Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

sobota, 12 listopada 2011

Kto pyta, nie błądzi... 10 pytań kosmetycznych od Majorki

Za taga dziękuję Yasinisi i ZołzAnnie :)

Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz kto Cię oTAGował
4. oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem"
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu

Nie jest to tag nowy, krąży sobie po internecie od jakiegoś czasu, ale jakoś tak się złożyło, że jeszcze go nie robiłam. Jeżeli jesteście ciekawe, jakie są moje odpowiedzi, to zapraszam :D

1. Używasz cieni kolorowych czy neutralnych?
Takich i takich. Zazwyczaj wybieram barwy stonowane, ale jak najdzie mnie ochota na zieleń to święty Boże nie pomoże :)

2. Co wolisz bardziej: pomadkę czy błyszczyk?
Pomadkę- głównie za to, że do ust pomalowanych szminką nie kleją się włosy.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Wręcz przeciwnie- wśród taniochy także można znaleźć perełki. Zdarzyło mi się kilkakrotnie przejechać na drogich produktach.


4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Róże są objawieniem ostatnich miesięcy. Wszyscy, w tym ja, przypomnieli sobie o istnieniu takiego kosmetyku :)

5. Jaki produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Nie będę oryginalna, jeżeli napiszę, że tusz do rzęs :)

6. Miałaś kiedyś problemy z cerą?
Chciałabym pisać o tym w czasie przeszłym, ale niestety nadal mam problemy z cerą- rozszerzone i zapchane pory, wypryski... Buu

7. Używasz filtrów?
Temat filtrów jest, jak na razie, materią przeze mnie nie ruszoną.

8. Na jaki produkt kosmetyczny trzeba wydać najwięcej pieniędzy?
Hmm, myślę, że na podkład i puder. Mam tylko jedną twarz, muszę o nią dbać.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Nigdy nie byłam fanką maseczek, nie wierzyłam w ich cudowne działanie, ale ostatnio coraz częściej goszczą na mojej twarzy.


10. Makijaże jakiej gwiazdy podobają ci się najbardziej?
Szczerze mówiąc to rzadko zapamiętuję makijaże gwiazd. A tapetą..., ups, tynkiem Kim Kardashian jakoś nie potrafię się bardzo zachwycać.


Ponieważ to dość "wiekowy" tag, nie taguję nikogo. Trudno, znowu będę ślepą uliczką.

17 komentarzy:

  1. lubię tagi, dzięki którym można poznać "od kuchni" autorkę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba makijaż oczy Kim, ale wiadomo, że wszystkie te "gwiazdy" mają na sobie tapety co niemiara:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kim faktycznie ma niezły tynk, ale podoba mi się nawet to przerysowanie i idealność tych makijaży. Na co dzień - słabo, ale na wielkich galach - wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe też mnie nie zachwyca Kardashian a w szczególności jej rzęsy, wygląda jakby sobie włosy z nie powiem skąd tam doklejała ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. odpowiedziałabym na wszystkie pytania tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomniałaś mi że sama go nie zrobiłam choć mnie tagowały dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  7. Kim faktycznie ma tapetę, ale makijaż oczu za to perfekcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy tag :) Ja na bezludną wyspę chyba wzięłabym pomadkę:P albo lakier do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać odpowiedzi do tego tagu :) Każda z nas ma tak różne odpowiedzi na dane pytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tymczasem ja znów w większości odpowiedzi zgadzam się z Zolią :)
    Co do różnic: na przykład na bezludną wyspę zabrałabym ze sobą jakąś dobrej jakości, rozcieralną kredkę w ciemnym kolorze: oczy są moją siłą, więc staram się to nieustannie podkreślać.
    Najwięcej kasy mogłabym wydać na coś do pielęgnacji:
    - włosów
    - zębów :E
    - coś antycellulitowego, ale musiałoby to być naprawdę super, bo mojego cellulitu nijak nie mogę się pozbyć - straciłam chyba wiarę :|

    Patrząc na te odpowiedzi jeszcze bardziej Cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe dobrze ujęty pierwszy punkt :D

    punkt 2 podobny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...