Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 15 listopada 2011

Rumiane kochanie. Quiz Róż Cherie nr 11

W ulubieńcach października pokazywałam wam bohatera dzisiejszej notki, czyli róż firmy Quiz.

O kosmetykach tej firmy sporo się już naczytałam. Wiele dziewczyn nawiązało współpracę z tą firmą, dlatego kawałek czasu temu trwał prawdziwy urodzaj na recenzje m.in. tego różu. Oczy mi się zaświeciły i zaczęłam go szukać w swoim mieście. Niestety, we Wrocławiu kosmetyków Quiz jak na lekarstwo (Zzielona znalazła lakiery Quiz na Zielaku, jakby któraś była zainteresowana). Udało mi się jednak zdobyć róż dzięki rozdaniu u One_LoVe.


Zacznę od najprzyjemniejszego w tym kosmetyku, czyli koloru. Numer 11 jest przedostatni w palecie kolorów. To piękny ceglasty róż. Kolor jest jednak bardzo delikatny i pięknie ożywia policzki. Nie trzeba się bać tego koloru, bo jest naprawdę "twarzowy".

Na blogach i na stronie producenta wyczytałam, że róż ma złote drobinki. Szczerze? Nie widzę ani jednej (za to w pudrze jest ich urodzaj). Nie znaczy to,  że róż daje matowe wykończenie. Jest lekko perłowy, twarz po jego użyciu wydaje się taka wypoczęta.

Byłby to produkt idealny, gdyby nie trwałość. A ta niestety rozczarowuje- 2 godziny to powinien utrzymywać się przeciętny błyszczyk, nie róż. 

Jako, że to bardzo tani produkt nie będę się za bardzo czepiała kwestii technicznych :D:
  • Róż pachnie bardzo delikatnie (jakimś chemicznym czymś), zapach nie przeszkadza.
  • Opakowanie jest bardzo tandetne, mój róż po prostu z niego wyskoczył (jak zafunduję sobie paletę magnetyczną to umieszczę tam "latający" róż)
  • Konsystencja jest dość sucha, róż trochę się pyli

Czy polecam? Tak, będzie idealny jako pierwszy róż. Kolor 11 jest cudny i jeżeli znajdę ciut lepszy jakościowo róż w podobnym kolorze to nie będę się wahała ani chwili.

Cena: podejrzewam, że coś koło 7 zł/16g
Dostępność: małe drogerie
Ocena: 3,5/5- za całokształt, bo za kolor i wykończenie 5 :)

39 komentarzy:

  1. Kolorek w oakowaniu śliczny, na ręcę jakby inny...Chętnie wypróbuję coś innego z firmy Quiz niż lakiery. Ja akurat lakiery kupuję na bazarku, nigdzie indziej ich nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki świetny kolor :) mi też cieżko dostać kosmetyki Quiz, do tej pory mam tylko błyszczyk o zapachu gumy balonowej tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nr 15 i nie wiem co mam o nim sądzić...

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 godziny? :D to jest możliwe, żeby kosmetyk tak krótko się trzymał na twarzy? Echhhh, słabo naprawdę, na pewno nie kupię. Ale kolor faktycznie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pamiętam już jaki ja miałam nr różu, ale mój to był odcień różowego z prawdziwego zdarzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie, nie rzuciło mi się w oczy na mieście :D zresztą jak we Wrocławiu ciężko dostać, to wątpię, że u mnie będzie :P ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla samego zapachu bym go kupiłam, ale u mnie też nigdzie nie ma tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolorek :)) nigdy go nie miałam, ale za taką cenę warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemny kolor:) ciekawe jestem zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście ładny kolor, ale przez brak trwałości bym się nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  11. W puderniczce jest różowy, na ręku ceglasty, ciekawe :). Nie skusiłabym się, jedyne miejsce gdzie widziałam te kosmetyki to kioski ruchu, a tam moge co najwyżej szampon nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jednak mnie przeraża, do tego jeszcze ta kiepska trwałość... Na pewno nie zdecyduję się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy siedzi jeszcze w pudełeczku jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie spotkałam się jeszcze z tą firmą. a ta trwałość przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  15. lakiery tej firmy to nie wypały ale inne kosmetyki są super

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek piękny, ale na ręku jakby obcy, zmienił się :( Pokaż może na policzku? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, ma prawo Ci się nie podobać :) dziękuję za szczerość, cenię ją o wiele bardziej niż puste słowa typu "slicznie wygladasz :D" kiedy komus sie cos nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie maluję się różem, nigdy tego nie próbowałam, wolę jeszcze poczekać z tym kosmetykiem :) ale kolor jest faktycznie ładny.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie pokazałaś go na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny kolor i przystepna cena ;> ja obcnie mam z rimella jakis stary ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sie nie skuszę, skoro jest taki nietrwały, bo wole zainwestować w coś porządnego, mam w sumie kilka róży wiec jako tako nie jestem na etapie eksperymentów z doborem odcienia - ale ładnego koloru mu odmówić nie można:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię róże Inglota, były moimi pierwszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś mnie ta firma nie przekonuje... Większość jej kosmetyków widziałam na bazarach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem na etapie szukania dobrego różu jednak nie mogę się od dłuższego czasu na nic zdecydować. Dorwałam właśnie nowy katalog Oriflame i może coś wybiorę ... jeśli nie postaram się poszukać tego, który Ty polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny kolor różu! ;) ajj ja muszę wyhaczyć jakiś nowy bronzer lub róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli chodzi o drobinki, to są dwie wersje. Z i bez. Widocznie trafiłaś na tą lepszą. Dla mnie ten produkt, to bubel wszechczasów. Migrujące drobinki to jedna sprawa, a druga- zapach. Obrzydliwie babciny i chemiczny. Coś strasznego. Nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam róż z tej firmy ale inny odcień. Fakt, słabo się trzyma, ale jest całkiem przyjemny:) Super ten odcień, jeszcze nie miałam takiego, jestem ciekawa jakby wyglądał na bladej twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja najbardziej z Quiza lubię lakiery i błyszczyki. Niemniej cena tego różu bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny kolor!
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie- denzee.

    OdpowiedzUsuń
  30. wydaje mi się, że dosyć podobny widziałam w Inglocie :) ja jestem zadowolona z różu tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  31. hmm a kolor wydaje sie bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ładny ma kolor, nie jest zbyt ciemny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. http://faktor.krakow.pl/326,roz-w-kamieniu-beauty-finish-cherie-quiz-cosmetics.html tu jest niby po 2,60zł, lol

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...