Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 1 listopada 2011

Październikowi ulubieńcy.


Październik był dla mnie miesiącem odkryć kosmetycznych. Poznałam wiele kosmetyków, o których wcześniej nawet nie słyszałam- i to wszystko dzięki blogom :)

Oto moje zeszłomiesięczne odkrycia (niektóre są ciut starsze, ale co tam):

1. Bielenda Bawełna dwufazowy płyn do demakijażu oczu- początkowo nie byłam nim zachwycona, ale w miarę używania podobał mi się coraz bardziej. Delikatny i skuteczny- zasłużył na osobną notkę.

2. Hean High Definition paletka Hot Chocolate- te kolory (szczególnie brzoskwinia) gościły na moich powiekach najczęściej. Bezpieczny, dzienny zestaw.

3. Flos-Lek żel pod oczy z chabrem bławatkiem- nieodzowny każdego wieczoru i poranka. Nic tak nie przynosi ulgi zmęczonym i piekącym powiekom, jak on. Jeżeli ktoś ma ochotę poczytać o nim więcej zapraszam TU

4. Essence korektor Stay All Day- choć całego dnia nie zostaje, jest całkiem niezły. Bardzo jasny, dobrze sprawdza się pod oczami.

5. Barbra odżywka z ceramidami- wzmacnia paznokcie i wygląda jak lakier do frencha. Skrobnę o niej więcej.

6. Basic Kajalsift 10- pięknie otwiera oko. Moja ulubiona kredka na linię wodną. Pisałam o niej TU

7. Quiz Róż Cherie nr 11- stosunkowo nowy kosmetyk, bo wygrałam go w zeszłym miesiącu u One_LoVe. Od kiedy do mnie przyszedł używam tylko jego. Piękny, ciemny róż, świetnie ożywiający policzki.

8. Beauty UK Eyeshadow Palette 04 Earth Child- czyli nabytek z wymianki z guinessi. To kosmetyk, którego używam najkrócej, ale już zdążył podbić moje serce- wszystkie kolory (no, może poza zieleniami) są zachwycające i na pewno będę się nimi mazać.

Używałyście tych kosmetyków? Jakie są wasze październikowe typy?

36 komentarzy:

  1. Zachwycają mnie te paletki Beauty UK muszę jak najszybciej się w nie zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam żadnego z nich ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm chyba wypróbuje ten korektor z essence. Na niedoskonałości skórne też się nadaje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika_White- raczej średnio, chyba że na jakieś drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten korektor z essence, ale nie do końca mi podpasował. kolorem jak najbardziej, ale poza tym nic szczególnego. albo ja najzwyczajniej w świecie nie umiem go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paletka z Hean mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oczywiście mam paletkę z Hean którą bardzo lubię. Wkurza mnie tylko ten najciemniejszy brązowy bo jest tak mocno pigmentowany że nałożę mała ilość i nie mogę go rozetrzeć bo rozchodzi się na cała powiekę.
    '
    A z pozostałych jestem ciekawa płynu,żelu i kredki :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam tego żelu ze świetlikiem i bławatkiem :) jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam żadnego, ale paletka Beauty uk ciekawie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel Flos-Lek gości w moich ulubieńcach przez cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanką żeli Flosleku jestem już od dłuższego czasu - ostatnio też kupiłam wersję z bławatkiem. Zaciekawiłaś mnie tym korektorem, chyba go wypróbuję - może zastąpi droższy Maybelline? No i bardzo chętnie poczytam trochę więcej o tej odżywce do paznokci, to wciąż aktualny dla mnie temat (:

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory z paletki - wszystkie moje ulubione!! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam ta paletke BeautyUk, tylko inny odcień i też bardzo mi sie podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja lubię róż z Quizu. Aaa, muszę o nim coś napisać. :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kupić ten żel Flos-Leku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię posty z ulubieńcami :) Cienie Hean są super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze sobie sprawic ta paletke ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie ten płyn z bawełną. Pewnie go sobie sprawię jak skończy się mój awokado. Mam nadzieję, że dorówna mu jakością :) A ten korektor z Essence mam, ale nie jestem nim aż tak bardzo zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię korektor Essence, jest dość gęsty, fajnie kryje cienie pod oczami ale na wypryski się nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  20. żadnego z tych kosmetyków nie używałam

    paletka hean wygląda przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zoila, toż to zwykłe moje szuru - buru na czerepie. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie używałam żadnego z tych produktów, ale może kupię tę bielendę bo Ziaja mi się kończy, a strasznie jej nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  23. Żel z Flosleku też bardzo lubię, chociaż teraz kupiłam już inny rodzaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie musze sobie znaleźć kredkę na linie wodną :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie, żadnego nie używałam -

    - ale przynajmniej kilku chciałabym [bardzo jasny korektor essence, ta paletka wymieniona pod numerem ósmym, no i żel FlosLeku na plan pierwszy].

    OdpowiedzUsuń
  26. Żadnego z nich nie używam, ale będę musiała wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne cienie! Lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ochotę na tą paletkę z Hean, ale póki co nigdzie jej u siebie nie znalazłam. Pewnie w końcu będę musiała zamówić ja przez internet. Podoba mi się też paletka Beauty UK :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zainwestuję chyba w 1,4 i 8 ;) Mój płyn do demakijażu kompletnie nie radzi sobie z tuszem;/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie że róż przypadł Ci do gustu. :)
    z firmy flos lek nie miałam jeszcze tego żelu z chabrem, a właśnie o nim najwięcej ochów w internecie. :-) jak skończę dewa które mam otwarte kupię go. :-)

    ciekawi mnie ten płyn z bielendy, czekam na recenzje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. a i mam tę paletkę z beauty UK, tylko że w kolorową, pisałam o niej kiedyś. :-) fajna i cena niska.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję :-) Znam ten róż, dostałam go do testowania i zrobił na mnie wrażenie jak najbardziej pozytywne :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniałe paletki, idealne kolorki, takie moje kolorki, w brązach czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. musze sobie sprawic te paletki Hean:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...