Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

sobota, 26 listopada 2011

Panie proszą Panów, czyli ciachowy Tag

Podobno panowie są wzrokowcami i lubią kobiety piękne. Odwdzięczamy im się pięknym za nadobne, bo także z chęcią patrzymy na mężczyzn przystojnych. Tylko mamy ciut bardziej skomplikowany gust, bo nasz wzrok przyciągają "interesujący" (dla każdej z nas zazwyczaj różni), a nie każda wielkobiusta blondynka w mini (nie mam nic do wielkiego biustu, blondynek czy mini, to tylko przykład). Dziś ja przedstawię moją definicję "ciekawego" mężczyzny na wybranych przykładach.

Zasady:
1.Napisz od kogo otrzymałaś taga
2.Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3.Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.

Otagowała mnie sia, za co bardzo jej dziękuję. Sam pomysł na tag uważam za idealny na tę porę roku- szybko robi się ponuro i zimno, dlatego trzeba się trochę "rozgrzać".

Nie pojawi się u mnie ani Ian, ani Aleksander z tych takich różnych o wampirach. Obejrzałam kilka odcinków "Pamiętników..." i jakoś mnie nie wciągnął ten serial. Aktorzy też nie przykuli mojej uwagi, sorry. A Aleksander jest ciekawy, choć True Blood też nie oglądam- ze względu na tę kelnereczkę, która jest kretynką tysiąclecia.

Nie będzie tu także Johnny'ego Deppa- uwielbiam, kocham, ale jak zobaczę go na jeszcze jednym blogu to ucieknę.

A oto moi wybrańcy (będzie ich tylko lub aż ośmiu :)):

8. Eric Bana- bo jest takim słodziakiem. Troję jestem w stanie obejrzeć kolejny raz tylko dla niego


7. Michael Buble- nawet nie muszę go oglądać, wystarczy mi, że posłucham śpiewanych przez niego piosenek

6. Liam Neeson- facet jak wino, im starszy tym lepszy. W Mrocznym widmie patrzę na niego, bo McGregor jest tam wyjątkowo niewyjściowy.  Uwielbiam Neesona także za to, że próbuje żyć dalej mimo ogromnego nieszczęścia, jakie go spotkało.


5. Jensen Ackles- czyli Dean z Supernatural. Oj, Joanno Krupo, nie widziały gały, z kim się rozstawały!

4. Ewan McGregor- ma urodę łobuziaka i chyba za to go kocham :)


3. Clive Owen- jego wzrok paraliżuje nawet, gdy chowa się za przeciwsłonecznymi okularami. Bardzo lubię go za Closer i Króla Artura


2. Gedeon Burkhard- czyli najprzystojniejszy partner zawodowy Semira Gerkhana z Kobry 11. Serię, w której pojawia się Chris Ritter mogę oglądać bez końca. Kinomaniaczki widziały tego pana w Bękartach wojny.


1. Pan Darcy........ Znaczy się pan Darcy grany przez Colina Firtha. Myślę, że nie muszę się już tłumaczyć :)

Prawie wszystkie zdjęcia pochodzą z IMDB; fotka Michaela Buble- z oficjalnej strony artysty.

I to właściwie na tyle. Jeżeli któraś ma ochotę pokazać swoich wybrańców- zapraszam. Nie widzę sensu zamykania tagów :)

24 komentarze:

  1. Z jedynką sie oczywiście zgadzam ;) Bridget rządzi.hah

    OdpowiedzUsuń
  2. Jensen Ackles nie znam, ale z chęcią bym poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba jeden z tagów który najbardziej cieszy oko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie umiałabym wybrać, bo filmów i seriali to ostatnio wcale nie oglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. pana z numerem 2 nie znam, ale faktycznie jest na czym oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eric Bana <3 Jego Hektor to postać która nawet za milionowym razem powoduje u mnie ślinotok!

    OdpowiedzUsuń
  7. Buble jest fajnutki :D Collina też wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jeden z ciekawszych tagów jakie widziałam, cieszy oko, zdecydowanie:).

    OdpowiedzUsuń
  9. oo..to sporo lat temu to bylo, mozesz je pokazac te dzwoneczki, chetnie zobacze bo ja jestem od 1,5 roku dopiero zwiazana z Avon wiec nie wiem co bylo wczesnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie wkreciły mi sie pamiętniki z wapirów, po 5 odcinkach byłam taka znudzona, serial po prostu do bani (chociaż lubie książki o wampirach itd)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ze swojej strony mogę tylko polecić, dwa w jednym, krem do mycia i delikatny peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ten tag zdecydowanie cieszy oczy : > :P

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie typy w moim typie ;> niektórych panów nie znałam, ale baaaaardzo chętnie poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tylu przystojniaków w jednym miejscu <3
    ze swojej strony dodałabym jeszcze Damona:D

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze no zaden w moim typie! :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie! Nie uciekaj - zobaczyłaś Dżonego na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te Twoje tytuły postów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pan Darcy.. Mmm.. :D
    Tego z wersji z Keirą też lubię swoją drogą..
    Z resztą Duma i uprzedzenie to moj ukochany film..

    OdpowiedzUsuń
  19. Colin Firth bezsprzecznie. On też jest jak wino.
    Gedeon - och ach ech. Tej serii cobry nie oglądałam. Ale dam Ci cynk - było z nim naprawdę nie mało odcinków komisarza rexa. Wydanie austriackie. No miodzio malinka, polecam. I zgadzam się, że ciacho z niego przednie ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...