ale nic więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w sumie lubię różane zapachy wiec mozliwe ze by mi podeszła;)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Zajęczak - dzięki wielkie za wyjaśnienie, już rozumiem, będę mogła spać spokojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam styczności z tą firmą, ale chętnie wym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię takie różane zapachy i lubię pielęgnacje z nadawaniem lekkiego koloru więc myślę, że pewnie by mi podeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. długi skład jak na zwykłą pomadke ochronną, ja średnio przepadam za różanymi zapachami, więc dzięki za ostrzeżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej hej u mnie 3 konkursy specjalnie na gwiazdkę, wpadaj do mnie maila zostawić :*** Całuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej hej u mnie 3 konkursy specjalnie na gwiazdkę, wpadaj do mnie maila zostawić :*** Całuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem tak - boskie opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy, szkoda że nie dałaś wglądu na ustach.

    życzę spełnienia marzeń ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiedziałam ze maja mazidła do ust.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...