Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

czwartek, 10 listopada 2011

Słoneczna pomarańcza. Barbra Tonik do zmywania paznokci z ekstraktem ze słodkiej pomarańczy

Co to za problem ze zmywaniem paznokci. Bierzesz zmywacz, płatek (lub wacik), nasączasz pocierasz i już! Gotowe! Niby wielkiej filozofii nie ma. Jednak zmywanie paznokci może stać się zmorą.

Niby kupno zmywacza to nie problem. Bo przecież co to za różnica jaki. Nie chcę tu pisać traktatu o znaczeniu zmywacza do paznokci w życiu kobiety, ale wskazać, że zmywacz ma duży wpływ na kondycję naszych paznokci- no, a przecież dłonie są wizytówką człowieka i nie można o nich zapominać.

Zmywacze mają często to do siebie, że choć zmywają emalie to jednak wysuszają paznokcie, zostawiają osad... Po jednym takim zmyciu nic się nie stanie, ale jeżeli ktoś korzysta z tego typu produktów klika razy w tygodniu (bo i tak się zdarza) może się ciężko zdziwić.

Używałam różnych zmywaczy- acetonowych, bezacetonowych, zapachowych, w gąbeczce... Jednak, żaden zmywacz (ot, zwyczajna pierdoła) nie zachwycił mnie tak jak tonik Barbry.

Może nie zacznę od najważniejszego, bo chcę napisać parę słów o zapachu. Nie polecam się nim zaciągać z butelki, ale zmywacz pozostawia na paznokciach prześliczny zapach świeżo zerwanych pomarańczy- delikatny i bardzo naturalny. Niby nie jest to najistotniejsza kwestia, a jak bardzo potrafi uprzyjemnić życie.

Po drugie- działanie. Barbra świetnie zmywa zarówno ciemne, jak i jasne lakiery (z brokatami zawsze jest zapewne problem- do ich zmycia potrzeba chyba papieru ściernego). Nie muszę mocno pocierać płytki, lakier "zmywa się sam". Tonik nie wysusza ponadto paznokci. Nadal są miłe w dotyku, nieprzesuszone i bez białych śladów.

Choć jest to produkt dość drogi, jak na zmywacz, to jednak uważam, że wart swojej ceny.

Cena: ok. 7 zł/100 ml
Dostępność: doz.pl
Ocena: 5/5

41 komentarzy:

  1. nie znam, a brzmi ciekawie :) tzreba się rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię zmywacze Sensique. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja póki co jestem wierna mojemu biedronkowemu zmywaczowi, ale zachęciłaś mnie do przetestowania tego cudeńka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nich, lubię zapachowe zmywacze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wiedzieć, bo często zamawiam z doz do apteki (dzisiaj np. odbierałam zamówienie :D ) :) Na pewno zwrócę na niego uwagę jak mój się skończy... Wczoraj przeżyłam traumę zmywając ten taki duży brokat Essence z serii Twins... Aż mi się paznokcie rozwarstwiły, taki im zafundowałam peeling gruboziarnisty, po prostu porażka... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy chociaz z bierdonki poradzi sobie z czerwonym brokatowym i nie jest zle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, dzięki za cynka! Skuszę się na niego na pewno! Dla mnie jest ważne, żeby zmywacz po prostu dobrze zmywał :) A jeszcze jak fajnie pachnie i nie przesusza to już cud miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze slysze,ale musze go wyprobowac,moim najgoszym zmywaczem byl zmywacz z lidera,nawet lekko kremowy lakier ciezko mu bylo zmyc :/

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam i polecam, bransoletka jeszcze jest do wzięcia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie 7zł mmogłabym dać za zmywacz :) tym bardziej że ładnie zmywa i nie capie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja uwielbiam zmywacz z biedronki szczegolnie dlatego że nie wysusza skórek, zmywa super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go wypróbować, skoro go chwalisz :) Jeśli u Ciebie jakiś produkt ma 5, to znaczy, że jest naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ciagle o nich zapominam, albo mi sie nie chce samej masowac xD

    Ciekawy ten tonik, jeszcze nie slyszalam o tonikach do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie się takie cuda nabywa? (:

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak bede zamawiała jakieś lakiery to skusze się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak się kiedyś skuszę na zamówienie lakierowe z Barbry to sobie dorzucę ten zmywacz:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo nie lubię zapachu zmywaczy.

    Do tego toniku przekonałaś mnie przede wszystkim zdaniem: "zmywacz pozostawia na paznokciach prześliczny zapach świeżo zerwanych pomarańczy".

    Czyli nie tylko nie ma zmywaczowego zapachu, ale wręcz ładnie pachnie!

    Muszę to mieć.
    Powstaje pytanie:
    to jest dotępne tylko na doz.pl czy również w tradycyjnych doz.ach? ;)
    W sumie spodziewam się jaka będzie odpowiedź - po cichu jednak łudzę się, że jest dostępny gdzieś na miejscu, bo przez różne doświadczenia nie lubię robić zakupów pocztą...

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurde, chcę go! Tylko pewnie w moim mieście go nie znajdę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z BarbraPro lubię odżywkę niestety nie pamiętam jak ona się nazywała i oliwkę do skórek w pomarańczowym opakowaniu :) Szkoda, że nie jest łatwiej dostępny niż przez internet :) ale na pewno się kiedyś na niego skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam nigdzie takiego zmywacza ;) ale gdy go ujrzę na pewno porządnie zastanowię się, czy go kupić ;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Mrs. Poters z aloesem a gdzie można go kupić ??

    OdpowiedzUsuń
  23. No u mnie się ten babydream za nic nie chce wchłaniać, dlatego zużyję go do rąk :) Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam zapachowe zmazywacze ;) sama mam agrestowy i z różą

    OdpowiedzUsuń
  25. to nie mój pierwszy żel z Apartu i nie ostatni ;). Wczoraj w Rossmannie widziałam promocję - Żele pod prysznic Apart za coś ponad 7 zł za chyba 500 ml! Tylko był mały wybór.. Najciekawszy zapach miał takim jasnym różowym opakowaniu, używałam go już dawno dawno temu i byłam zadowolona ;) chociaż ten co teraz używam przebija wszystkie ;) ma intensywny zapach, chociaż nie każdemu może się on spodobać. Mi się bardzo podoba, ale w końcu to kwestia gustu ;). Mimo to polecam z czystym sercem, bo są to tanie żele, w eleganckich, poręcznych opakowaniach ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. nie widziałam go nigdy ;) Hah zaciągać z butelki :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachęciłaś mnie :). Co jakiś czas zamawiam coś z Colour Alike i przy następnym zamówieniu kupię na próbę ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałam wziąć kawę, bo tak ładnie pachniała, ale mój mężczyzna powiedział kategoryczne nie... :( Nie znosi zapachu kawy, to stwierdziłam, że nie będę go uszczęśliwiać na siłę:D Ale po waniliowe jeszcze pójdę. Niech ma swój krem do karpatki (bo podobno tak pachnie :D)

    A BBcream to naprawdę fajne ustrojstwo. Trochę go czuć na twarzy, ale mi to nie przeszkadza, może źle go aplikowałam? Będę jeszcze próbować. Wiem, że będę mu wierna i nie będę kupować żadnych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi zawsze zmywacze do paznokci wysuszają płytkę, dlatego nie lubię malowac paznokci. Ale widzę tu jakiś świetny patent, postaram się gdzieś znaleźc i kupic.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie on niestety nie zachwycil...pisalam o nim tutaj-http://tysiacjedenpomyslowipasji.blogspot.com/2010/12/barbra-piel%C4%99gnacja.html

    Dobrze wiedziec, ze krem glicerynowy Eveline jest takze w opakowaniu z pompka,dziekuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdzie go jakoś nie spotkałam, a opis zachęcający. Szczególnie mam na myśli zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Skoro taki fajny, to chyba dorzucę do następnego zamówienia ;>

    CO do mojego ostatniego mani mi ten wzór kojarzy się ze starą tapetą ;) Możemy nim cały pokój urządzić XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubiłam go przede wszystkim za zapach, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy produkt - gdzie go można kupić ??

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też go bardzo lubię :) Choć na razie do niego nie wracam - właśnie ze względu na cenę :( U mnie zmywacz schodzi jak woda, więc korzystam z czegoś tańszego.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo kupię jak go spotkam, śliczne opakowanie, ale jakoś go nigdzie nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  37. ja miałam wrażenie, że zmywa trochę ciężko, ale może mi się coś sfilmiło. teraz mam prawdziwego mordercę lakiery, który rozpuszcza wszystko i pewnie stąd takie wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...