Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 27 listopada 2011

Szybki spacer po Berlinie. p2 pomadka 120 Ku'damm

Zgodnie z panującym trendem, wszystko, co zagraniczne jest lepsze. Teraz z dalekich wojaży przywozimy sobie nie zdjęcia, czy pamiątki tylko właśnie kosmetyki. Każda szanująca się kosmetoholiczka przed wyjazdem sprawdza, co ciekawego mają "tam", czego nie ma "u nas" :).

Kiedy myślę o Niemczech, co kołacze mi się po głowie? Oczywiście, drogerie DM i bogactwo marek tam dostępnych- Balea, Alverde, p2... Choć należę raczej do kosmetycznych patriotek (w mojej kosmetyczce królują raczej polskie produkty) nie mogłam odmówić sobie przyjemności kupienia szminki z p2. Wiadomo, okazja czyni złodzieja.

Wybrałam kolor 120 Ku'damm właściwie w ciemno... Znaczy się, oglądałam swatche w internecie, ale różnica między zdjęciami w internecie, a tym, co okazało się w rzeczywistości jest kolosalna. W internecie Ku'damm wyglądała na dość przyjemny, w miarę naturalny ciemny róż. W rzeczywistości- ciemny róż z nutami fioletu, bardzo intensywny. "Nudziarom" raczej do gustu nie przypadnie.

Bardzo podoba mi się formuła tych szminek- są bardzo kremowe, ale jednocześnie świetnie kryją. Wykończenie nie jest ani matowe, ani błyszczące. Usta wyglądają soczyście. Szminka nie wysusza ust, mam wrażenie, że je wręcz pielęgnuje.

Na plus muszę także policzyć trwałość- połysk schodzi po około godzinie, ale kolor trzyma się nawet 3-4. Jedzenie czy picie oczywiście jest zabójcze dla pomadki.

Zmartwię wszystkich, którym spodobał się ten odcień. Nie ma go już w sprzedaży. Myślę jednak, że w palecie p2 są takie kolory, że każda wybierze coś dla siebie.

Ku'damm- dla zainteresowanych: Kurfürstendamm, ulica w zachodnim Berlinie





Cena: około 2 euro
Dostępność: drogerie DM, Niemcy
Ocena: 4/5

34 komentarze:

  1. super jest, nie wygląda na taką intensywną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że do Niemiec mi nie po drodze. Fajne p2 ma lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kolorek, mam jedną pomadkę z p2 i jestem w miarę zadowolona, chociaż kolor bardzo jasny i używam go rzadko. ogólnie ciężko mi się używam pomadek, które są jaśniejsze niż mój naturalny kolor ust...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli jest wystarczająco zimny - a tak mi się wydaje - jest również i dla mnie :)

    Bardzo mi się na Twoich ustach podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta szmineczka, teraz żałuje że jej nie wziełam, bo myślałam nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że w Polsce nie ma tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że w Polsce tego nie ma ;( raczej w Niemczech nie będę ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny ma kolor;) Ja szukam aktualnie koloru idealnego dla siebie pomadki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy kolor, bardzo podobny do mojej szminki z avonu kiedys o niej pisalam, frozen berry, jest na blogu, z tym ze ten kolor i szminka wogole zostala wycofana ze sprzedazy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój kolor... Kurde, coraz więcej pozytywów czytam o p2. Najpierw o super lakierach, teraz szminki dobre... Czemu nie ma p2 w PL?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dm to istny raj:) uwielbiam te pomadki P2, zawsze jak mam okazję być w Dm robię wieeelkie zapasy kosmetyczne:D

    OdpowiedzUsuń
  12. mhmmmm uwielbiam takie różane odcienie :) w weekend odwiedzę wiedeń więc jak napatoczy się jakaś drogeria to może wstąpię poszukać jakiś skarbów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja tez nie, kolejny raz wyszlo ze soraya jest kiepska

    OdpowiedzUsuń
  14. ehhh ale bym chciała wpaść do DM i obkupić się w produkty balea, p2..... eh

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor pomadki mi się podoba-fajnie że nie jest ani za bardzo błyszcząca ani zbyt matowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu żałuję, że nie mieszkam nieco bliżej granicy...

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś dostałam pomadkę tej firmy od cioci i miło ją wspominam : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolor pomadki, podoba mi się, też muszę taką sobie sprawić!A lakiery i kremy do rąk z P2 są super. Posiadam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałam taką szminkę tylko inny kolor i właśnie się zastanawiałam co to za firma..:) Teraz już wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie żałuję,że nie ma u nas drogerii Dm,albo chociaż szafy P2:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie pozostaje mi nic innego jak szukać odpowiednika, który będzie znajdował się w polsce ; d
    chociaż z tego co kojarzę miałam kiedyś, dawno temu, podobny odcień i tak strasznie mi się podobał : )

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolory! ten róż świetny :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...